Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@22:07:07 GMT

تردد در جاده‌های گلستان ۵۴ درصد بیشتر شد

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۷۶۳۳۲

تردد در جاده‌های گلستان ۵۴ درصد بیشتر شد

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان، مهدی میقانی اظهار داشت: همچنین روز گذشته ۳۲۵ هزار و ۴۴۷ تردد در جاده‌های استان ثبت شد که بیشترین تردد با ۲۷ هزار و ۶۶۱ خودرو مربوط به جاده علی‌آبادکتول - آزادشهر در شرق گلستان بود.

به گفته وی از ابتدای آغاز طرح نوروزی (۱۵ اسفند ۹۹ تاکنون) ۲ میلیون و ۴۸۸ هزار و ۳۴۰ تردد خودرویی در جاده های گلستان ثبت شد که از مجموع این ترددها ۶۹ درصد بومی است و بقیه برای استان های دیگر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت که از آغاز اجرای طرح نوروزی امداد و نجات این جمعیت در ۱۵ اسفند پارسال تا اولین روز سال جدید ۵۵ حادثه دیده در استان امدادرسانی شدند.

فرهاد میقانی اظهار داشت: از این تعداد حادثه دیده ۳۸ نفر مصدوم شدند که ۱۹ نفر به صورت سرپایی در محل وقوع حادثه امدادرسانی شده و ۱۹ نفر دیگر نیز توسط تیم‌های عملیاتی به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی یادآور شد: این حوادث شامل ۱۸ مورد جاده‌ای، یک مورد برف و کولاک، یک مورد دریایی، سه مورد شهری و یک مورد حادثه در کوهستان بود. 

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان نیز گفت: این استان به دلیل قرار داشتن همه شهرها در وضعیت زرد و آبی شیوع کرونا محدودیت پذیرش مسافر ندارد اما این پذیرش تنها در مسافرخانه‌ها و هتل‌ها و مراکز اقامتی انجام می‌شود و برپایی چادر یا اقامت در سایر مراکز ممنوع است.

یاسر قندهاری اظهار داشت: پذیرش مسافر در این مکان ها براساس شیوه‌نامه‌های ابلاغی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا خواهد بود.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان گردشگری گرگان تردد جاده ای گلستان علی آباد کتول آزادشهر نوروز 1400 جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان گردشگری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان گردشگری گرگان تردد جاده ای گلستان علی آباد کتول آزادشهر نوروز 1400 جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۶۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش سنگ در محور کرج – کندوان بر اثر بارش باران

به گزارش خبرگزاری مهر، علی زندی فر از ریزش سنگ در محور کرج - کندوان بر اثر بارش شدید باران خبر داد و مطرح کرد: این حادثه ساعت ۵:۳۰ دقیقه بامداد روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه در محدوده پیچ واریان رخ داد.

وی با اشاره به اینکه در لحظه ریزش سنگ در این مسیر خودرویی تردد نمی‌کرد، خاطرنشان کرد: همزمان با وقوع این حادثه عوامل راهداری گچسر به محل اعزام و این مسیر پاکسازی شد و در حال حاضر تردد در این مسیر جریان دارد.

کد خبر 6099300

دیگر خبرها

  • ریزش سنگ در محور کرج – کندوان بر اثر بارش باران
  • بارش برف بهاری و لغزندگی جاده در گردنه چری کوهرنگ
  • نیاز گلستان به ساخت ۶ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای
  • نیاز گلستان به ساخت ۶ پایگاه امدادونجات جاده‌ای
  • ترکیب جمعیتی از چالش های البرز است/ تردد نیروی کار استان به تهران
  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • ثبت ۸۴۹ هزار تردد در مازندران در تعطیلات اردیبهشت
  • هشدار درباره تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان
  • 80 درصد تمامی مرسدس G کلاس‌های تولیدی همچنان در جاده‌ها تردد می‌کنند! (+عکس)
  • مرز خسروی روز به روز مورد استقبال بیشتر زائران قرار می‌گیرد