Web Analytics Made Easy - Statcounter

فابیو پاراتیچی در خصوص انتقادات از یوونتوس، پاسخگوی خبرنگاران شد

یوونتوس پس از شکست خانگی 1-0 مقابل بنونتو، تقریبا هیچ شانسی برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در سری آ ندارد و از حالا تیم آندره آ پیرلو باید روی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تمرکز کند. فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس پس از شکست بسیار بد مقابل بنونتو، پاسخگوی سوالات خبرنگار اسکای ایتالیا شد:

نیامده ام درباره صحنه های مشکوک حرف بزنم

بازی غیرمنتظره ای بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی این سال ها، هواداران را همواره خوشحال کردیم اما متاسفانه امروز آن ها را ناامید کردیم. نمایش بدی بود اما فصل ادامه دارد. باید به تلاش ادامه دهیم و از اشتباهات درس بگیریم تا آن ها را تکرار نکنیم. اگر در یوونتوس بازی می کنید، باید با فشار موجود خو بگیرید. متاسفانه امروز تیم بد بازی کرد و گاهی اوقات حتی نمی توان فهمید چرا چنین اتفاقاتی می افتد. صحنه پنالتی مشکوک روی کیه زا؟ این جا نیستم تا در این باره صحبت کنم. حوادث روی بازی تاثیر می گذارند. آن صحنه خطا به نظر می رسید اما برای صحبت کردن در این باره، این جا نیامده ام. دو هفته فرصت داریم به دقت اشتباهات مان را آنالیز کنیم.  

یک باخت، پروژه را عوض نمی کند آیا در آینده تغییری در استراتژی یوونتوس چون جدایی پیرلو یا رونالدو به وجود می آید؟

نه، ما پروژه ای داریم که از اول فصل گذشته شروعش کردیم. یک بازی باعث نمی شود نگاه ما به کل استراتژی تغییر کند. این مسیر ادامه خواهد داشت و از کارهایی که تا این جا انجام داده ایم، خوشحالیم اما باید برای بهتر شدن تلاش کنیم. ما یوونتوس هستیم، کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن جهان را داریم و او را حفظ خواهیم کرد. نتایج پیرلو بدتر از الگری و ساری بوده؟ از مربیان قبلی خود ناراضی نبودیم اما به دلایل متفاوتی تصمیم به تغییر گرفتیم. یک شکست، پروژه کل باشگاه را تغییر نمی دهد، درست مثل یک برد که تغییری ایجاد نمی کند.

هر فصل می گفتند یوونتوس تمام شده اما بازهم توانستیم قهرمان شویم  دوران گذار یوونتوس تا چه زمانی طول می کشد؟ 

من به کلمه دوران گذار در یوونتوس اعتقاد ندارم. ما در هر بازی با هدف کسب پیروزی حاضر می شویم. اگر فقط در مورد نتایج صحبت کنیم، برخی باشگاه ها هفت، هشت یا حتی ده سال در دوره گذار بوده اند، هیچ جامی نبرده اند و پایه ای هم نساخته اند. ما هر سال با وجود تغییرات متعدد، قهرمانی ها را ادامه دادیم و هر سال میانگین سنی را کاهش دادیم تا آینده را بسازیم. هفت یا هشت بار گفته اند دوره یوونتوس به سر رسیده است. حین باخت به گالاتاسارای، خروج کونته، باخت در فینال برلین، فصلی که ده امتیاز با صدر فاصله داشتیم، وقتی که ساری جانشین الگری شد و ... گفتند یوونتوس تمام شده اما ما به قهرمانی های خود ادامه دادیم. وقتی به دنبال بازسازی هستید، ممکن است اوقاتی پیش بیاید که نتوانید همه جام ها را ببرید. این بخشی از فرایند کاری است. 

اخبار داغ 

آغاز برنامه ویژه طرفداری برای 1400؛ تیم منتخب قرن! سفرای ایران در چهارگوشه جهان؛ سری آ میزبان دو ایرانی اولین عکس قبل و بعد از کشته شدن دختران بوشهری / تعداد قربانیان به هفت تن رسید ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت پلاتینی و مارادونا نه؛ برای بردن، به من لوتار ماتئوس بدهید منچسترسیتی در اندیشه کسب چهار گانه؛ تکرار سه گانه داخلی محتمل است 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۶۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال

ستاره گلدن استیت وریرز فصل را با یک جایزه انفرادی به پایان رساند.

طرفداری | استفن کری، ستاره گلدن استیت وریرز، در این فصل امتیازآورترین بازیکن در لحظات حساس (کلاچ تایم) بود و حالا یک جایزه دیگر به کلکسیون افتخاراتش اضافه کرده است.

کری پنجشنبه شب به عنوان بهترین بازیکن کلاچ NBA (لحظات حساس بازی در اواخر آن که بازی با اختلاف کمی دنبال می شود) در فصل 24-2023 معرفی شد و این جایزه را به رزومه پربارش که شامل دو جایزه MVP، یک MVP بازی آل‌استار، یک MVP فینال NBA، یک MVP فینال کنفرانس غرب و 9 حضور در تیم منتخب NBA می‌شود، اضافه کرد.

این جایزه به افتخار جری وست، کسی که کری او را به خوبی می‌شناسد و زمانی مشاور گلدن استیت بود، نامگذاری شده است. استفن کری یکی از سه فینالیست این جایزه در کنار دمار دروزن از شیکاگو و شی گیلجس الکساندر از اوکلاهاما سیتی بود.

کری با 189 امتیاز، هفت امتیاز بیشتر از دروزن،  امتیازآورترین بازیکن در لحظات حساس (تعریف‌: بیشترین امتیاز امتیاز در 5 دقیقه پایانی کوارتر چهارم یا در وقت اضافه، با اختلاف امتیاز کمتر از 5 امتیاز در بازی) لیگ برتر شد.

آراء به هم نزدیک بود، کری با کسب 45 رای اول و 298 امتیاز، این جایزه را به خود اختصاص داد. دروزن با کسب 34 رای اول و 272 امتیاز در رده دوم قرار گرفت. در این رأی‌گیری بازیکنان برای رای اول 5 امتیاز، برای رای دوم 3 امتیاز و برای رای سوم 1 امتیاز دریافت می‌کردند. گیلجس الکساندر 160 امتیاز کسب کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال
  • خوش و بش دنیله ده روسی و فابیو کاناوارو در بازی اودینزه - رم / عکس
  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • اعلام رسمی لاپورتا: ژاوی می‌ماند
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • خلاصه بازی لاتزیو ۲ - ۱ یوونتوس؛ بانوی پیر به فینال رفت + ویدئو