Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از قشم :هرمز امیری با تبریک سال نو و بیان این مطلب افزود: برای انجام هرچه بهتر این اقدام، کل جزیره قشم به شش منطقه تقسیم بندی شد تا این نظارت و کنترل بطور دقیق انجام شود.
مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم این مناطق را شامل منطقه یک درمحدوده چهارراه پردیس تا مصلی، منطقه دو در محدوده چهارراه پردیس تا کمپ پارک آفتاب و منطقه سه در محدوده هلر تا میدان مرکزی درگهان اعلام کرد و گفت: منطقه چهار نیز شامل محدوده میدان مرکزی درگهان تا اسکله درگهان، منطقه پنج هم شامل محدوده ساحل جنوبی بعد از کمپ پارک آفتاب تا اسکله های لافت و پهل و منطقه شش نیز شامل محدوده رمکان، فرودگاه، جنگل حرا، طبل، چاهکوه و غار نمکدان می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیری با اشاره به اینکه این تیم ها از ۲۹ اسفند ۹۹ کار بازدید از واحدها را در این مناطق آغاز کرده اند تعداد کل واحدهای بازدید شده شامل اصناف، اماکن اقامتی، هتل ها، سایت ها و اسکله های تفریحی و گردشگری طی دو روز ۲۹ و ۳۰ اسفند ۹۹ را افزون بر ۱۷۳ واحد اعلام کرد و گفت: در این دو روز ۷۱ مورد تذکر شفاهی به متخلفان داده شد و هفت مورد نیز از متخلفان تعهد کتبی اخذ گردید.
به گفته وی در این دو روز ۱۲ کیلوگرم اقلام فاسد کشف شده شامل کنسروجات، سوسیس، کالباس و تخم مرغ معدوم و ۱۱ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته نیز طی ۱۱ مورد بازدید کشف شد.
گفتنی است در شش تیم تخصصی نظارت و کنترل که پنج تیم آن بصورت سیار و یک تیم نیز به صورت ثابت است، افزون بر۲۱ نفر کارشناس از شبکه بهداشت و درمان شهرستان و مدیریت های بازرگانی و اصناف، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و بازرسی و نظارت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم حضور دارند وهمچنین در کلیه مجتمع های تجاری قشم و درگهان با هماهنگی مدیران این مجتمع ها یک میز خدمت جهت رسیدگی به شکایات مسافران وگردشگران دایر شده و یک نفر از تیم ثابت نظارت و کنترل در آنها مستقر شده اند.

کد خبر 1497675

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد نظارت و کنترل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۶۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای کرمانشاه تا روز شنبه بارانی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، و بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی استان بارش در ساعاتی از ظهر تا اواخر وقت هر روز و در نیمه شمالی از شدت بیشتری برخوردار است  در روز جمعه و در مناطق یاد شده، با رگبار تگرگ، آبگرفتگی معابر و رواناب نیز همراه می‌شود.
در روز یکشنبه بطور  موقت از شدت بارش‌ها در سطح استان کاسته می‌شود، اما در روز‌های دوشنبه و سه شنبه، با گذر موج ناپایدار دیگری، دوباره شاهد بارش‌هایی همراه با رعدوبرق، بویژه در نیمه شرقی استان خواهیم بود.
بر اساس این گزارش دمای روزانه ‏که تا پایان هفته بطور محسوس کاهش می‌یابد در روز‌های شنبه و یکشنبه روندی افزایشی خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • واحدهای صنفی فاقد شناسه یکتا در دریافت خدمات با مشکل روبرو می‌شوند
  • قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه از فرآیند امور در بزرگترین و تخصصی‌ترین بندر کانتینری کشور
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • تعطیلی تمام اماکن تاریخی و فرهنگی فارس در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • هوای کرمانشاه تا روز شنبه بارانی است
  • گزارش روزانه بورس ۱۲ اردیبهشت/ افت ۴ هزار واحدی شاخص
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • سه رویداد گردشگری قزوین در تقویم ملی به‌ ثبت رسید
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند