Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@12:02:31 GMT

کشف ۱۵۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ فاقد مجوز در رودسر

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۷۶۶۲۴

کشف ۱۵۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ فاقد مجوز در رودسر

ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی رودسر از کشف یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ فاقد مجوز در ایست و بازرسی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای ارتقای امنیت اجتماعی و جلوگیری از ورود و خروج کالای فاقد مجوز و قاچاق، کنترل محورهای مواصلاتی به صورت مستمر در دستور کار پلیس شهرستان رودسر قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی ایست و بازرسی چابکسر حین کنترل خودروهای عبوری به دو دستگاه خودرو پیکان وانت و نیسان مشکوک شده و برای بررسی آن‌ها را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودروها، یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ فاقد مجوز حمل و بهداشت کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با اشاره به اینکه برابر دستور قضایی راننده‌های ۳۰ و ۴۶ ساله این خودروها به همراه محموله کشف شده برای سیر مراحل قانونی به اداره صمت شهرستان رودسر تحویل داده شدند، تصریح کرد: کارشناسان ارزش گوشت‌های کشف شده را بیش از ۲۸۰ میلیون ریال برآورد کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: حمل اینگونه محموله‌ها باید با مجوز و خودروهای مخصوص انجام شود و نیروی انتظامی با هرگونه اخلال در سلامت غذایی شهروندان با جدیت برخورد می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی قاچاق مرغ فاقد مجوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۶۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اعلام کرد: پیرو گزارشات و شکایات مردمی و طی بازدید از فروشگاه‌های سطح شهر قم، مقدار ۹۸۷ گوشت قرمز فاسد توسط بازرسان اداره کل دامپزشکی کشف، ضبط و به دستور معاون دادستان دادسرای عمومی و انقلاب معدوم شد. 

خاطر نشان می‌شود: هموطنان عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت اصول بهداشتی با سامانه تلفنی ۱۵۱۲ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • تماس ۱۵۰۰ شهروند سنندجی با سامانه ۱۳۷ شهرداری
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • ماهیگیری در رودسر بلای جان جوان ۲۲ ساله شد
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • شناسایی واحدهای صنفی فاقد مجوز با الکترونیکی شدن مجوزها
  • مرگ یک جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در واجارگاه رودسر
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد
  • کشف ۱۰ تن آرد فاقد مجوز در کنگاور