Web Analytics Made Easy - Statcounter

در طرفداری قرار است هر دفعه به سراغ یکی از آقای گل های لیگ برتر برویم، در اولین قسمت به سراغ رضا عنایتی رفته و عملکرد او در لیگ نخست را مورد بررسی قرار دادیم

تاکنون 19 دوره رقابت های لیگ برتر برگزار شده و بیستمین دوره این رقابت ها هم در حال برگزاری است. رسانه طرفداری قصد دارد علاوه بر بررسی دوره های مختلف لیگ برتر، آقای گل های لیگ برتر را هم بررسی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امشب در نخستین قسمت، به سراغ آقای گل لیگ نخست، رضا عنایتی رفتیم.

به گزارش طرفداری، اولین دوره لیگ برتر از سال 1380 استارت خورد و در نهایت با قهرمانی پرسپولیس به پایان رسید. با وجود اینکه جنگ قهرمانی بین دو تیم تهرانی بود ولی جنگ آقای گلی بین علی اصغر مدیر روستا و رضا عنایتی بود، جنگی که در نهایت مهاجم مشهدی آن را برد.

رضا عنایتی تا پایان هفته بیست و پنجم رقابت ها 10 بار دروازه حریفان را باز کرده بود و صدرنشین لیگ آقای گل ها بود. سهراب انتظاری و بهنام سراج با 9 گل و همچنین علی اصغر مدیر روستا و خداداد عزیزی هم با 8 گل در تعقیب عنایتی بودند.

در هفته پایانی علی اصغر مدیر روستا جلوی ذوب آهن هت تریک کرد و در حالی که بسیاری تصور می کردند او عنوان آقای گلی را از  آن خود کرده، عنایتی در دیدار برابر استقلال رشت هفت بار دروازه حریف را باز کرد تا شاگردان فرهاد کاظمی در نهایت با نتیجه 9 بر 2 تیم مرحوم ناصر حجازی را شکست دهند.

رکورد عنایتی تا امروز دست نخورده باقی مانده و هیچکس موفق نشده در یک دیدار هفت بار گلزنی کند.

ابومسلم لیگ را در رتبه پنجم به پایان رساند اما بهترین خط حمله لیگ را با 40 گل زده از آن خود کرد که بخش زیادی از آن به خاطر حضور رضا عنایتی در پیکان خط حمله این تیم بود.

گلزنان برتر لیگ اول

پس از رضا عنایتی، علی اصغر مدیر روستا با 11 گل زده در رتبه دوم قرار گرفت و سهراب انتظاری، بهنام سراج و خداداد عزیزی هم در رتبه های بعدی حضور پیدا کردند.

رضا عنایتی، 17 گل علی اصغر مدیر روستا، 11 گل سهراب انتظاری، 9 گل بهنام سرج، 9 گل خداداد عزیزی، 8 گل

 

بیشتر بخوانید:

لیگ در آینه طرفداری؛ قسمت اول - لیگ اول (80/81) | قهرمان روز آخر عوض شد

 

اخبار داغ 

برترین های قرن با شهاب عزیزی خادم: تابع نظر جمع هستم؛ پروژه منتخب قرن سبب توجه به سرمایه های فوتبال می شود مشهور ترین غایبان تیم ملی در بازی با سوریه‌؛ این ٩ نفر! اولین عکس قبل و بعد از کشته شدن دختران بوشهری / تعداد قربانیان به هفت تن رسید ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت فوری؛ هری کین تصمیم به جدایی از تاتنهام گرفته است افت شدید ارزش فیلیپه کوتینیو و ادن هازارد در طول سه سال اخیر 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علی اصغر مدیر روستا رضا عنایتی آقای گل ها لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۶۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، داود منافی پور در حاشیه افتتاح کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در باب الهادی (ع) حرم مطهر رضوی اظهار کرد: همزمان با افتتاح این کارگاه ۷۲ کارگاه دوخت لباس در ایران اسلامی و ۴ کشور بحرین، عراق، هندوستان و ترکیه کار خود را آغاز خواهند کرد.

دبیر مجمع جهانی علی اصغر افزود: بزرگ‌ترین محفل شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر رضوی و در نخستین جمعه ماه محرم برپا خواهد شد.

وی بیان کرد: مجمع جهانی علی اصغر (ع) به عنوان قطب هماهنگ کننده همایش‌ها در ایران و ۴۵ کشور جهان با افتتاح ۷۲ کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی که در آن تعداد زیادی از بانوان به صورت داوطلبانه فعالیت می‌کنند، اقدام به تهیه، توزیع و اهدا این لباس‌ها به برخی از نقاط ایران و جهان کرده و نهایتاً در صبح نخستین جمعه ماه محرم این لباس‌ها به صورت رایگان در اختیار مادران و شیرخوارگان قرار می‌گیرد.

منافی پور ادامه داد: دوخت لباس شیرخوارگان حسینی حدوداً از سال ۱۳۸۶ به طور رسمی و با هزینه‌های مردمی آغاز شد و داوطلبان هر ساله از ولادت حضرت علی اصغر (ع) تا اولین جمعه ماه محرم در این کارگاه گرد هم می آیند و شروع به دوخت لباس‌های سبز علوی برای این مراسم می‌کنند.

دوخت ۵۰۰ هزار دست لباس و توزیع در سطح کشور و بین الملل

دبیر مجمع جهانی علی اصغر ضمن تقدیر از همت و تلاش این بانوان داوطلب اظهار کرد: هر ساله حدود ۵۰۰ هزار دست لباس دوخته و در سطح کشور توزیع می‌شود.کارگاه دوخت لباس مرکزی که در تهران برپا می‌شود علاوه بر دوخت لباس‌های استان تهران، لباس‌های شیرخوارگان حسینی را در سطح بین المللی نیز تأمین می‌کند.

وی گفت: هزینه‌های این کارگاه کاملاً مردمی است و خرید پارچه، نخ و مابقی مایحتاج از نذورات مردمی تهیه می‌شود.این لباس‌ها پس از دوخت توسط بانوان به صورت شکیل بسته بندی شده و مزین به سربند یا صاحب‌الزمان (عج) می‌شود. همچنین در هر بسته بندی نذر نامه‌ای با این مضمون قرار می‌گیرد.

ترجمه نذر نامه به ۱۲ زبان زنده دنیا

«یا صاحب الزمان (عج) فرزندم را نذر یاری قیامت تو می‌کنم او را برای ظهور نزدیک برگزین و حفظ کن»، این نذر نامه به ۱۲ زبان عربی، انگلیسی، آذری، اردو، سواحیلی، روسی، اسپانیولی، آلمانی، ایتالیایی، فرانسه، ترکی و هوسایی ترجمه شده است.

کد خبر 6088958

دیگر خبرها

  • تساوی زشت؛ الگری و پیولی، دیگر بس است!
  • برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت
  • قاتل پرسپولیس غایب در بازی برگشت؛ سپاهان این مهره را ندارد!
  • تفاهم تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر منعقد شد
  • نوسروده حجت‌الاسلام انصاری‌نژاد در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • نوسروده حجت‌الاسلام انصاری‌نژاد در استقبال از غزل رهبر
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر رضوی برپا شد
  • مدیر عامل لیگ برتر: پرونده مالی منچسترسیتی به زودی به نتیجه می‌رسد
  • بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی برپا می‌شود
  • برگزاری دومین رویداد جمعیت در پایان اردیبهشت