Web Analytics Made Easy - Statcounter

رامین رضاییان از رسیدن به فینال جام حذفی قطر باز ماند اما شجاع خلیل زاده همراه تیمش به فینال صعود کرد و حالا به عنوان یک مدافع فینالیست به اردوی تیم ملی می آید

جام حذفی قطر هر دو فینالیست خود را شناخت. روز اول نیمه نهایی تیم الوکره با پیروزی مقابل السیلیه که رامین رضاییان را 90 دقیقه در ترکیب خود داشت، فینالیست شد و در دومین روز بازی های نیمه نهایی، الریان با شجاع خلیل زاده الغرافه را برد و به فینال رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تورنمنتی که السد و الدحیل، نفرات ذخیره شان را به میدان فرستادند، فینال را الریان و الوکره برگزار می کنند و شانس الریان روی کاغذ برای قهرمانی بیشتر است.

به گزارش طرفداری، شجاع خلیل زاده در بازی نیمه نهایی جام حذفی قطر نقش یک مدافع راست را برای الریان بازی کرد. او حالا با این نقش تازه به اردوی تیم ملی می آید تا احتمالا در غیاب رامین رضاییان که به واسطه مشکلات و موانع غیر فنی راهی به اردوی تیم ملی ندارد، نقش مدافع راست را برای دراگان اسکوچیچ بازی کند.

سرمربی تیم ملی برای بازی با سوریه، شجاع خلیل زاده، سید مجید حسینی، عارف غلامی، کنعانی زادگان و میلاد محمدی را به اتفاق جعفر سلمانی، مهدی تیکدری و ابوالفضل جلالی به اردو دعوت کرده است.

از عصر دیروز که شجاع خلیل زاده در نیمه نهایی جام حذفی قطر در نقش مدافع راست به میدان رفت، این فرضیه در ذهن کارشناسان شکل گرفته که اسکوچیچ هم شجاع را به عنوان مدافع راست به میدان می فرستد. این منطقه سال ها در اختیار رامین رضاییان بود اما بعد از افشاگری یکی از شاخ های اینستاگرامی علیه رامین، مدافع مورد علاقه کارلوس کی روش از تیم ملی کنار گذاشته شد. گفته می شود این تصمیم موقتی است و در آینده رامین رضاییان دوباره به تیم ملی برمی گردد اما فعلا در غیاب او، دراگان اسکوچیچ برای جناح راست دفاعی مهره های متنوعی را تست می کند، همان طور که برای جناح چپ، این بار علاوه بر میلاد محمدی، مهره هایی چون ابوالفضل جلالی و جعفر سلمانی را فرا خوانده است. البته سلمانی بیشتر وینگر است تا مدافع اما در لیست جدید تیم ملی نام او را کنار مدافعان نوشته اند.

تیکدری مدافع راست تراکتور هم برای جناح راست دعوت شده اما عارف غلامی و شجاع خلیل زاده با این که مدافع کناری تخصصی نیستند، شانس بیشتری بری بازی کردن در این منطقه دارند. 

البته باید دید در تمرینات تیم ملی چه اتفاقی رخ می دهد و چگونه دراگان خط دفاعی ایران را مقابل سوریه می چیند؟ ترکیب شجاع (راست) کنعانی و حسینی (وسط) و میلاد محمدی (چپ) محتمل ترین ترکیب روی کاغذ است اما بعید هم نیست زوج شجاع و کنعانی که در لیگ قهرمانان آسیا نمره قبولی گرفتند و قبلا هم در تیم ملی تست شدند، در مرکز بازی کنند و عارف غلامی یا مجید حسینی در جناح راست باشند.

 

بیشتر بخوانید:

رامین رضاییان همچنان در لیست سیاه

اخبار داغ 

برترین های قرن با شهاب عزیزی خادم: تابع نظر جمع هستم؛ پروژه منتخب قرن سبب توجه به سرمایه های فوتبال می شود مشهور ترین غایبان تیم ملی در بازی با سوریه‌؛ این ٩ نفر! اولین عکس قبل و بعد از کشته شدن دختران بوشهری / تعداد قربانیان به هفت تن رسید ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت فوری؛ هری کین تصمیم به جدایی از تاتنهام گرفته است افت شدید ارزش فیلیپه کوتینیو و ادن هازارد در طول سه سال اخیر 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شجاع خلیل زاده رامین رضاییان جام حذفی قطر مدافع راست نیمه نهایی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۷۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز انتقام‌ برای ستاره دورتموند: صداتون نمی‌آد! (عکس)‏

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند امروز در یک دیدار حساس برای ‏کسب سهمیه چمپیونزلیگ به مصاف لایپزیش رفته است. ‏

با اینکه بازی تا اوایل نیمه دوم به ضرر دورتموند پیش رفته اما ‏جیدون سانچو در حال حاضر خوشحال‌ترین بازیکن این است. ستاره ‏انگلیسی بعد از مدت‌ها مواجه بودن با انتقادهای شدید موفق شد ‏مقابل لایپزیش گل اول تیمش را به زیباترین شکل ممکن به ثمر ‏برساند. ‏

درحالیکه 20 دقیقه از بازی می‌گذشت یولیان برانت بازی را به زیبایی ‏از مرکز زمین به جناح راست عوض کرد. وولف ارسالی بلند به تیر دوم ‏داشت و از این لحظه به بعد نوبت هنرنمایی سانچو بود. دفاع ‏لایپزیش در دفع توپ اشتباه کرد تا توپ به سانچو برسد. او توپ را ‏روی پای راست خود آورد و با شوتی استثنایی به گوشه بالای دروازه ‏یکی از زیباترین گل‌های این هفته را به ثمر رساند.‏

سانچو بیشتر از هر چیز از این خوشحال بود که توانسته جواب ‏انتقادها را بدهد. او در زمان شادی بعد از گلش دست‌ها را روی گوش ‏خود گرفت تا به منتقدان پیامی روشن بدهد: حالا دیدید! صدایتان را ‏نمی‌شنوم!‏

دیگر خبرها

  • روز انتقام‌ برای ستاره دورتموند: صداتون نمی‌آد! (عکس)‏
  • ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود
  • خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس
  • شکست پرسپولیس قهرمانی لیگ را تضمین کرد/ سزای بازی دفاعی حذف شدن است/ نباید در غیاب بیرانوند سراغ پنالتی می‌رفتیم
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • غیرمنتظره: مدافع راست پرسپولیس خط خورد
  • آزمون احتمالی یک مهارت مهم در گلر جوان پرسپولیس
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • علاقه میلان به جذب تیاگو سانتوس