Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@08:15:54 GMT

افزایش ۷ درصدی رضایتمندی مردم قروه از پلیس در سال 99

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۷۷۲۳۴

افزایش ۷ درصدی رضایتمندی مردم قروه از پلیس در سال 99

میثم گوهری‌آرانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه با ارائه گزارشی عملکرد پلیس این شهرستان در زمینه‌های انتظامی، خدماتی، ترافیکی و...در سال گذشته نسبت به سال 98، بیان داشت: کل تماس‌های انجام گرفته شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۸ درصد و میزان اعتماد و رضایت‌مندی شهروندان از پلیس نیز ۷ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با بیان اینکه تعداد کل پرونده‌های تشکیلی در قروه در سال گذشته ۴۳ درصد کاهش داشت، افزود: از جرائم صورت گرفته در سطح شهرستان ۳۲ درصد کشف، دستگیری سارقین ۳۸ درصد و دستگیری افراد سابقه‌دار ۱۴ درصد افزایش داشته است.

گوهری‌آرانی در ادامه تصریح کرد: با تعامل دوسویه‌ای که با آموزش و پرورش و سایر ادارات برقرار است، در راستای پیشگیری از جرائم و بالابردن سطح آگاهی دانش‌آموزان در شبکه شاد و اقشار مختلف مردم نیز به منظور جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی مانند فضای مجازی، مواد مخدر و ... از طریق فضای مجازی آموزش‌هایی ارائه شده است.

وی تصریح کرد: فرماندهی انتظامی قروه اقدامات ایجابی همچون آموزش‌های همگانی با اجرای طرح‌های امنیت محله‌محور در سطح محلات شهرستان انجام داده و به دنبال ایجاد امنیت و احساس امنیت برای شهروندان است و با افرادی که با اقدامات مجرمانه خود باعث اخلال در نظم و امنیت شهروندان می‌شوند به شدت برخورد قانونی خواهد شد.

فرمانده انتظامی قروه ادامه داد: کشفیات فرآورده‌های نفتی قاچاق ۳۷ درصد، پارچه قاچاق ۳۰ درصد، لوازم آرایشی بهداشتی و کشفیات دارو ۱۰۰ درصد و تعداد پرونده‌های بالای ۵۰۰ میلیون ریال ۲۱ درصد افزایش داشته است.

گوهری‌آرانی گریزی همچنین از افزایش 8 درصدی میزان کشفیات انواع مواد مخدر، 24 درصدی دستگیری معتادان متجاهر در سال 99 در قروه خبر داد و گفت: تعدادی زیادی هم خرده‌فروش و توزیع‌کننده مواد مخدر در طرح‌های مختلف ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان دستگیر شده‌اند.

گوهری‌آرانی افزایش 12 درصدی برخورد با صنوف متخلف و 17 درصدی شناسایی و برخورد با واحدهای صنفی بدون پروانه در قروه را از دیگر اقدامات انتظامی قروه در سال 99 برشمرد.

فرمانده انتظامی قروه در ادامه با اشاره به حوزه راهنمایی و رانندگی اذعان داشت: با توجه به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز، آموزش کارشناسان تصادفات، آموزش مدارس، مساجد و ادارات، با برنامه‌ریزی صورت گرفته و تعامل خوب سایر دستگاه‌ها تعداد کل تصادفات حوزه استحفاظی قروه در سال گذشته نسبت به سال قبل آن ۹ درصد کاهش داشته است ضمن اینکه توقیف خودروهای متخلف با افزایش ۱۳۴ درصدی مواجه بوده است.

وی همچنین از کاهش 25 درصدی تشکیل پرونده‌های جرائم سایبری در سال 99 خبر داد و گفت: بخش زیادی از این مهم به دلیل فعال‌شدن رمز پویای بانکی است. 

فرمانده انتظامی قروه در ادامه اظهار داشت: براساس نظرسنجی‌ها، تقدیر شهروندان از ماموران ۱۵ درصد افزایش داشته ضمن اینکه انتقاد از کارکنان ۶ درصد و شکایات ۵۳ درصد کاهش داشت و میزان درخواست‌ها نیز ۸۷ درصد افزایش نشان می‌دهد.

گوهری‌آرانی در ادامه از کشف 76 درصدی سرقت‌ها در سال 99 در قروه خبر داد و تصریح کرد: این رقم به نسبت سال قبل آن ۲۳ درصد افزایش داشته و دستگیری سارقان هم با افزایش ۳۹درصدی بوده است.

فرماندهی انتظامی قروه در ادامه اظهار داشت: توفیقات نیروی انتظامی ناشی از همکاری و همراهی مسئولان و مردم شهرستان بوده و بیانات رهبر معظم انقلاب نشان از رضایت خاطر ایشان از فعالیت‌ها و حرکت در مسیر درست ناجا است که ما به آن افتخار می‌کنیم.

وی در ادامه افزود: در چنین شرایطی با احصاء اقدامات پیشگیرانه بهداشتی و رعایت نکات ایمنی سالم، نه تنها مدافعان امنیت با اجرای ماموریت‌های ذاتی و قانونی دنبال می‌کنند بلکه در کنار مدافعان سلامت و آحاد مردم نیز هستیم.

گوهری‌آرانی در مورد هشدارهای پلیس در زمینه سرقت خودرو گفت: عمده وقوع سرقت‌های خودرو نشات گرفته از بی‌توجهی به هشدارهای پلیسی است که با رعایت آن می‌توان در کاهش سرقت‌ها پیشگیری کرد.

فرمانده انتظامی قروه در پایان سخنانش گفت: امنیت کامل در تعطیلات نوروزی امسال برای حفظ آرامش شهروندان برقرار است و پلیس نمی‌گذارد این ایام به کام مردم تلخ شود.

انتهای پیام۲۳۳۰/۸۶

منبع: فارس

کلیدواژه: پلیس قروه مواد مخدر تعطیلات نوروز فرمانده انتظامی قروه درصد افزایش داشته انتظامی قروه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۷۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مازندران

سرهنگ سید محسن جعفری رئیس پلیس پیشگیری مازندران با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر، گفت: ماموران انتظامی کلانتری و پاسگاه‌های استان در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی با انجام طرح‌های عملیاتی و هدفمند در فروردین ماه امسال موفق به دستگیری ۲۹۷ خرده فروش مواد مخدر شدند.

او با اشاره به افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر، افزود: در این مدت با تلاش همکارانم در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها بیش از ۲۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان از این افرادکشف و ضبط شد.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه از آغاز سال جاری تا کنون شاهد افزایش ۳۸ درصدی دستگیری معتاد متجاهر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هستیم، گفت:. شهروندان در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی محلات خود، در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک و فعالیت مجرمانه سوداگران مرگ، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه
  • رضایتمندی سی و دو درصدی مخاطبان از رادیو کیش
  • رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت
  • ضرورت تأمین بودجه هوشمندسازی ماموریت های پلیس
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مازندران