Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@22:23:52 GMT

برگزاری مراسم در آرامستان‌های استان اصفهان ممنوع است

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۷۷۲۵۰

برگزاری مراسم در آرامستان‌های استان اصفهان ممنوع است

حجت الله غلامی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: وضعیت سه شهرستان استان از جمله گلپایگان، خوانسار و لنجان با توجه به حجم سفرها و خریدها در ایام نوروز بحرانی شده است.

وی تصریح کرد: شهرستان‌های لنجان و خوانسار نارنجی و گلپایگان  قرمز است که باید محدودیت ‌های پنج گانه در این شهرستان ها عملیاتی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان ادامه داد: ورود و خروج به شهرستان گلپایگان ممنوع است بنابراین ورودی‌ها توسط ستاد شهرستانی با همکاری نیروی انتظامی، بسیج و سپاه کنترل می‌شود و همین محدودیت‌ها برای انجام و خوانسار اعمال خواهد شد.

وی بیان کرد: در خصوص فعالیت مشاغل گروه ۲، سه و چهار و مشاغلی که مایحتاج ضروری مردم را تامین نمی‌کنند از جمله رستوران‌ها، هتل‌ها و تالارها و مراکز فروش با جمعیت بالا باید در شهرستان گلپایگان تعطیل شود.

غلامی گفت: :در شهرستان‌های نارنجی هم فعالیت مشاغل پرخطر گروه سه و چهار تعطیل خواهند بود از این رو در راستای اعمال محدودیت‌ها در شهرستان‌های قرمز و نارنجی استان به فرمانداری‌های تاکید شده است.

به گفته وی، مقرر شد برای مهار شرایط موجود طرح شهید سلیمانی در شهرستان‌های نارنجی و قرمز با قوت برای شناسایی، رصد و غربالگری بیماران ادامه یابد و تبلیغات محلی آغاز شود.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان از مسافران خواست هر. چه زودتر شهرستان های یاد شده را  ترک کنند.

وی افزود: برگزاری مراسم و اعیاد پیش رو و نماز جمعه در گلپایگان، خوانسار و لنجان ممنوع است.

غلامی اظهار کرد: همچنین محدودیت ها نیز در  شهرستان‌های نطنز، اردستان، تیران و کرون، چادگان، شهرضا، شاهین شهر، فلاورجان و مبارکه  باید تشدید شود.

در استان اصفهان امور بهداشتی و درمانی ۲۲ شهرستان با حدود چهار میلیون و ۵۰۰ هزار نفر زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و ۲ شهرستان کاشان و آران و بیدگل با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی کاشان است.

براساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون یک میلیون و ۸۰۱ هزار و ۶۵ نفر در کشور به کرونا مبتلا شدند و ۶۱ هزار و ۷۹۷ نفر براثر این بیماری جان باختند.

برچسب‌ها ویروس کرونا گلپایگان اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا گلپایگان اصفهان ویروس کرونا گلپایگان اصفهان اخبار کنکور شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۷۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای کارگر در سمنان

رضا احسانی زاده جانشین حوزه مقاومت بسیج کارگری امام صادق (ع) سمنان گفت: این مراسم اولین یادواره شهدای کارگری و کارخانه های سمنان است که در قالب که در راستای کنگره ۳ هزار شهید استان برگزار شد.

در این‌مراسم‌ از تعدادی از کارگران‌ و خانواده شهدای کارگر تجلیل شد

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • برگزاری مراسم گرامیداشت فردوسی ترکمن‌ها در همه شهرستان‌های گلستان
  • برگزاری یادواره شهدای کارگر در سمنان
  • احداث ۸ بوستان محلی با ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار
  • قدردانی از فراجا در گلستان شهدای اصفهان
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر ایرانی قوم ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمالی کشور
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر شعر ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین