Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، سرهنگ عباس دولتشاهی،فرمانده انتظامی خرم‌آباد اعلام کرد: با توجه به تذکرات پیشین مبنی بر ممنوعیت اسباب‌کشی منازل در تعطیلات عید نوروز، چنانچه احدی از شهروندان و روستائیان قصد جابجایی اسباب و اثاثیه منازل و دفاتر را دارند، لازم است، تا از کلانتری محل سکونت، مجوز دریافت کرده و با هماهنگی عوامل انتظامی، اقدام به جابجایی اثاثیه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او تاکید کرد: به عوامل انتظامی خرم‌آباد دستور داده شده تا از جابجایی بدون مجوز هرگونه اسباب و اثاثیه جلوگیری کنند، لذا توصیه من به همشهریان این است تا به منظور پیشگیری از توقیف اموال خود، ضمن اخذ مجوز تردد، با پلیس هماهنگی و همکاری کنند.
فرمانده انتظامی خرم‌آباد، گفت: همانگونه که کارشناسان ما در سامانه انتظامی پلیس ۱۱۰ به صورت شبانه‌روزی در خدمت مردم هستند، انتظار ما از مردم این است تا به محض مشاهده هرگونه اقدام مشکوک یا جرم مشهود، مراتب را با فرماندهی انتظامی مرکز استان در میان بگذارند، چراکه حفظ امنیت و آسایش مردم وظیفه و رسالت ذاتی پلیس است.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی خرم آباد اسباب کشی خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۷۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان امروز ظهر (پنجشنبه) ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد، در جریان آخرین وضعیت این طرح و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.

وی سپس با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای طرح جهادی پلیس پاسخگو در خرم آباد
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کنایه سنگین همتی به سخنان قالیباف: زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • ممنوعیت برداشت فرآورده‌های جنگلی و مرتعی بدون اخذ مجوز در دماوند
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • ۷۲۷ هزار قرص و داروی خارج از شبکه توزیع در زابل کشف شد