Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، امیرشیر توماج فرماندار آق قلا گفت: در شهرستان آق قلا ۲ شهرک صنعتی بزرگ مستقر بوده که یکی از آن‌ها بزرگترین شهرک صنعتی استان بوده و نزدیک به ۲۹۰ واحد فعال در آنجا فعالیت دارد.

او افزود: به دنبال جذب سرمایه گذار برای توسعه شهرستان آق قلا هستیم با توجه به ظرفیت‌های نسبی و بالقوه‌ای که شهرستان آق قلا در حوزه کشاورزی دارد پرورش گلخانه یکی از موضوعاتی است که دنبال می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



توماج ادامه داد: سال گذشته توانستیم در شهرک صنعتی آق قلا در جهت رفع موانع تولید شرکت پونک و شرکت دامداری اوقاف را به چرخه تولید برگردانیم.
او گفت: از سرمایه گذاران دعوت می‌کنیم تا به آق قلا بیایند تا با کاهش بروکراسی اداری زمینه سرمایه گذاری آن‌ها فراهم شود.

توماج افزود: در شهرستان آق قلا بیش از ۸۵ هزار واجد شرایط و ۱۱۳ شعبه رای گیری وجود دارد.
اوادامه داد: معتقدم انتخابات یک حق الناس است و با توجه به اینکه دشمنان در صدد استفاده از این فرصت هستند که مشارکت را به حداقل برسانند حضور و مشارکت مردم پای صندوق‌های رای میتواند مشتی محکم بر دهان یاوه گویان باشد.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گلخانه سرمایه گذاری شهرستان آق قلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۷۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۴۵۶۶ سند شهرک‌های صنعتی هرمزگان

با حضور رئیس ثبت اسناد کشور آئین واگذاری ۴۵۶۶ هزار سند شهرک‌ها ونواحی صنعتی و واحدهای تولیدی استان هرمزگان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، در جریان سفر حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد واملاک کشور به استان هرمزگان ، آیین واگذاری 4566 هزار سند شهرک‌ها و نواحی صنعتی و واحد‌های تولیدی استان هرمزگان با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزار شد.

 این اسناد حدنگاری در 31 شهرک و نواحی صنعتی و برای 4566 هزار قطعه و با مساحت 4368 هکتار صادر شده‌اند.

 اسناد حدنگاری مشاور مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان در این آیین به صورت نمادین توسط حسن بابایی رئیس سامان ثبت اسناد واملاک کشور تحویل داده شد.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • صدور سند مالکیت شهرک‌های صنعتی هرمزگان
  • واگذاری ۴۵۶۶ سند شهرک‌های صنعتی هرمزگان
  • رونمایی از سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه
  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • اتاق‌های بازرگانی برای شبکه‌سازی به دنبال گسترش ارتباطات باشند
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار