Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@04:53:32 GMT

پرسپولیس، ثروتمند خانه به دوش!

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۷۷۷۹۳

آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه پرسپولیس که در سال‌های اخیر با بحران‌های مالی بزرگی دست و پنجه نرم کرده و حالا هم با وجود قهرمانی‌های متعدد در لیگ و نایب‌قهرمانی در آسیا با پول‌های قرضی اداره می‌شود، از نظر دارایی‌های زیرساختی یکی از باشگاه‌های ثروتمند ایرانی محسوب می‌شود که به دلیل ضعف‌های مدیرتی عملا سودی از دارایی خود نمی‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورزشگاه درفشی‌فر که دوره مدیریت رویانیان به پرسپولیس هدیه شد، طی سال‌ها محل تمرین این تیم بود اما بعد از از بین رفتن چمن این مجموعه، عملا دیگر مورد استفاده تیم قرار نگرفت. در دوره مدیریت حمیدرضا گرشاسبی، طرح‌هایی برای ساخت زمین چمن طبیعی در این مجموعه در دست اقدام بود اما ناگهان تصمیم مدیران تغییرکرد تا باشگاه با کمک اداره ورزش و جوانان استان تهران، اقدام به طرح ریزی و اجرای چمن مصنوعی در ورزشگاه درفشی‌فر کند. این طرح البته با تامین بودجه کافی همراه نبود تا اینکه باشگاه مجبور شد اجرای باقی‌مانده‌ پروژه را به پیمانکاری واگذار کند و در قبال آن هم این مجموعه را برای ۵ سال با هزینه اندک به این پیمانکار اجاره دهد.

بر اساس اطلاعاتی که مقام‌های آگاه در این زمینه در اختیار ایسنا قرار داده‌اند، در زمان اجرای پروژه چمن مصنوعی در ورزشگاه درفشی‌فر، باشگاه با مشکل مالی روبرو می‌شود و از این رو، پس از برگزاری مزایده، ورزشگاه را به شرکتی اجاره می‌دهد تا این شرکت پس از تامین بودجه لازم برای اتمام پروژه، ماهیانه ۲۳ میلیون تومان هم اجاره پرداخت کند که به این مبلغ هم سالانه ۱۰ درصد اضافه می‌شود. در واقع باشگاه پرسپولیس که درحال حاضر سند مالکیت این ورزشگاه را هم به نام خود دریافت کرده، سالانه کمتر از ۳۰۰ میلیون تومان از ورزشگاه درفشی‌فر درآمد دارد. نکته عجیب ماجرا اینجاست که این مجموعه ۱۸ هزار و ۴۲ متری، در منطقه جنت‌آباد تهران چند صد میلیارد تومان ارزش دارد و میزان درآمد باشگاه از این مکان، با ارزش آن همخوانی ندارد.

پرسپولیس در حالی درآمد ناچیزی از ورزشگاه متعلق به خود دارد که تیم فوتبال این باشگاه از کیفیت زمین تمرین خوبی در ورزشگاه شهید کاظمی بهره نمی‌برد و گاهی مجبور است در مجموعه‌های ورزشی دیگر تمرین کند و چون درفشی‌فر چمن مصنوعی شده، تیم پرسپولیس نمی‌تواند روی این زمین تمرین کند و به همین خاطر برای هر جلسه تمرین حدود ۵ میلیون تومان پرداخت می‌کند تا از مجموعه‌های ورزشی دیگری استفاده کند. این یعنی مجموعه ورزشی که دائم صحبت از آن به عنوان دارایی باشگاه پرسپولیس می‌شود، نه تنها سود مالی چندانی برای باشگاه ندارد، بلکه به خاطر تصمیم‌های مدیریتی غلط، تیم فوتبال این باشگاه هم نمی‌تواند از آن برای تمرین بهره ببرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پرسپولیس فوتبال ورزشگاه درفشی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۷۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس

همان‌طور که برنامه‌ریزی شده بود، سانتیاگو برنابئو از اولین کنسرت خود رونمایی کرد.

طرفداری | اولین کنسرت ورزشگاه سانتیاگو برگزار شد.

شب گذشته از اولین کنسرت به میزبانی استادیوم خانگی رئال مادرید و با حضور چند هنرمند مطرح اسپانیایی رونمایی شد. جشنواره "دیوانه موسیقی" به مدت 7 ساعت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد و تماشاگران شاهد اجرای خوانندگانی مانند خوان ماگان، کامِلا، دی جی نانو، مودستیا آپارت، OBK، رافا سانچز (لا یونیون)، کومپلیس، کوتی، آمستادس پلیگروساس، ملون دیزل، لس ربلدس، تورروس با چانکلاس، سوریا، مرسدس کانیاس، خاویر آندره (لا فرونترا) و لا گواردیا بودند.

این فقط آغاز ماجراست! ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در ماه می میزبان تور "عصرها"ی تیلور سوییفت، خواننده مشهور آمریکایی خواهد بود. این اتفاق هیجان‌انگیز، گامی دیگر در جهت تبدیل برنابئو به بهترین ورزشگاه جهان و میزبانی از رویدادهای فراتر از فوتبال است، همانطور که فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، پیش از این آرزو کرده بود.

علاوه بر این، خبر هیجان‌انگیز دیگری نیز به گوش می‌رسد: در سال 2025، لیگ ملی فوتبال آمریکا (NFL) برای اولین بار یک بازی فصل عادی خود را در برنابئو برگزار خواهد کرد. این رویداد بی‌نظیر، فرصتی استثنایی برای هواداران فوتبال آمریکایی در سراسر اروپا خواهد بود تا شاهد این ورزش محبوب در یکی از مشهورترین ورزشگاه‌های جهان باشند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • برای حذف پرسپولیس کافی است پنالتی تمرین کنید!
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • تیر و کمان در زمین‌های تنیس شیرودی! / فدراسیون تماشاگر حراج کورت‌های تنیس
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • راز دلیل قتل زن 80 ساله ثروتمند توسط پرستار شخصی‌اش!
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • پرسپولیس راهی اراک شد
  • کشف جسد دست و پابسته زن ثروتمند در کمد | خدمتکار خانه دستگیر شد