Web Analytics Made Easy - Statcounter

طراح گرافیک و بسته بندی جنسیت: خانم نوع همکاری: تمام وقت مسلط به نرم افزار ایلاستریتور، فتوشاپ، کورل با حداقل 2 سال سابقه کار روحیه کار تیمی، سرعت عمل و دقت بالا، مسئولیت پذیری، گزارش دهی صحیح، نظم، پیگیری دقیق حائز اهمیت می باشد. ساعت کاری: 8 صبح تا 5 عصر از شنبه تا چهارشنبه و پنج شنبه ها 8 صبح تا 12.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

30 می باشد. بیمه حقوق ثابت اضافه کاری تمامی قوانین طبق قانون وزارت کار از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند. لطفا از تماس تلفنی خودداری نمایید. اطلاعات تماس واتساپ: 09018960295 ایمیل: msp69999@gmail.com پربیننده ترین استخدام کارشناس فروش در شرکت خدمات بیمه ای آریا آرامین در تهران استخدام کارشناس گمرک و ترخیص کالا و کارشناس بازرگانی خارجی در تهران استخدام کارمند حقوق و دستمزد در شرکت بهران آسانبر در تهران استخدام طراح و گرافیست در صنایع آرایشی و بهداشتی رجین رخ در تهران استخدام مهندس برق و الکترونیک در شرکت رایان فن کاو اندیش در تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت برجام تهران استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۷۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده چالوس بسته است

رییس پلیس راه البرز بیان کرد: جاده کرج - چالوس درمحدوده استان البرز نیز امروز سه شنبه از ساعت ۹ صبح الی ۱۵ به دلیل اجرای عملیات عمرانی بسته است که مسافران باید از محور‌های جایگزین استفاده کنند.

 

کرمی از رانندگان خواست زمان سفر خودرا مدیریت کرده و و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند تا از هرگونه حوادث رانندگی پیشگیری شود.

 

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

 

استان البرز دارای یک هزارو۵۶۰کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • حیله غیراخلاقی تولیدکنندگان معروف تنقلات برای فروش بیشتر
  • استخدام ۲۰۲ نفر نیروی در دهیاری‌های استان بوشهر
  • ۲۰۲ نیروی جدید در دهیاری‌های استان بوشهر استخدام می شوند
  • استخدام ۲۰۰ نفر در دهیاری‌های استان بوشهر
  • زندانیان شاغل در روز کارگر هدیه گرفتند
  • افزایش ۲ برابری حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان | همه معلمان رتبه‌بندی می‌شوند مگر اینکه...
  • موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان
  • حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان دو برابر می شود/ ۶۷ هزار فرهنگی در آستانه بازنشستگی
  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • جاده چالوس بسته است