Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@21:11:56 GMT

تعجب روزنامه قطری از عدم دعوت رضاییان به تیم ملی

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۷۷۸۸۶

تعجب روزنامه قطری از عدم دعوت رضاییان به تیم ملی

روزنامه «استاد الدوحه» قطر از تصمیم سرمربی تیم ملی فوتبال ایران مبنی بر عدم دعوت از رامین رضاییان اظهار تعجب کرد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در اردوی آماده سازی در حالی اعلام شد که نام رامین رضاییان در این لیست قرار نداشت. رضاییان به اردوی قبلی تیم ملی هم دعوت نشده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه «استاد الدوحه» قطر در این ارتباط نوشت: «سرمربی تیم ملی ایران سه بازیکن از لیگ ستارگان قطر را به این تیم دعوت کرد و رامین رضاییان که به صورت قرضی از الدحیل در السیلیه بازی می‌کند و به صورت مدام در ترکیب تیم کشورش بود، در این فهرست حضور ندارد.

در لیست ایران امید ابراهیمی از الاهلی، علی کریمی از الدحیل و شجاع خلیل زاده از الریان حضور دارند. رامین در دوران حضورش در الشحانیه و الدحیل در لیست تیم ملی ایران قرار داشت اما سرمربی ایران بدون اعلام دلیل تصمیم گرفت او را کنار بگذارد. رامین در ابتدای این فصل به تیم الدحیل رفت و به صورت قرضی به السیلیه پیوست.»


رامین رضاییان که در زمان سرمربیگری کارلوس کی روش و مارک ویلموتس جزو نفرات اصلی تیم ملی ایران بود، از زمان انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی، جایگاهش را از دست داده است.

قطر تیم ملی ایران السیلیه رامین رضاییان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر تیم ملی ایران السیلیه رامین رضاییان رامین رضاییان تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۷۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی: کورتوا از لیست بلژیک برای یورو خط خورد

به گزارش "ورزش سه"، تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، با تایید دومینیکو تدسکو، سرمربی بلژیک، مسابقات یورو که قرار است در آلمان برگزار شود را از دست داد.

کورتوا کل فصل جاری را از دست داده و پس از مصدومیت جدید در ماه مارس گذشته، مجبور به انجام یک عمل جراحی دیگر روی زانوی مصدومش شد.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، گفت که امیدوار است در دیدار هفته آینده مقابل کادیز به کورتوا تکیه کند و او را برای بازی بایرن مونیخ در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا روی نیمکت نشاند.

با وجود بازگشت دوباره تیبو کورتوا، تدسکو تایید کرد که او را در لیست بلژیک برای یورو انتخاب نخواهد کرد. سرمربی تیم ملی بلژیک روز سه‌شنبه به رسانه‌های آلمانی گفت: "من همه چیز را در مورد این موضوع گفته‌ام. من به موقعیت‌های احتمالی نگاه نمی‌کنم، بلکه روی بازیکنانی تمرکز می‌کنم که در آماده‌ترین وضعیت ممکن و در شرایط خوبی هستند."

دیگر خبرها

  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد!
  • انتقاد تند هاشم بیک‌زاده از رامین رضاییان و فرشاد احمدزاده + ویدئو
  • واکنش رامین رضاییان به فحاشی هواداران پرسپولیس؛ بلندتر، نمی‌شنوم! + فیلم
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • رامین رضاییان: پرسپولیسی‌ها در قلب من هستند
  • ببینید | دلخوری و ناراحتی رامین رضاییان از هواداران پرسپولیس
  • رامین رضاییان: احترام هواداران پرسپولیس همیشه برای من واجب است و در قلب من هستند / فیلم
  • ترکیب احتمالی سپاهان در برابر پرسپولیس
  • سخت‌ترین روز عبدالکریم در انتظار اوست
  • قطعی: کورتوا از لیست بلژیک برای یورو خط خورد