Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-09@02:22:41 GMT

حداد عادل: پشتیبانی از تولید به مدیریت صحیح نیاز دارد

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۷۷۹۴۵

حداد عادل: پشتیبانی از تولید به مدیریت صحیح نیاز دارد

به گزارش فارس، غلامعلی حدادعادل، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه شخصی خود دربارۀ شعار «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» با اشاره به اینکه «صحبت‌های رهبر معظم انقلاب در لحظات آغازین سال ۱۴۰۰، امیدوارانه و واقع‌بینانه بود نوشت: چندین سال است که پیام نوروزی رهبر انقلاب متمرکز بر مسائل اقتصادی است و ایشان تلاش کردند علاوه بر تبیین فرصت‌ها و نقاط مثبت، به ضعف‌ها هم اشاره‌ای داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با توجه دادن به این مهم که «شعار سال یک شعار عمومی است» افزود: مخاطب شعار سال، همۀ ملّت ایران هستند؛ لذا هر کسی به فراخور حال خود باید ببیند وظیفه‌اش چیست و این شعار در واقع جهت مشترک همۀ فعالیت‌های ملت را در سال جدید مشخص می‌کند.

حدادعادل گفت: رهبر معظم انقلاب توجه دارند که دشمنان انقلاب و استقلال ملت ایران، با تحریم و محاصرۀ اقتصادی، این ملت را نشانه گرفته‌اند و با فشار می‌خواهند آنها را به زانو درآورند. البته  این نیت و آرزوی دشمنان برآورده نشده و هیچوقت محقق نخواهد شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: نظر رهبر معظم انقلاب این است که کشور باید در اقتصاد به درجه‌ای از قوت برسد که دشمن درک کند تحریم اقتصادی دیگر یک سلاح از کار افتاده است؛ و مادامی که آنها حس کنند تحریم بر پیکر ملت ما اثر می‌کند آن را ادامه می‌دهند. لذا ما باید از طریق تکیه بر توان داخلی، دشمن را در استفاده از این سلاح ناامید کنیم.

حدادعادل با اعتقاد به اینکه تمرکز بر تولید نخستین راه قوی شدن اقتصاد است، گفت: تولید ابعاد مختلفی دارد؛ بخشی از آن بهره‌گیری از هوش و دانش نسل جوانی است که قوت و بزرگی خود را با شرکت‌های دانش‌بنیان، اختراعات و نوآوری‌ها نشان داده و اینها کاملاً چشم‌انداز خوبی را برای آینده ایران ترسیم می‌کند.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب معتقدند تولید باید محور باشد، خاطرنشان کرد: سال قبل جهش تولید محور بود و امسال نیز عنوان «تولید» در شعار سال باقی مانده است؛ درواقع شعار سال ۱۴۰۰ ادامۀ شعار سال ۹۹ است و آن فکر همچنان درست است و باید آن راه را ادامه داد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه افزود: در سال جدید تکیه و تمرکز باید بر دو چیز باشد، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها؛ پشتیبانی از تولید به مدیریت صحیح، جدیت، تلاش، مبارزه با قاچاق و فساد اقتصادی نیاز دارد و اینها انتظارات مردم برای حمایت از تولید است.

حدادعادل در توضیح موانع فراروی تولید، گفت: بخشی از موانع تولید، خارجی است که راه برداشتن آنها خنثی کردنشان از طریق تقویت تولید است؛ البته اگر برخی کشورهای خارجی زیاده‌خواهی نکنند و قصد دخالت در امور کشور نداشته باشند، و اگر به همان قول‌هایی که داده‌اند عمل کنند، بخشی از این موانع برداشته می‌شود.

وی بخش دیگری از موانع تولید را موانع داخلی دانست که باید برداشته شود و رهبر معظم انقلاب نیز در سخنان خود به برخی از آنها اشاره کردند.

حدادعادل گفت:  پیام رهبر انقلاب برای سال ۱۴۰۰ این است که دولت و ملت باید برای رفع مشکلات مردم روی امور اقتصادی متمرکز شوند؛ کلید آن تقویت تولید و کلید تقویت تولید نیز پشتیبانی از تولید و برداشتن موانع آن است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار امیدواری کرد با توجه همگان به رهنمودهای رهبر انقلاب و به کار بستن  توصیه‌های ایشان، فشار اقتصادی فعلی که بر دوش مردم است و همه را رنج می‌دهد کاهش پیدا کند.

منبع: الف

کلیدواژه: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام رهبر معظم انقلاب رهبر انقلاب شعار سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۷۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین شبکه پشتیبانی از سیستم‌های اتوماسیون شبکه بانکی کشور در «فرادیس البرز»

امتداد - «فرادیس البرز» با بزرگترین شبکه پشتیبانی از سیستم های اتوماسیون شبکه بانکی کشور در کوتاهترین زمان در کنار مشتریان است.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  رضا توکلی‌راد؛ رئیس هیات مدیره شرکت داده‌ورزی فرادیس البرز در بیستمین سالگرد این شرکت با بیان اینکه در حساس‌ترین برهه از دگرگونی صنعت بانکداری زیر پرچم جمهوری اسلامی در خدمت مردم سرافراز ایران هستیم، اظهار کرد: در سال‌های آغازین پیروزی انقلاب اسلامی و ابتدای راه سازندگی پس از سربلندی در دفاع مقدس همگام با انقلاب فناوری در توسعه بانکداری در جهان، به راه افتادیم و توانستیم به پشتوانه اعتماد و همراهی مشتریان و مدیران بانک‌ها به اجرای طرح اتوماسیون سیستم بانکی در چارچوب سیاستگذاری بانک مرکزی و در قالب شرکت ملی انفورماتیک بپردازیم.

وی ادامه داد: این حرکت جمعی و کار گروهی که حاصل حمایت از نیروی علمی جوانان این مرز و بوم و شتاب‌دهی به توان و ظرفیت های داخلی در دستیابی به دانش و فناوری های نوین بانکداری است، امروز به عنوان یکی از افتخارات بزرگ ملت ایران شایسته تقدیر است.

توکلی اظهار داشت: به همین منظور در بیستمین سالگرد تاسیس شرکت داده ورزی فرادیس البرز گردهم آمدیم تا از تلاش های عزیزانی یاد کنیم که در این سال‌های تحریم اقتصادی و تنگناهای فناوری توانستند به عنوان طلایه داران رونق اقتصادی،  ما را به قله های موفقیت در این صنعت برسانند.

وی گفت: سخن از تحولات عمده در فرایندهای اقتصادی و لزوم همگامی با پیشرفت های جهانی و بهره گیری از فناوری های به روز در عرصه ارتباطات در راستای تداوم فعالیت‌های شرکت های فعال در این صنعت نیست، چرا که تمامی حاضرین در این نشست، بر ایستادگی در این مسیر واقف و آگاه بوده و خود از پیشروان این راه هستند.

 رئیس هیات مدیره شرکت داده ورزی فرادیس البرز افزود: سخن از معرفی شرکت نیست، چرا که همه به خوبی می‌دانند با همراهی شما هم اکنون بزرگترین شبکه پشتیبانی از سیستم های اتوماسیون شبکه بانکی کشور در این شرکت باعث شده در کوتاه ترین زمان و نزدیک ترین مکان در کنار مشتریان باشیم. با وجود ۱۳۰ دفتر عملیاتی در سراسر کشور ویژگی منحصربه فردی برای شرکت داده ورزی فرادیس البرز ایجاد کرده که در کنار تولید و عرضه محصولات بتواند بهترین خدمات پشتیبانی را به مشتریان ارائه کند.

 توکلی ادامه داد: اگرچه این دستاورد ویژه، عملا قدمتی بیش از ۲۰ سال دارد و آغاز این راه، همزمان با تاسیس شرکت خدمات انفورماتیک در فالبرگ نصب و نگهداری و معاونت مشتریان شکل گرفت، اما سرعت توسعه شرکت باعث شد تا این فرزند به سرعت به بالندگی رسیده و به عنوان عضوی از شرکت مادر تخصصی گرده ملی انفورماتیک در این خانواده فعال باشد.

 رئیس هیات مدیره شرکت داده ورزی فرادیس البرز افزود: امروز در آغاز دهه سوم از رشد و بالندگی، دست شما همراهان همیشگی را به گرمی می فشاریم و دعوت می کنیم تا در کنار هم به مسیر خدمت به کشور عزیزمان ادامه دهیم، چرا که این مردم شایسته بهترین خدمات هستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • گام‌های جدید در رفع موانع تولید با کمک اتحادیه‌ها و اصناف
  • توجه به تولید دانش بنیان کلید حل مشکل اقتصادی کشور است
  • بزرگترین شبکه پشتیبانی از سیستم‌های اتوماسیون شبکه بانکی کشور در «فرادیس البرز»
  • رونمایی «شعر شعله‌ور» با حضور حداد عادل
  • تحقق شعار سال منوط به احیای اصول اقتصادی قانون اساسی است
  • شهرستان دیر فاقد انبار تجهیزات پشتیبانی امدادی هلال احمر است
  • وحید شمسایی: موانع فرزندآوری باید رفع شود
  • موانع فرزندآوری باید رفع شود
  • موانع فرزندآوری باید رفع شود/ زوج‌های جوان و مجرد‌ها باید در مسیر رونق بخشی به خانواده قرار بگیرند
  • بانوان صنعتگر در تحقق شعار نقش آفرینی کنند