Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@23:48:08 GMT

بی محلی کادر درمان فرانسه به امانوئل مکرون +فیلم

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۷۷۹۵۶

بی محلی کادر درمان فرانسه به امانوئل مکرون +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که دولت فرانسه در نظر دارد با توجه به تعداد زیاد بیماران Covid19 در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های این کشور، محدودیت‌های جدیدی را برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اعلام کند؛ امانوئل مکرون، رئیس جمهور این کشور روز چهارشنبه در بازدید از بیمارستانی در پاریس با استقبال سردی از طرف کادر پزشکی مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کشور تاکنون در مهار ویروس کرونا موفق نبوده و روزانه تعداد فوتی‌ها بر اثر کرونا سه رقمی است.

پس از این بازدید، ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که ۳ زن از کادر درمان را در بیمارستان نشان می‌دهد که در آن به رئیس جمهور فرانسه پشت می‌کنند، در حالی که او برای تشکر از زحمات آن‌ها به بیمارستان رفته بود. با این وجود او سعی کرد در برابر سکوت کادر درمان با آن‌ها صحبتی داشته باشد. مکرون گفت: "ما اینجاییم تا از شما تشکر کنیم و تصمیم گرفتیم برای کنترل این ویروس وارد عمل شویم. تصمیماتی عملی متناسب با مناطق زندگی مردم و شرایط این اپیدمی در آن منطقه برای محافظت از آسیب پذیرترین افراد گرفته‌ایم که عملیاتی می‌شود.

بیشتر بخوانید

فرانسه وارد قرنطینه یک ماهه شد

گفتنی است که ویروس کرونا در شهر پاریس به سرعت در حال گسترش است، جایی که میزان آلودگی به بیش از ۴۲۰ نفر در هر ۱۰۰ هزار نفر رسیده و بخش‌های مراقبت ویژه پر شده و برای بیماران جدید بسته است. همانند دوره‌های اوج بیماری‌های مسری قبلی، مقامات بهداشتی بیماران درگیر شده را به مناطق کمتر آسیب دیده منتقل کردند تا فشار‌های خود را بر بیمارستان‌های پاریس، شمال و جنوب فرانسه کاهش دهند.

علاوه بر این، شهروندان فرانسه در حصر قانون منع رفت و آمد هستند که از ساعت ۶ عصر تا ۶ صبح به مدت دو ماه ادامه دارد. دولت این کشور ابراز امیدواری کرد که این اقدام کشور ۶۷ میلیون نفری را در برابر تأثیر اقتصادی، اجتماعی و روانشناختی محافظت می‌کند، اما تعداد موارد تایید شده COVID-۱۹ و تقاضای بستری در بخش مراقبت‌های ویژه ثابت بوده و افزایش تعداد مبتلایان و مرگ و میر بر اثر ویروس انگلیسی در هفته‌های اخیر افزایش داشته و روزانه حدود ۲۵۰ نفر به دلیل ابتلا به این ویروس می‌میرند.

در ادامه ویدئویی از حضور مکرون در بیمارستان را مشاهده می‌کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیوع ویروس کرونا امانوئل مکرون ویروس کرونا رئیس جمهور فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۷۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکرون خواستار نظارت والدین بر کودکان در شبکه‌های اجتماعی شد

رئیس جمهور فرانسه خواستار آن شد که استفاده از شبکه‌های اجتماعی توسط کودکان زیر ۱۵ سال در اتحادیه اروپا، تحت کنترل والدین باشد.

به گزارش ایسنا، امانوئل مکرون در یک سخنرانی مفصل درباره آینده اتحادیه اروپا در دانشگاه سوربن پاریس، گفت: قبل از ۱۵ سالگی باید کنترل والدین برای دسترسی به فضای دیجیتال وجود داشته باشد. اگر محتوا چک نشود، این دسترسی، انواع خطرات و تحریفات ذهنی را ایجاد می‌کند که می‌تواند انواع نفرت را توجیه کند.

فرانسه در سال‌های اخیر شاهد حوادث خشونت‌بار مکرری بوده که دسترسی کودکان خردسال به اینترنت در وقوع آنها، نقش داشته است.

بر اساس گزارش لوکال، اپلیکیشن‌های شبکه‌های اجتماعی مانند تیک‌تاک همچنین در ناآرامی‌هایی که پس از تیراندازی پلیس به یک نوجوان در حومه پاریس در سال ۲۰۲۳ روی داد و به بسیاری از شهرهای فرانسه گسترش یافت، نقش داشتند.

پارلمان فرانسه سال گذشته، لایحه محدودیت استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای کاربران زیر ۱۵ سال را تصویب کرد. بر اساس این مصوبه، دسترسی کودکان زیر ۱۵ سال به شبکه‌های اجتماعی منوط به رضایت والدین شد و این مصوبه همچنین به والدین اجازه می‌دهد حساب‌های کاربری کودکان زیر ۱۵ ساله‌ خود را در شبکه‌های اجتماعی به حالت تعلیق درآورند.

پس از تصویب این لایحه در مجلس ملی فرانسه که با هدف مبارزه با هرزه‌نگاری، آزار و اذیت سایبری و رفتارهای اعتیادآور صورت گرفت، مجلس سنا هم به آن رای مثبت داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مکرون خواستار نظارت والدین بر کودکان در شبکه‌های اجتماعی شد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • مکرون: اروپا در حال مردن است
  • هشدار رئیس جمهور فرانسه به اروپا: نباید دست نشانده آمریکا باشیم
  • لایی الحاجی دیوف به امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه / فیلم
  • ببینید | واکنش انتقامی امانوئل مکرون به لایی خوردن در یک مسابقه خیریه
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان