Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:52:50 GMT

قیمت نفت خام با نگرانی از تضعیف تقاضا افت کرد

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۷۷۹۷۶

قیمت نفت خام با نگرانی از تضعیف تقاضا افت کرد

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، قیمت نفت خام در معاملات امروز دوشنبه 2 فروردین 1400، با نگرانی از تضعیف تقاضا در آینده نزدیک افت کرد.

بر این اساس، قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام بنچ‌مارک بین‌المللی برنت، تا ساعت ۸:۰۴ به وقت تهران، ۰.۵۱ درصد افت کرد و به ۶۴.۲۰ دلار رسید.

قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام نیمه‌سنگین تگزاس غرب آمریکا(دابلیوتی‌آی)، ۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳۴ درصد پایین آمد و به ۶۱.۲۱ دلار رسید.

افزایش تولید تولیدکنندگان شیل آمریکا در شرایطی که انتظار می‌رود با وضع محدودیت‌های قرنطینه‌ای جدید در اروپا به علت توقف توزیع واکسن کرونا در برخی کشورها و آغاز رسمی موج سوم کرونا، تقاضای نفت کاهش یابد، به قیمت‌ها فشار وارد کرده است.

هفته گذشته شاخص‌های نفت خام با سقوطی سنگین روبرو شدند و بدترین هفته خود از ماه اکتبر را به ثبت رساندند.

کد خبر 5174070

منبع: مهر

کلیدواژه: قیمت نفت نفت خام نفت بانک مرکزی ایران قیمت نفت سهام عدالت وزارت راه و شهرسازی اقتصاد آمریکا سازمان بورس و اوراق بهادار بورس نفت خام وزارت صنعت معدن و تجارت بازار سهام امریکا بازار سهام اسیا عربستان سعودی پیام نوروزی نفت خام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۷۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟

به گزارش خبرنگار مهر ارزهای دیجیتال پیشرو جهان نزول کردند و اتریوم بیش از سه درصد از دست داد. این حرکت یک روز قبل از برنامه‌ریزی هنگ‌کنگ برای راه‌اندازی صندوق‌های قابل معامله در بورس لحظه‌ای روی بیت‌کوین و اتریوم اتفاق افتاد.

بیت‌کوین در ساعت سه و یک دقیقه بعد از ظهر به وقت شرقی ۰.۵۵ درصد سقوط کرد و به قیمت ۶۲ هزار و ۷۶۲ دلار فروخته شد، در حالی که اتریوم با افت ۲.۹۲ درصدی به قیمت ۳۱۶۹ دلار در همان زمان رسید.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۴ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱.۴۷ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۳.۴۲ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۳۱ درصد افزایش روزانه را ثبت کرده است.

کد خبر 6092997 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • قیمت بیت کوین به ۵۷ هزار دلار رسید
  • افزایش پیش‌بینی قیمت نفت به دنبال احتمال کاهش عرضه
  • نفت برنت به ۸۷ دلار و ۸۶ سنت رسید
  • برنت ۸۷ دلار و ۸۶ سنت شد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ |برنت ۸۷ دلار و ۸۶ سنت شد
  • روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟
  • قیمت طلا به ۲۳۳۱ دلار رسید
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • قیمت هر شاخه تیرآهن در سال جدید چقدر است؟