Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: آموزش‌ها به سوی مهارت‌آموزی سوق پیدا می‌کند تا فارغ‌التحصیلان خود یک کارفرما باشند. - اخبار استانها -

محمدرضا احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت: با شیوع کرونا آموزش‌های حضوری لغو شد و با استفاده از آموزش‌های مجازی علم‌آموزی در جامعه تداوم پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: با وجود اینکه آموزش مجازی نمی‌تواند جای آموزش حضوری را بگیرد اما باید از هر امکانات و روشی استفاده کرده و علم‌آموزی را متوقف نکنیم.

احمدی با بیان اینکه مهارت‌آموزی یکی از اولویت‌های اصلی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس است تصریح کرد: تدریس در فضای آنلاین شتاب اجرای برنامه‌های مهارت‌آموزی دانش آموزان و دانشجویان را با کندی روبه‌رو کرد.

وزیر آموزش و پرورش: "شاد" به بزرگترین اپلیکشین فعال کشور تبدیل شده استوزیر آموزش و پرورش در زاهدان: کرونا فشار سنگینی به آموزش و پرورش وارد کردوزیر آموزش و پرورش: لایحه رتبه‌بندی معلمان به مجلس ‌ارائه شد
وی گفت: کمیسیون تلاش دارد تا منابع و کتاب‌های دانش‌آموزان و دانشجویان را به سمت مهارت‌آموزی سوق دهد و به دنبال این هستیم که افراد پس از فارغ‌التحصیلی به جای جستجو برای شغل مناسب، آینده شغلی مشخصی داشته باشند.

 عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سعی ما بر این است که فارغ‌التحصیلان خود یک کارفرما و کارشناس باشند و حتی افراد دیگر را نیز به‌کارگیری کنند.

وی ابراز داشت:‌ این موضوعات در کمیسیون آموزش و تحقیقات مورد بحث و بررسی است و منابع و کتب دانش‌آموزان و دانشجویان، آینده شغلی و بودجه مربوط به این امر در کمیسیون مورد بررسی است.

احمدی با بیان اینکه فارغ‌التحصیلان باید علاوه بر مدرک مهارت نیز داشته باشند گفت: بودجه مربوط به پارک علم و فناوری و مباحث دانش بنیان بودجه قابل قبول و خوبی نسبت به سال‌های گذشته است.

 نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی درباره مشکلات ترافیک رشت افزود: جلسات زیادی در مورد حمل و نقل، ترافیک شهری، بین شهری و برون شهری برگزار شده و طرح‌های مختلفی نیز ارائه شده است.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: تأکید ما بر این است که مانع از اجرای طرحی شویم که نتیجه‌ای ندارد همچنان که در گذشته اجرای طرح‌هایی تنها موجب هدر رفت بیت‌المال شد.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر طرح‌های مختلفی در حوزه رفع مشکلات ترافیکی رشت مطرح بوده و در حال بررسی است.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به بافت فیزیکی شهر رشت بررسی و اجرای طرح کمی زمان‌بر است اما نمایندگان استان گیلان در مجلس و سایر مسئولان پیگیر این بحث هستند.

انتهای پیام/614/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی آموزش و پرورش مهارت آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۸۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در واکنش به تذکر یکی از نمایندگان مبنی بر اینکه جداول بودجه شفاف نیست، اظهار کرد: گاهی گفته می‌شود که عده‌ای مجلس را تضعیف می‌کنند، در حالی که نیازی به این تضعیف‌ها نیست و ما خودمان در داخل این کار را می‌کنیم.

وی ادامه داد: آنچه کمیسیون تلفیق تصویب کرده است، شفاف بوده و درباره ریال به ریال آن پاسخگو هستیم و به کسی اجازه ورود ندادیم. همه اعداد و ارقام شفاف است و برای اولین بار کاری انقلابی در خصوص جداول انجام شد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جداول را ارائه دادیم و نمایندگان بدانند صفر تا صد آن در اختیارشان است و همه آن‌ها در اختیار هیأت رئیسه قرار گرفته است و در خصوص ریال به ریال آن اگر کسی حرف، حدیث و مطلبی دارد می‌تواند مطرح کند.

کد خبر 6090560 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای
  • مهارت آموزی معلمان در دستور کار آموزش و پرورش باشد