Web Analytics Made Easy - Statcounter

تکمیل قطعات ماشین بروکلین نتس با پیروزی برابر واشینگتن ویزاردز همراه شد.

در شب اضافه شدن یک مهره دیگر به راستر بروکلین نتس، این تیم برابر واشینگتن ویزاردز به پیروزی رسید.

طرفداری - صبح امروز در یکی از دیدارهای مهم کنفرانس شرق لیگ NBA، بروکلین نتس در بارکلیز سنتر از واشینگتن ویزاردز پذیرایی کرد و در نهایت با نتیجه 113-106 حریفش را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلیک گریفین در این دیدار برای اولین‌بار با جرزی نتس وارد زمین شد و هرچند در 15 دقیقه تنها 2 امتیاز و 2 ریباند داشت اما توانست برای اولین‌بار از ماه دسامبر 2019، دانک کند! کایری اروینگ با 28 امتیاز، 7 ریباند و 6 اسیست در کنار جیمز هاردن با 26 امتیاز، 5 ریباند و 8 اسیست نتس را به سمت این پیروزی هدایت کردند. نیکلاس کلکستن که در دقایق پایانی حکم برد نتس را امضا کرد هم با 16 امتیاز بازی را به پایان رساند. برای واشینگتن ویزاردز اما، تریپل دابل راسل وستبروک با آمار 29 امتیاز، 13 ریباند و 13 اسیست کار به جایی نبرد. بردلی بیل چندان پرفروغ نبود و با 17 امتیاز بازی را تمام کرد و روی هاچیمورا هم 20 امتیاز و 10 ریباند داشت.

نتیجه بازی تیم کوارتر اول کوارتر دوم کوارتر سوم کوارتر چهارم مجموع بروکلین نتس 25 38 25 25 113 واشینگتن ویزاردز 30 26 27 23 106 آمار بازی امتیاز، ریباند، اسیست، استیل، بلاک، ترن اوور، دقت شوت، دقت پرتاب سه امتیازی و دقت پرتاب آزاد روند بازی روند برتری امتیازی بین دو تیم بهترین بازیکنان زمین بهترین بازیکنان هر تیم در فاکتورهای مختلف

 

اخبار داغ 

برترین های قرن با شهاب عزیزی خادم: تابع نظر جمع هستم؛ پروژه منتخب قرن سبب توجه به سرمایه های فوتبال می شود مشهور ترین غایبان تیم ملی در بازی با سوریه‌؛ این ٩ نفر! اولین عکس قبل و بعد از کشته شدن دختران بوشهری / تعداد قربانیان به هفت تن رسید ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت فوری؛ هری کین تصمیم به جدایی از تاتنهام گرفته است افت شدید ارزش فیلیپه کوتینیو و ادن هازارد در طول سه سال اخیر 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: واشینگتن ویزاردز بروکلین نتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۸۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ رونمایی از شکلات بازی‌های المپیک پاریس

فرانسوی‌ها شکلات‌هایی را با اشکال و نماد المپیک پاریس طراحی کردند. قیمت هر بسته این شکلات‌های مخصوص ۲۲ یورو (حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان) است.

دیگر خبرها

  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • واکنش ال‌کاپیتانو به درخشش تونی کروس: همیشه در تیم من هستی، دون آنتونیو
  • عکس/ رونمایی از شکلات بازی‌های المپیک پاریس
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش
  • لیگ NBA| لیکرز حذف شد
  • لیگ NBA| لیکرز حذف شد/ شکست میامی در حضور مسی
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • تساوی تیم بسگتبال ذوب‌آهن با طبیعت
  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام