Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثبت شکستی دیگر در کارنامه تیم فوتبال یوونتوس برابر تیم شانزدهم جدول بر شدت خشم و نارضایتی هواداران این تیم افزود، هرچند مدیرورزشی این باشگاه به درخواست آنها برای تغییر در کادر فنی توجهی ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باخت یک بر صفر روز گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال یوونتوس مقابل بنونتو در هفته بیست‌و‌هشتم سری A کورسوی امید هواداران بانوی پیر برای پس گرفتن صدر جدول از اینتر را از بین برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوونتوس که در نیم فصل نخست هم از پس بنونتو برنیامده و برابر این تیم به تساوی یک - یک رضایت داده بود، این بار در خانه با نتیجه یک بر صفر به تیم تحت هدایت فیلیپو اینزاگی باخت تا فاصله 10 امتیازی‌اش با اینتر صدرنشین پابرجا بماند.

این باخت که چهارمین باخت یوونتوس در این فصل سری A است، دو هفته پس از حذف شرم‌‌آور بانوی پیر از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به دست پورتو رقم خورد، خشم و نارضایتی هواداران یووه را دو چندان کرد و آنها با مقصر دانستن آندره‌آ پیرلو سرمربی تیم و مدیران باشگاه خواهان برکناری آنها شده‌اند.

با این وجود فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس تأکید کرد که این باشگاه برنامه‌ای برای تغییر سرمربی ندارد. پاراتیچی با وجود اذعان به بد بودن عملکرد بیانکونری برابر بنونتویی که در 11 بازی قبلی‌اش موفق به کسب پیروزی نشده بود، گفت: بازی غیرمنتظره‌ای بود. من لازم می‌دانم یادآوری کنم که ما در طول سال‌های گذشته لحظات لذتبخش فراوانی را برای هواداران‌مان ایجاد کردیم اما متأسفانه امروز آنها را مأیوس کردیم. بازی بدی بود اما فصل ادامه دارد. باید سرهای‌مان را پایین بیندازیم، ببینیم کجای کار را اشتباه انجام داده‌ایم و دیگر آن را تکرار نکنیم.

پاراتیچی در پاسخ به این سؤال که آیا این باخت استراتژی یوونتوس برای آینده و تصمیم باشگاه برای حفظ آندره‌آ پیرلو یا کریستیانو رونالدو را تحت تأثیر قرار خواهد داد، عنوان کرد: خیر. ما پروژه‌ای دارم که از فصل گذشته آغاز شد. پس یک بازی نظر یا استراتژی ما را تغییر نمی‌دهد. این راه ادامه دارد و ما هم از کارهایی که تا الان صورت گرفته راضی هستیم. پس کار برای ارتقای تیم ادامه دارد. این تیم یوونتوس است، ما بهترین بازیکن دنیا را داریم و او را هم به این راحتی از دست نمی‌دهیم.

سری A| شکست غیرمنتظره یوونتوس مقابل شاگردان اینزاگی/ لاتزیو برابر اودینزه پیروز شد

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آندره آ پیرلو یوونتوس آندره آ پیرلو یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۸۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش یک استاد دانشگاه تهران به ادعای وزیر: اخراجم سیاسی بود

محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم و تحقیقات روز گذشته گفت: «تعداد کمی از اساتیدی که در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند، بدون تردید مشکلاتی در زمینه آموزش، پژوهش و موارد دیگری داشتند.»

درهمین‌باره یکی از استادان اخراج شده دانشگاه تهران به سخنان وزیر علوم واکنش نشان دادو در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «آماده مناظره با وزیر علوم هستم. اخراج من و بسیاری از استادان دانشگاه سیاسی است. زلفی‌گل وزیر علوم به ایسنا گفته: «جوسازی ایجاد شده درباره #اخراج_استادان صحت ندارد». شرط مناظره ما با وزیر محترم راست‌گویی باشد نه تهمت و دروغ مثل آنچه رئیس دانشگاه تهران در مناظره گفت.»

دیگر خبرها

  • خشم هواداران الاتحاد از بنزما و گایاردو
  • ابراز شادمانی نادال در پی حذف از مسترز مادرید!
  • واکنش تند دانشجویان به حضور سفیر آلمان در موزه فلسطین | ویدئو
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!
  • درخواست بایرن از هواداران: همه قرمزپوش باشید!‏
  • واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی | کاش شرایطی فراهم شود تا ...
  • واکنش یک استاد دانشگاه تهران به ادعای وزیر: اخراجم سیاسی بود
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس