Web Analytics Made Easy - Statcounter

بررسی نتایج مسابقات لیگ NBA در تاریخ 21 مارس 2021.

فصل عادی 2020/21 لیگ NBA صبح امروز با برگزاری ده دیدار پیگیری شد که در مهمترین مسابقات، سلتیکس، سونی سیکسرز برابر حریفان به پیروزی رسیدند و هیت از پیسرز شکست خورد. نتایج سایر مسابقات مهم روز:

فینکس سانز 111-94 لس آنجلس لیکرز / شکست قابل پیشبینی لیکرز در آریزونا

بروکلین نتس 113-106 واشینگتن ویزاردز / رونمایی از بلیک گریفین با درخشش گاردهای نتس

طرفداری - میامی هیت در دیداری که به وقت اضافه کشیده شد مقابل ایندیانا پیسرز با نتیجه 106-109 یک شکست خانگی  را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیستمین شکست پیاپی هیوستون راکتس در خانه و با نتیجه 112-114 برابر اوکلاهاما سیتی تاندر رقم خورد. دنور ناگتس در خانه برابر 30 امتیاز از برندن اینگرم و زایان ویلیامسن تسلیم شد و با وجود تریپل دابل نیکولا یوکیچ با 29 امتیاز، 10 ریباند و 10 اسیست، 108-113 شکست خورد. اما بوستون سلتیکس با درخشش جیلن براون به روند سه باخت متوالی خود پایان داد و برابر اورلندو مجیک با نتیجه 112-96 به پیروزی رسید. براون با ثبت 10 پرتاب سه امتیازی موفق که بهترین عملکرد دوران حرفه‌ایش از این نظر محسوب می‌شود 34 امتیاز کسب کرد.

کلیولند کاوالیرز با 36 امتیاز کالین سکستن توانست تورنتو رپترز را 116-105 از پیش رو بردارد و هشتمین باخت پیاپی شاگردان نیک نرس را رقم بزند. شیکاگو بولز در دیدار برابر دیترویت پیستونز با عملکرد دفاعی خوب به پیروزی خارج از خانه 100-86 دست یافت. در یک دیدار هیجان‌انگیز، فیلادلفیا سونی سیسکرز در وقت اضافه توانست نیویورک نیکس را در خانه حریف با نتیجه 101-100 از پیش رو بردارد. دو پرتاب آزاد توبایس هریس که در این دیدار 20 امتیاز داشت نقش مهمی در پیروزی فیلی ایفا کرد. در آخر هم، با یک نمایش دیدنی دیگر از لوکا دانچیچ، دالاس موریکس با نتیجه 132-92 پورتلند تریل بلیزرز را در خانه این تیم تحقیر کرد. لوکا در سه کوارتر از 9 اقدام سه امتیازی، 8 پرتاب را وارد سبد حریف کرد و با 37 امتیاز و 7 ریباند بهترین بازیکن زمین بود.

اخبار داغ 

برترین های قرن با شهاب عزیزی خادم: تابع نظر جمع هستم؛ پروژه منتخب قرن سبب توجه به سرمایه های فوتبال می شود دانشگر در ابتدای تمرینات نه، اما بر می گردد! اولین عکس قبل و بعد از کشته شدن دختران بوشهری / تعداد قربانیان به هفت تن رسید ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت الگری: بازگشت به یوونتوس؟ پیرلو خوب کار می کند؛ اینتر می تواند به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد بارسلونا دارای بیشترین تنوع گلزنان در بین 5 لیگ معتبر اروپا در فصل 21-2020 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۸۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور

حمید مطهری هیچوقت برابر استقلال به عنوان سرمربی پیروز نشده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران روز چهارشنبه در حالی به مصاف تراکتور خواهد رفت که این تیم حالا یک سرمربی پرسپولیسی را روی نیمکت خود دارد. حمید مطهری در روزهای غیبت یحیی گل‌محمدی قرار است به عنوان سرمربی تی‌تی‌ها آنها را مقابل استقلال هدایت کند.

مطهری اگرچه به عنوان کمک مربی و دستیار یحیی هیچوقت با پرسپولیس برابر استقلال شکست نخورده بود، اما به عنوان سرمربی آماری متفاوت دارد؛ حمید مطهری تحت عنوان سرمربی سه بار تیمش را به مصاف استقلال فرستاده است. او اواخر بهار سال ۱۴۰۱ به عنوان سرمربی نساجی مازندران انتخاب شد و تابستان همان سال در چهارچوب لیگ بیست و دوم با نتیجه ۳ بر ۱ بازی را به استقلالی‌ها واگذار کرد. چند ماه بعد، استقلال و نساجی سوپرجام باشگاه‌های کشور را نیز برگزار کردند که دوباره سهم نساجی ناکامی شد تا استقلال با ریکاردو ساپینتو به واسطه پیروزی در آن بازی تنها جام خودش در فصل قبل را بگیرد. این دو تیم اسفند ماه سال ۱۴۰۱ بازی برگشت لیگ بیست و دوم را نیز انجام دادند که با نتیجه مساوی یک-یک خاتمه یافت.

به این ترتیب حمید مطهری در مقام سرمربی تا کنون موفق به شکست دادن استقلال در یک بازی رسمی نشده و اگر چهارشنبه با تراکتور به استقلال ببازد، علاوه بر تداوم روند ناکامی خودش به عنوان سرمربی برابر آبی‌های تهرانی، شاید عملاً راه برای اینکه استقلالی‌ها به واسطه پیروزی مقابل تیم‌های تحت هدایت او یک جام دیگر نیز علاوه بر سوپرجام سال ۱۴۰۱ را هم بگیرند، هموار شود. البته اگر حمید بتواند با تراکتور استقلال را ببرد، با کمکی که به پرسپولیس کرده، تمامی شکست‌هایش را برابر این تیم فراموش خواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • لیگ NBA| پیروزی لیکرز با آمار خیره‌کننده دیویس
  • جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان
  • بازگشت روباه‌ها به لیگ برتر با شاگرد گواردیولا!‏
  • ادامه روزهای کابوس وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان