Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رئیس جمهورگفت: دولت ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار جدید برای بازسازی مناطق زلزله زده دنا اختصاص داده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، آقای جهانگیری در بازدید از مناطق زلزله زده سی سخت با اعلام این مطلب افزود: دولت ظرف یکسال ۸۰ هزار واحد خسارت دیده از حوادث در مناطق مختلف را بازسازی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی روند بازسازی خانه‌های تخریب شده در سی سخت را مطلوب ارزیابی کرد و اضافه کرد: ساخت بیمارستان ۳۲ تختخوابی جدید در سی سخت بزودی آغاز می‌شود.

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: جاده جدید یاسوج به سی سخت هم باید هرچه زودتر گشایش یابد.   امیدواریم بتوانیم موانع توسعه را برطرف کنیم   اسحاق جهانگیری که امروز به منظور بازدید از منطقه زلزله زده سی سخت عازن کهکیلویه و بویر احمد شد در جمع خبرنگاران در فرودگاه یاسوج هم گفت: دل هر وطن دوست و علاقمندی به ایران با شنیدن خبر زلزله سی سخت به درد آمد. دولت از همان لحظه مصوبه‌ای خیلی خوبی داشت که منازل آسیب دیده و تخریب شده را سریع بازسازی و تعمیر کنند و دستگاه‌های اجرایی خیلی سریع کارشان را شروع کردند.
وی افزود: سال ۹۹ سال سختی بود هم فشار‌های تحریم و هم کرونا را داشتیم معیشت مردم به سختی گرفتار شده بود و نگرانی‌هایی که مردم نسبت به آینده داشتند و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را بر این مسائل به زلزله هم گرفتار شدند.
معاون اول رئیس جمهور اضافه کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌های بالایی دارد و می‌تواند به قطب بزرگ گردشگری و قطب توسعه تبدیل شود، در جلساتی که با مسئولان خواهیم داشت، به توسعه، مشکلات توسعه، زیرساخت ها، راه ها، سدها، جلسه اقتصاد مقاومتی خواهیم پرداخت.
جهانگیری بیان کرد: امیدواریم هم دولت و مسئولان اقدامات خوبی انجام دهند و بتوانیم موانع توسعه را برطرف کنیم.
معاون اول رییس جمهور بیان کرد: دولت می‌داند امروز مهمترین مسئله کشور بحث تولید است. استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از مهمترین استان‌های نفت خیر کشور است. بزرگترین میادین نفتی کشور را دارد. ظرفیت بسیار بزرگی در پتروشیمی دارد. بخش اعظم آب کشور در این استان است.   معاون اول رئیس‌جمهور بلافاصله از یاسوج عازن سی سخت شد .   در این سفر با هدف پی‌گیری وضعیت شهر زلزله‌زده سی سخت نشست‌هایی با مسئولان استانی برگزار می‌کند.
محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، تابش رئیس بنیاد مسکن کشور و حریرچی معاون اجرایی وزارت بهداشت در این سفر معاون اول رئیس جمهور را همراهی می‌کنند. برچسب ها: معاون اول رئیس جمهور ، جهانگیری ، یاسوج ، سی سخت ، کهکیلویه و بویر احمد

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: معاون اول رئیس جمهور جهانگیری یاسوج سی سخت کهکیلویه و بویر احمد معاون اول رئیس جمهور زلزله زده سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۸۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس‌جمهور خبر داد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ روح الله دهقانی معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت، اظهار کرد: رئیس‌جمهور کارگروه تخصصی برای ساخت هواپیمای جت تشکیل داد که 8 جلسه کارگروه تشکیل شده است.

وی افزود: مسئولانی از وزارت صمت، دفاع، راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی، ایرلاین های معتبر در این جلسات شرکت کردند.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور با بیان اینکه جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت  100 نفره طراحی شود، گفت: پیش قراردادهای 10 تا 12 جت هم بسته شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشکر معاون استاندار خوزستان از شرکت توسعه نیشکر برای کمک به کشاورزان منطقه
  • آخرین وضعیت تقسیم استان‌های کرمان و تهران از زبان معاون پارلمانی رییس جمهور
  • یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان برگزار شد
  • جدیدترین اظهارات معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص تقسیم استان‌های کرمان و تهران
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر
  • اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر معرفی شدند
  • معاون پارلمانی رئیسی: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری خوبی با دولت داشته باشد؛ البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم
  • توجه به استان تهران در نگاه متوازن دولت
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس‌جمهور خبر داد
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور