Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@16:50:06 GMT

ثبت ۲۲۹ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۷۸۸۷۹

ثبت ۲۲۹ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل

کلیم الله وثوقی در بازدید از محور اردبیل سرچم با بیان اینکه همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی تردد در محور‌های مواصلاتی ۱۳۶ درصد افزایش یافته اظهار کرد:  ۲۲۹ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان به ثبت رسیده است.

وی افزود: این میزان تردد توسط ۱۲ سامانه ثبت تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیـل به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به اینکه این میزان تردد در بازه زمانی ۲۵ اسفند۹۹ تا ۱ فروردین ۱۴۰۰ به ثبت رسیده، بیان کرد: در این مدت محورهای اردبیل ـ سرچم، نیرــ سراب،اردبیل ـ آستارا و اصلاندوز ـ کلیبر بیشترین تردد را داشته‌اند.

وثوقی با اشاره به فعالیت ۸۰ اکیپ نوروزی در محور‌های مواصلاتی استان، تصریح کرد: ۴۲۰ نفر نیروی انسانی در کلیه محورها و راهدارخانه‌های استان تا ۱۵ فروردین مستقر شده‌اند.

عضو شورای اداری استان اردبیل اذعان داشت: علاوه بر این به‌مناسبت تعطیلات نوروزی ۲۰ گشت سبک نیز در جاده‌های استان مشغول ارائه خدمات به هموطنان هستند.

مدیرکل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به وضعیت زرد و آبی استان از نظر تقسیم‌بندی کرونا تاکید کرد: از هموطنان عزیز درخواست داریم با توجه به شرایط کرونایی از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت لزوم جهت اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها وحمل ونقل جاده‌ای تماس بگیرید.

وی از انجام نظارت و بازرسی ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر در ایام نوروز خبر داد و گفت: کلیه اقدامات لازم و پروتکل‌های بهداشتی به این شرکت‌ها ابلاغ شده و نظارت خاصی بر اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی نیز انجام می‌شود.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل راهداری استان اردبیل تردد مسافران نوروزی نوروز 1400 استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۸۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روکش آسفالت ۳۶ کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رییس اداره نگهداری راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از اجرای روکش آسفالت 36 کیلومتر از محور بیرجند _ نهبندان خبرداد و گفت: با هدف بهبود وضعیت تردد و ارتقای ایمنی عبور و مرور، عملیات روکش آسفالت محور شریانی وکریدوری بیرجند - زاهدان در حوزه شهرستان‌های بیرجند، سربیشه و نهبندان آغاز شد.

سید محمد فرخی با عنوان اینکه محور بیرجند – زاهدان یکی از مهمترین محور‌های مواصلاتی استان است، افزود: پروژه‌های متعدد جهت بهبود عملکرد محور تعریف شده  که ابتدا لکه گیری و درزگیری انجام و سپس مسیر لایه نهایی اجرا می‌ شود.

رییس اداره نگهداری راه‌ های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: با اجرای این عملیات، شاهد تردد ایمن و افزایش عمر مفید جاده خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • خودداری از تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان
  • محور چالوس یک طرفه شد
  • عملیات روکش آسفالت محور بیرجند نهبندان به طول ۳۶ کیلومتر
  • تردد روان در همه محور‌های مواصلاتی استان یزد
  • تداوم محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • روکش آسفالت ۳۶ کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • افزایش ۴ درصدی ترددها در جاده های کرمان
  • ثبت بیش از ۹۴ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی اردبیل
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت