Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، آیت‌الله سید نصیر حسینی در نشست بررسی خسارت زلزله سی‌سخت خواستار توجه ویژه دولت به کهگیلویه و بویراحمد  شد  گفت: استان در همه زمینه‌ها خصوصا سد و راه ویژه دیده شود.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به زلزله سی‌سخت گفت: در زلزله ۵.۶ ریشتری بهمن ماه  تلاش ارزشمندی شکل گرفته مسئولان استانی در لحظات اول به موقع حضور یافتند در مرحله امداد کار بزرگی انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: کار بزرگ دیگری که صورت گرفته ساخت و ساز است اما با توجه به گرانی نیاز است تسهیلات بیشتر شود تا کار سرعت پیدا کند.

آیت‌الله حسینی بیان کرد: ساخت و ساز سی‌سخت به نحوی پیش برود که به سرمای سال بعد برخورد نکنیم، سرمای سی‌سخت استخوان‌سوز است و مشکلات ایجاد می‌کند.

در ادامه حسین کلانتری بیان کرد: زلزله تلخی و شیرینی داشت تلخی آرامشی بود که مردم داشت و آنچه داشتند از دست دادند اما مدیریت بحران و همه مسئولان در کمتر از ساعاتی حضور یافتند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد  با بیان اینکه  زلزله، ۸۸ مورد مصدوم داشتیم افزود:  گام بعدی اسکان اضطراری بود که همان شب شکل گرفت.

وی با بیان اینکه  بسیج همه امکانات  در سی‌سخت شکل گرفت، افزود: دولت در سریعترین زمان ممکن مصوبه داشت و بنیاد مسکن حضور یافتند  آواربرداری ۳۵۰ واحد انجام گرفته است‌.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۵۰ درصد اعتبارات زلزله اختصاص یافته، بیان کرد: آغاز عملیات بازسازی در ۶ اسفند انجام گرفت، ضمن اینکه ۳ هزار تن میلگرد دپو شده به لحاظ  سیمان و مصالح مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: زلزله بازسازی نماینده ولی فقیه یاسوج کهگیلویه و بویراحمد سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۹۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروجی سد کوثر افزایش داده شد/مهار سیلابها توسط سد

به گزارش خبرنگار مهر، آرش مصلح ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این سد توانست سیلاب را به بهترین نحو ممکن مدیریت و از بروز هرگونه خسارت به پایین دست جلو گیری کند.

وی بیان داشت: سد کوثر گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد تأمین کننده آب شرب و آشامیدنی ۲۰ شهر و دو هزار روستا بوده که ظرفیتی ۵۸۰ میلیون مترمکعبی دارد.

مصلح تصریح کرد: این سد به استان‌های فارس، خوزستان، بوشهر، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد، آبرسانی می‌کند.

وی با بیان اینکه سد کوثر یک سد مهم و استراتژیک است، گفت: سد کوثر از ۱۴ فروردین ماه تاکنون سرریز کرده است.

کد خبر 6095102

دیگر خبرها

  • اعلام میزان بارش های بهاری در کهگیلویه و بویراحمد
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • خروجی سد کوثر افزایش داده شد/مهار سیلابها توسط سد
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • پیش‌بینی ورود بیش از ۱۰ میلیون مترمکعب آب به سد کوثر