Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@13:44:12 GMT

حمل و نقل ترکیبی را در تبریز راه اندازی می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۷۹۲۶۴

حمل و نقل ترکیبی را در تبریز راه اندازی می‌کنیم

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تبریز گفت: در سال جدید تلاش می‌کنیم تا با برنامه ریزی ویژه، شاهد بازگشت دوباره شهروندان به سیستم حمل و نقل عمومی شویم و حمل و نقل ترکیبی را در سال جدید راه اندازی کنیم.

مهدی یوسفی با اشاره به اقدامات این معاونت در سال ۹۹، اظهار کرد: ما در سال گذشته به نقاط حادثه خیز که موجب تصادف و جرح می‌شد، توجه ویژه‌ای داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع در سال ۱۴۰۰ نیز ادامه خواهد داشت و احداث عابرگذرها، ایمن سازی و آرام سازی و رفع نقاط حادثه خیز در بودجه سال جدید مناطق آورده شده است.

وی گفت: برای سال جدید، در نظر داریم تا حمل و نقل ترکیبی را با بهره گیری از قطار شهری و اتوبوس راه اندازی کنیم و در جایی که قطار شهری وجود دارد، نقش اتوبوس را کمرنگ کنیم.

وی افزود: ساماندهی خودروهای باری نیز از دیگر برنامه‌های سال جدید این معاونت است. تعداد خودروهای باری زیاد است که در این راستا علاوه بر پارک حاشیه‌ای، محل‌هایی برای باراندازی به خصوص در محدوده‌های منطقه هشت و ۱۰ شناسایی کرده‌ایم.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، یوسفی گفت: این محل‌ها در هسته مرکزی شهر شناسایی شده تا باراندازی خودروهای باری راحت تر شود. این کار، روان شدن ترافیک و حمل و نقل را به خصوص در محدوده مرکزی شهر را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی حمل و نقل سال جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۹۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می‌شوند

به گزارش صدای ایران به نقل از ایسنا، سخنگوی وزارت خارجه هند اعلام کرد که تمامی خدمه این کشتی با انجام تعهدات توافق شده آزاد خواهند گشت.

ایرج الهی، سفیر ایران در هند از سوی دیگر تاکید داشته که خدمه هندی کشتی توقیف شده بازداشت نبوده و می‌توانند به هند بازگردند.

وزارت خارجه هند همچنین تاکید داشت از طریق نمایندگی این کشور در تهران با خدمه هندی کشتی توقیف شده در ارتباط بوده و درحال تضمین سلامتی آنها هستند.

نیروی دریایی سپاه پاسداران در تاریخ ۲۵ فروردین ماه، یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را در منطقه خلیج فارس توقیف کرد.

این کشتی باری که «ام‌اس‌سی‌آریز» (MSC Aries) نام دارد با پرچم پرتغال فعالیت می‌کرد و مرتبط با شرکت «زودیاک مریتایم» مستقر در لندن بوده که مالک آن یک میلیاردر اسراییلی به نام «ایال اُفر» است.

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا
  • آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا+ فیلم
  • تشریفات گمرکی برای ۱۰ واگن باری ارسال شده به مرز شمتیغ انجام نشده است
  • تصاویری از عملیات ترکیبی علیه رژیم صهیونیستی در پایگاه رویسات
  • باقر محمدی بلیت فینال آسیا را مهر کرد
  • کمین ترکیبی حزب الله برای کاروان نظامی صهیونیست‌ها در «کفرشوبا»
  • آزادی کارکنان هندی کشتی توقیف شده توسط ایران
  • وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می‌شوند
  • نمای سنگ بهتر است یا آجر نسوز نما؟
  • راه‌اندازی بزرگ‌ترین نخاله‌گاه تبریز