Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

اعظم الساق در خصوص محافظت از کودکان زیر پنج سال در برابر کرونا، گفت: بر اساس برنامه‌های سازمان بهداشت جهانی کودکان زیر یک سال نیاز به استفاده از ماسک ندارند و بنابراین توصیه می‌شود شیرخوار را داخل سبدهای حمل قرار دهیم و روی سبد حمل را با پارچه نازک بپوشانیم.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌های سازمان بهداشت جهانی برای کودکان زیر دو سال هم نیاز به استفاده از ماسک نیست اما در کودکان با سن بالاتر تا آن جایی که امکان دارد و کودکان اجازه می‌دهند باید از ماسک استفاده کرد به شرط اینکه کمتر با دست با ماسک بازی کنند و به ماسک دست نزنند زیرا این دست زدن می‌تواند عامل انتقال ویروس باشد و خطر ابتلا را چند برابر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الساق خاطرنشان کرد: ویروس کرونای انگلیسی بر روی کودکان هم می‌تواند تاثیر داشته باشد و کودکان را نیز مبتلا به بیماری کووید کند به همین دلیل توصیه می‌شود تا جایی که امکان دارد کودکان در اجتماعات عمومی به هیچ عنوان حضور نداشته باشند.

الساق با تأکید بر خودداری از از قرار دادن کودکان در تجمعات و اماکن شلوغ خاطرنشان کرد: از دید و بازدیدهای عید پرهیز کنیم و با کمی صبوری به آرزوی در کنار هم بودن و باهم بودن جامع عمل بپوشانیم .

وی در پایان با بیان اینکه استفاده از ماسک برای کودکان زیر پنج سال الزامی نیست، گفت: براساس برنامه‌های سازمان بهداشت جهانی کودکان بالای پنج سال حتما باید از ماسک استفاده کنند و برای کودکان زیر پنج سال در خانه ماندن توصیه می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کرونا ویروس کودکان زیر پنج سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۹۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن سابق در سال ۲۰۲۱ به لاوال در لیگ دو فرانسه پیوست اما پس از مصدومیت‌های پرشمار در اواخر فصل گذشته مجبور به بازنشستگی شد.

مهاجمی که اکنون بازنشسته شده استدلال کرده است که او نه یک نظریه‌پرداز با توهم توطئه است و نه یک ضد واکسن، اما او مایل است دادگاه بررسی کند که آیا ارتباطی بین آسیب‌دیدگی او و واکسن وجود دارد یا خیر.

او گفت:«می‌خواهم بفهمم چرا دیگر بدنم به خوبی کار نمی‌کند.» این بازیکن سابق مدعی شد که در همان زمانی که در برابر بیماری واکسینه شده بود، صدمات و مصدومیت‌های زیادی متحمل شده است.

او علاوه‌بر اینکه از شرکت‌های فایزر و بیونتک که تولید واکسن کرونا را برعهده داشتند، شکایت کرده، بلکه علیه فدراسیون فوتبال فرانسه هم اقدام قانونی انجام داده. وکیل این بازیکن گفت:«ابتدا واکسن برای همه اجباری نبود اما بعد از مدتی واکسیناسیون برای بازیکنان حرفه‌ای هم اجباری شد. من فکر می‌کنم که فدراسیون فوتبال در این ماجرا مسئولیت دارد.»

جلسه‌ای در دوم ژوئیه در پاریس برگزار می‌شود که در آن دادگاه به کمک هیئتی از کارشناسان تصمیم خواهد گرفت که آیا بین مصدومیت‌های وی و واکسیناسیون رابطه علت و معلولی وجود دارد یا خیر.

دیگر خبرها

  • خطرات عادت اشتباه پا گذاشتن روی داشبورد!
  • خطرات عادت عجیب پا گذاشتن روی داشبورد!
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • معیار انتخاب یک ضد آفتاب مناسب/ مصرف ضد آفتاب در مادران باردار و کودکان چگونه است؟
  • همه چیز درباره ثبت اختراع در سطح جهانی یا پتنت بین‌المللی
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟
  • میدان مغناطیسی زمین ۳.۷ میلیارد ساله است
  • تکمیل زیرساخت‌های محافظت از غار باستانی زل هستیجان