Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرویز اوسطی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تجربه نامگذاری سالیان اخیر توسط رهبر معظم‌ انقلاب مبتنی بر نگاه آسیب شناسانه ایشان نسبت به فرآیند توسعه و پیشرفت کشور، ناظر بر این واقعیت مهم است که برای کسب یک جایگاه برتر در عرصه‌های جهانی به ویژه در عرصه اقتصادی، باید با تکیه بر تولید دانش بنیان با شتاب بیشتری پله های رشد و ترقی ایران اسلامی پیموده و اقتصاد کشور را از وابستگی به نفت رها و در یک مسیر پایدار قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این شرایط حساس کشور و جنگ اقتصادی مدعیان دروغین دموکراسی که در قالب تحریم‌های ظالمانه بر علیه ملت بزرگ ایران شکل گرفته است و تورم، بیکاری، گرانی و مشکلات معیشتی از دغدغه‌های اصلی جامعه محسوب می‌شود، اصلاح ساختار اقتصادی کشور با محوریت حمایت واقعی و نیل به شکوفایی در تولید ملی از ضروریات است.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در همین زمینه رهبر معظم انقلاب، به درستی در قالب شعار سال ۱۴۰۰ تحت عنوان تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها تبیین و روشن کرده‌اند.
اوسطی یادآور شد: در سال ۱۳۹۹ که سال جهش تولید نام گرفت حرکت‌های سازنده و اصلاحی، هم در حوزه قانون گذاری در مجلس شورای اسلامی با تشکیل ساختارها و تصویب قوانین حامی تولید و هم بخش اجرا و برنامه ریزی کشور در حمایت از تولید، منجر به شکل گیری زیربناها و الگوی جهش تولید در کشور شد و گفتمان حمایت از تولید را تقویت و نهادینه کرد که نشان از ریل‌گذاری صحیح دارد.
وی تاکید کرد: تا حصول نتیجه مطلوب و تحول و جهش معنی‌دار و شکوفایی واقعی به معنای برتری جهانی و نمود قابل درک آن در اقتصاد و معیشت مردم، نیازمند تداوم و پیمایش مسیر بر اساس تدابیر رهبر معظم انقلاب هستیم و به فرموده ایشان امروز کشور برای کار، میدان وسیعی است.
این نماینده مجلس گفت: مدیران کارآمد اگر کار و تلاش کنند و نشاط به خرج دهند، میدان برای کار خیلی باز است و ما می‌توانیم بسیاری از مشکلات مادی جامعه را برطرف کنیم که امید است سرلوحه برنامه های همه مسوولین کشور قرار گیرد و بتوان با خروج تولید از مظلومیت فعلی و رفع موانع مهمی چون پایین بودن سرمایه گذاری نسبت به GDP، واردات غیرضرور، قاچاق، اهلیت به شکوفایی اقتصاد کشور کمک کرد.
اوسطی گفت: در بحث پشتیبانی از تولید توجه به اصولی مانند صنعتی شدن و جلوگیری از خام فروشی، خصوصی سازی به معنای واقعی مبتنی بر حفظ نیروی کار و بازسازی و نوسازی واحد تولیدی و به کارگیری تکنولوژی و نوآوری، بکارگیری سیستم بانکی در راستای حمایت از تولید و فن‌آوری، راهبرد صادرات با بکارگیری تمام توان دیپلماسی و شناسایی و تسخیر بازارهای صادراتی شاهد تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در پایان سال ۱۴۰۰ باشیم.

   رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۰ هجری شمسی، سال جدید را سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نامگذاری کردند.           

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی تولید داخلی دهگلان قروه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی تولید داخلی دهگلان مجلس شورای اسلامی تولید داخلی دهگلان قروه اخبار کنکور رهبر معظم انقلاب حمایت از تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۹۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| در آخرین دیدار شهید زاهدی با رهبر معظم انقلاب چه گذشت؟

سردار محمد شیرازی، رئیس دفتر نظامی رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با خانواده سردار مجاهد شهید محمدرضا زاهدی به بیان خاطراتی از شهید راه قدس پرداخت.

کد خبر 750672

دیگر خبرها

  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • فیلم| در آخرین دیدار شهید زاهدی با رهبر معظم انقلاب چه گذشت؟
  • کتاب‌های تازه رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب
  • مسیر تحقق واقعی مشارکت مهم ترین بخش مردمی اقتصاد در جهش تولید و صادرات کشور
  • معلمان الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند
  • برخورد وحشیانه آمریکا با دانشجویان حامی غزه چهره واقعی آنها را نشان داد
  • رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا: رهبر انقلاب از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند
  • تولید انبوه محصولات دانش‌بنیانی مورد حمایت وزارتخانه‌ها قرار گیرد