Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر حمیدرضا بهزادی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ۱۱ مرکز سلامت شامل یک‌ مرکز جامع سلامت در شهر قشم به همراه هشت مرکز در روستاهای جزیره و ۲ مرکز در جزیره‌های هنگام و لارک برای ارائه خدمات تا پایان تعطیلات نوروز آماده ارایه خدمت هستند.

وی تصریح کرد: برای ارایه خدمات بهتر و سریعتر به مردم و مسافران نوروزی، تمامی مرخصی کارکنان شبکه بهداشت و درمان در نوروز امسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قوانین ستاد ملی کرونا با جدیت پیگیری می‌شود

مدیر شبکه بهداشت و درمان قشم گفت: با بازرسی‌های مستمر از مراکز پر بازدید، اجرای قوانین ستاد مقابله با بیماری کرونا در جزیره قشم  رصد می‌شود.

وی با بیان اینکه دستورالعمل‌های این ستاد باید رعایت شود افزود: نظارت بر اجرای این دستورالعمل‌ها بر عهده کمیته بهداشت و سلامت سازمان منطقه آزاد قشم است که به بهداشت شهرستان تفویض اختیار شده است.

بهزادی ادامه داد: در زمینه مقابله با ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم با متخلفان برخورد جدی می‌شود.

وی تصریح کرد: استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی تنها راه جلوگیری از انتشار ویروس کرونا است و با توجه حضور مسافران نوروزی در قشم این نکات باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان قشم تاکید کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، بر حفظ شرایط و رنگ شهرستان از نظر بیماری کرونا تاثیر دارد و ثبات شرایط آبی و زرد در قشم به نفع همه است.

وی افزود: مجتمع‌های تجاری، بازارها، اماکن اقامتی شامل هتل‌ها، رستوران‌ها، خانه‌های بوم‌گردی در روستاها و اسکله‌های مسافری و تفریحی و غیره با بازدیدهای مستمر ماموران بهداشت رصد می‌شوند و در صورت تخلف از شیوه‌های بهداشتی تعطیل می‌شوند.

بهزادی تصریح کرد: در این بازدیدها بر زدن ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تاکید می‌شود.

وی اظهار کرد: سفر نرفتن بهترین گزینه مقابله با کروناست، اما از آنجا که شماری از هموطنانمان بنا به هر دلیلی قصد سفر دارند باید با رعایت کامل دستورالعمل‌ها به سلامت خود و مردم شهرهای مختلف احترام بگذارند.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا ماسک سفر نرویم قشم ستاد ملی مقابله با کرونا فاصله گذاری اجتماعی خلیج فارس وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ماسک سفر نرویم ویروس کرونا ماسک سفر نرویم قشم ستاد ملی مقابله با کرونا فاصله گذاری اجتماعی خلیج فارس وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی محدودیت های کرونا اخبار کنکور دستورالعمل ها ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۹۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش گفت: پزشک متخلفی که در یکی از روستاهای تالش مدعی بود با دستگاهی همه بیماری ها را درمان می کند، دستگیر شد.

سعید رستمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: گزارشی مبنی بر فعالیت غیر قانونی پزشکی که ظاهراً با ادعاهای واهی اقدام به معالجه اهالی یکی از روستاهای کوهستانی تالش می‌کرد، دریافت کردیم.

وی با بیان اینکه سریعاً مراتب در دستور کار کارشناسان نظارت شبکه بهداشت و درمان تالش قرار گرفت، افزود: با بررسی‌ها و تحقیقات تکمیلی مشخص شد خبر مذکور صحت دارد و این پزشک متخلف با استفاده از یک دستگاه اقدام به کلاهبرداری از اهالی این روستا می‌کند.

رستمی تصریح کرد: مراتب به اطلاع کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی گیلان رسانده شد و با دستور دادستان تالش و با حضور نیروهای فراجای این شهرستان این پزشک متخلف به اتهام فعالیت و مداخله غیر مجاز در امور پزشکی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی پس از بازجویی اولیه در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش در پایان از توجه و همکاری دادستان محترم و فرماندهی محترم فراجای شهرستان تالش در حوزه سلامت تشکر قدردانی نمود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: چند درصد پزشکان زیرمیزی می‌گیرند؟ پروانه مطب ۹۶ پزشک متخلف باطل شد توبیخ پزشک متخلف بخاطر دریافت وجه مازاد از بیمار

دیگر خبرها

  • هزینه های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا