Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@21:15:17 GMT

اجرای طرح شهید سلیمانی در ۹۰ محله شهر قم

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۰۱۰۵

اجرای طرح شهید سلیمانی در ۹۰ محله شهر قم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،مرتضی حیدری فرماندار قم ، در خصوص اجرای طرح شهید سلیمانی گفت: این طرح از اول آذرماه با ۷ راهبرد، ۴ کمیته و ۳ تیم آغاز شد.

فرماندار قم افزود: خوشبختانه طرح شهید سلیمانی در چند ماه اخیر در کنترل ویروس کرونا بسیار موفق عمل کرد و تأثیر مثبتی در سطح محلی و محلی و منطقه‌ای و بین‌المللی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: در حال حاضر بسیجیان با مراکز بهداشت و سلامت مرتبط هستند و جلسات در جهت پیشبرد اهداف طرح به‌طور منظم برگزار می‌شود، در این راستا تعامل بسیجیان در اجرای طرح شهید سلیمانی در قم بسیار اثربخش بود.

حیدری بیان کرد: در این طرح، مرکز بهداشت، بسیج، شهرداری و هلال‌احمر و دیگر دستگاه‌ها دست در دست هم دادند و به کمک مردم رفتند، البته بار سنگین این طرح بر دوش پیشگامان سلامت و بهداشت است و بسیج نیز به‌صورت همکار و همراه آنان بنا بر فرمان رهبری به میدان آمده است.

فرماندار قم یادآورشد: درواقع هدف از اجرای طرح شهید سلیمانی کاهش تعداد مبتلایان به کرونا است و در قالب شناسایی بیماران، نظارت بر قرنطینه افراد و ارتقای سطح آگاهی و ارتقای دانش مردم در راستای کاهش تلفات اجرا می‌شود.

حیدری تصریح کرد: عملیاتی شدن طرح شرایط خوبی را به لحاظ کنترل ویروس و حفظ سلامت شهروندان به وجود آورد و همچنان نیز بدون وقفه در حال انجام است.

اوعنوان کرد: بیش از ۳۵۰۰ نفر برای اجرای طرح شهید سلیمانی در قم مشارکت و همراهی داشته‌اند و هم‌اکنون در قالب ۲۷۰ در ۹۰ محله شهر قم در حال اجراست.

فرماندار قم یادآورشد: نظارت، حمایت و مراقبت ۳ وظیفه مهم تیم‌های ره‌گیری است و بازرسی‌های گسترده‌ای در جلوگیری از شیوع کرونا در سطح شهر انجام‌شده و در قالب این طرح نیز در حوزه غربالگری و نمونه‌گیری نیز موفقیت‌های خوبی داشته‌ایم.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرماندار قم طرح شهید سلیمانی ویروس کرونا اجرای طرح شهید سلیمانی طرح شهید سلیمانی فرماندار قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۰۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی روستای سَبزکان ریگان ازآب سالم

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،فرماندار ریگان گفت :در راستای اجرای طرح تکام بیش از 350میلیون تومان برای آب شرب سالم هزینه شده است.

مراد آبیار ابراز کرد:بیش از 2هزار متر مربع لوله گذاری در این روستا اجرایی و25خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.

فرماندار ریگان افزود: روستا‌ها به عنوان مولد محصولات دامی و کشاورزی هستند و لازم است که برای ثابت ماندن این چرخه تولید، روستا‌ها و اهالی آن حفظ شوند و امکانات آن‌ها توسعه یابد تا شاهد لنگ ماندن تولیدات کشاورزی و دامپروری و... در این روستا‌ها نباشیم.

وی گفت: مشارکت مردم در اجرای این طرح‌ها و همکاری با دولت، می‌تواند الگوی مناسبی برای آبادانی در سایر نقاط شهرستان باشد.

دیگر خبرها

  • افزایش پروازهای فرودگاه شهدای خوی به ۳ روز در هفته
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • اجرای عملیات آسفالت‌ریزی در محله ۳۸ منظریه
  • اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین آغاز شد
  • اجرای طرح چهارشنبه‌های اجتماعی در پنج محله گرگان
  • اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین
  • معلمان با قلمشان در راه خیر گام بر می‌دارند
  • اجرای محله محوری مسجد بنیان در ۵۵ منطقه اراک
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • بهره مندی روستای سَبزکان ریگان ازآب سالم