Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@03:54:16 GMT

پوچتینو: برای احتیاط امباپه را تعویض کردم

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۰۲۰۵

پوچتینو: برای احتیاط امباپه را تعویض کردم

مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن در مورد مصدومیت کیلیان امباپه صحبت کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در شرایطی دیشب با نتیجه 2-4 لیون را مغلوب کرد که کیلیان امباپه، زننده دو گل این تیم در اواخر بازی تعویض شد. حالا مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی موفق پاری سن ژرمن در مورد این پیروزی مهم و البته علت تعویض ستاره فرانسوی صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مائوریتسیو پوچتینو گفت: "من از عملکرد تیمم بسیار خوشحالم، واقعیت این است که ما 60 الی 65 دقیقه در مقابل حریف بسیار دشواری مانند لیون فوتبال بسیار خوبی بازی کردیم. از کار تیم رضایت دارم و بازیکنان پاری سن ژرمن به دلیل سبک بازی خود شایسته ستایش هستند. ما با حریف بسیار سختی روبرو شدیم و لیون در تمام هفته تلاش می کرد برای دیدار مقابل ما آماده شود، اما ما یک بازی فوق العاده در اواسط هفته مقابل لیل ارائه دادیم. بنابراین می خواهم به بازیکنانم به خاطر این عملکرد درخشان تبریک بگویم.

 

 

ادامه روند پیش رفت پس از دو ماه و نیم بسیار مهم است و من فکر می کنم ما در این مدت 19 یا 20 بازی انجام داده ایم. پیشرفت طی هر روز مهمترین موضوع و 90 دقیقه بازی کردن در این سطح هدف ماست.

 

ما باید آنچه را که 60 دقیقه ابتدایی نشان دادیم تکرار کرده و این روند را برای 90 دقیقه کامل انجام دهیم. البته در آینده با تلاش زیاد به آن مرحله نیز خواهیم رسید. اما ما در آغاز پروژه خود هستیم و بعد از دو و نیم ماه پاری سن ژرمن در سه تورنمنت لیگ یک، کوپا فرانسه و لیگ قهرمانان هنوز زنده بوده و شانس موفقیت دارد.

 

تعویض کیلیان امباپه؟ این کار فقط یک اقدام احتیاطی بود، زیرا مچ پای این بازیکن دچار پیچ خوردگی شده بود."

پاری سن ژرمن موریسیو پوچتینو کیلیان امباپه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن کیلیان امباپه پاری سن ژرمن کیلیان امباپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۰۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک اشتباه بزرگ دیگر: آرائوخو درس نمی‌گیرد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رونالد آرائوخو روزهای خوبی را سپری نمی‌کند. حدود دو هفته پیش او در دیدار برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن با خطا بر روی بردلی بارکولا در پشت محوطه جریمه از زمین بازی اخراج شد و همین کارت قرمز منجر به این شد که پاری سن ژرمن به بازی برگردد و به مرحله بعد صعود کند.

پس از آن ستاره اروگوئه‌ای خط دفاع در مقابل رئال مادرید هم کامل بازی کرد. دیداری که با پیروزی ۳-۲ مادریدی‌ها به پایان رسید و آبی‌اناری‌ها را از قهرمانی دور کرد.

پس از یک هفته بارسا در ورزشگاه المپیک مونتخوئیک به مصاف والنسیا رفته است. در حالی‌که بازی با نتیجه ۱-۱ دنبال می‌شد، در دقیقه ۳۷ دورو در سمت راست محوطه جریمه بارسلونا صاحب توپ شد. او مقابل دروازه قرار نداشت اما آرائوخو با تکلی بی‌مورد او را سرنگون کرد تا داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان دهد. پس از چند ثانیه په‌په‌لو پشت توپ قرار گرفت و با فریب تراشتگن دروازه بارسلونا را باز کرد تا تیم ژاوی هرناندز در خانه یک گل عقب بیافتد.

دیگر خبرها

  • یک اشتباه بزرگ دیگر: آرائوخو درس نمی‌گیرد! (عکس)
  • پیام رئیس PSG بعد از دوازدهمین قهرمانی
  • رسمی؛ پاری سن ژرمن قهرمان فصل 24-2023 لیگ فرانسه شد
  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن 3-3 لوآور (لوشامپیونه - 2023/24)
  • پاری سن ژرمن ۳ - ۳ لوآور/ قهرمانی چند روز به تاخیر افتاد+ فیلم
  • جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد
  • لوآور رده پانزدهمی، جشن قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن را به تاخیر انداخت
  • پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد
  • پاری‌سن‌ژرمن با تساوی خانگی مهیای سفر به آلمان شد
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لو هاور + پخش آنلاین