Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-05@01:56:51 GMT

افزایش جرائم اسکیمر در کشور

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۰۲۲۸

افزایش جرائم اسکیمر در کشور

معاون اجتماعی پلیس فتا برای پیشگیری از کپی شدن اطلاعت کارت بانکی به شهروندان هشدار داد.

سرهنگ رامین پاشایی گفت:‌ تجزیه و تحلیل پرونده‌های قضایی مرجوع شده به پلیس فتا و دیگر پلیس‌های تخصصی حاکی از آن است که جرائم حوزه اسکیمر یا همان کپی کارت بانکی در حال افزایش است.

وی با بیان اینکه این مجرمان عمدتا در پوشش فروشندگان سیار و دوره گرد فعالیت می‌کنند، گفت: توصیه ما به شهروندان این است که در حین خرید با دستگاه‌های کارتخوان حتما مراحل واریز وجه را خودشان انجام داده و از اعلام رمز به فروشندگان خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پلیس فتا ادامه داد:‌ همچنین لازم است شهروندان نسبت به تغییر دوره‌ای هفتگی یا حتی روزانه رمز کارت بانکی خود اقدام کنند و در صورت رویت موارد مشکوک موضوع را به سامانه ۱۱۰ گزارش کنند./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۰۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران کم سابقه در اهوا/ شهروندان صبور باشند به زودی شهر به حالت عادی باز می‌گردد

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به بارش بیش از ۳۰ میلیمتر باران در کمتر از نیم ساعت گفت: بارش هم را با تند باد سبب قطع تعدادی درخت و مصدود شدن معابر شد با صبوری شهروندان در سریع ترین زمان ممکن معابر به حالت عادی باز می‌گردند.

علی شمس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی پس از بارش‌های دیروز همچنان حالت آماده‌باش در شهرداری اهواز پابرجا ماند و امروز نیز در کمتر نیم ساعت بیش از ۳۰ میلیمتر بارندگی داشته‌ایم و مشکلاتی در سطح شهر ایجاد کرد.

وی افزود: بارندگی امروز با ورزش باد شدیدی همراه بود که منجر به افتادن چند درخت و مسدود شدن تردد در برخی خیابان‌ها شد که در تلاش هستیم در سریع‌ترین زمان ممکن مسیرها بازگشایی و تردد به حالت عادی برگردد.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز ادامه داد: تمام تیم‌های عملیاتی روز گذشته به همراه دستگاه و ماشین آلات مکنده و پمپاژ هم اکنون نیز در حال فعالیت هستند، شهروندان صبور باشند و مطمئناً در اولین فرصت شهر به حالت عادی باز خواهد گشت.

کد خبر 750357

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • بارش باران کم سابقه در اهوا/ شهروندان صبور باشند به زودی شهر به حالت عادی باز می‌گردد
  • تولید لاستیک افزایش یافت/ فروش سایزهای بالای ۱۵ زیر قیمت مصوب
  • برای رفع اشکال کارت منزلت شهروندی چه کار کنیم؟+ نشانی مراکز
  • هشدار پلیس فتا درباره افزایش کلاهبرداری پیامکی در ایام تعطیلات
  • کاهش سرقت در کشور/ تاکید بر ارتقاء قدرت کشف جرائم و برخورد قاطع با سرقت
  • تسهیل سرمایه گذاری در بخش دامپروری با اصلاح جرائم بهداشتی
  • پیگیری برای ارائه تسهیلات بانکی براساس تخلف و تصادف رانندگی/ نحوه پرداخت حق بیمه تغییر می‌کند
  • هشدار پلیس فتا نسبت به افزایش فعالیت مجرمان سایبری در تعطیلات