Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-08@20:27:27 GMT

۲۲ میدان میوه و تره بار تهران از فردا باز هستند

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۰۳۳۰

۲۲ میدان میوه و تره بار تهران از فردا باز هستند

۲۲ میدان میوه و تره بار تهران از فردا (سه‌شنبه سوم فروردین)، باز و آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تبریک به مناسبت عید نوروز ۱۴۰۰ و فرا رسیدن سال جدید، اعلام کرد: به منظور آرامش خاطر و رفاه حال شهروندان، ۲۲ میدان اصلی میوه و تره بار پایتخت روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه، سوم و چهارم فروردین از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه ظهر، آماده خدمات‌رسانی به مراجعه‌کنندگان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این اطلاعیه، علاوه بر میادین اصلی، تمامی بازار‌های میوه و تره بار نیز فعالیت خود را از روز پنج‌شنبه پنجم فروردین از سر می‌گیرند و تا پنج‌شنبه هفته بعد یعنی ۱۲ فروردین از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه ظهر، باز و مشغول به کار خواهند بود.

گفتنی است، روز جمعه ۱۳ فروردین، تمامی میادین و بازار‌های میوه و تره بار تهران تعطیل هستند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: میادین میوه و تره بار میوه میوه و تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۰۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت آپارتمان های ۷۰ تا ۹۰ متری در تهران

معاملات خرید مسکن در اولین ماه از سال جدید، با قیمت‌های پایان سال گذشته، انجام شد. روز گذشته، بانک مرکزی با انتشار گزارش تحولات بازار مسکن شهر تهران در فروردین ماه، میانگین قیمت هر مترمربع مسکن معامله‌شده در این ماه را ۸۱ میلیون و۶۳۰‌هزار تومان اعلام کرد. این میزان تنها ۰.۲درصد از متوسط قیمت مسکن در اسفند ۱۴۰۲ بیشتر است و عملا به معنای ثبات قیمت مسکن در فروردین ماه امسال نسبت به اسفند پارسال است.

به گزارش دنیای اقتصاد؛ قیمت هر مترمربع مسکن در فروردین امسال به روایت بانک مرکزی ۲۲.۹‌درصد نسبت به فروردین ۱۴۰۲ رشد داشته است.

در فروردین ماه همچنین ۱۵۰۸ فقره معامله خرید آپارتمان در شهر تهران انجام شد که این میزان نسبت به معاملات اسفند ۱۴۰۲ افت ۷۵.۶ درصدی و نسبت به فروردین سال قبل کاهش ۱۴.۲ درصدی داشته است. در جدول مشخصات و بهای پیشنهادی تازه‌ترین فایل‌های عرضه شده به بازار مسکن مناطق ۲۲ گانه شهر تهران درج شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اوقات شرعی فردا پنج شنبه، بیستم اردیبهشت
  • تداوم افشاگری‌ها علیه قالیباف/ بیگی: جماعتی از سازمان میادین میوه و تره‌بار، تاکسیرانی، بهشت‌زهرا، اتوبوسرانی و... وارد مجلس شده‌ و پست گرفتند
  • میدان آزادی نوسازی می‌شود
  • قیمت آپارتمان های ۷۰ تا ۹۰ متری در تهران
  • افتتاح ۴۰ بازار جدید میوه و تره‌بار تا پایان سال
  • قیمت تخم مرغ در میادین تره‌بار
  • قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • صدور هشدار زرد هواشناسی استان کرمان با پیش‌بینی وزش باد و گرد و خاک
  • آغاز بارش باران در مناطق مختلف ایلام/بارش ها تا فردا ادامه دارد
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش