Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار محمد قنبری ظهر امروز در نشست تخصصی با رئیس پلیس آگاهی و روسای ادارات پلیس آگاهی استان کردستان، تامین امنیت مردم را ماموریت اصلی نیروی انتظامی عنوان کرد و اظهار داشت: تلاش برای تامین امنیت باید برای خدا و در راه رضای خدا باشد و الحمدالله و با تلاش همکاران، امنیت مطلوبی در سطح کشور وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: دشمن از طریق فضای مجازی با تمام وجود در تلاش است که امنیت روانی مردم را خدشه‌دار کرده و در اذهان مردم ناامنی القا کند، این در حالیست که امنیت مطلوبی در سطح کشور وجود داشته و ضرورت دارد با بهره‌گیری هدفمند از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی نسبت به خنثی کردن این توطئه دشمن تلاش کنیم.    

ضرورت مقابله جدی با سرقت 

رئیس پلیس آگاهی ناجا، یکی از دغدغه های رهبرمعظم انقلاب و فرماندهی کل قوا در سال جدید را موضوع سرقت و مقابله جدی با آن عنوان کرد و گفت : وقوع سرقت حتی سرقت های خرد احساس امنیت را در جامعه کاهش می دهد.

وی با بیان اینکه افزایش سرقت ها علاوه بر کاهش احساس امنیت، امنیت عمومی جامعه را  به مخاطره می اندازد، افزود: ارتقاء بهره وری اقدامات و ماموریت های اجتماعی در راستای طرح مبارزه با سرقت و از طرفی همکاری و پشتیبانی اجتماعی برای تشدید مبارزه سرقت یک ضرورت است.

رئیس پلیس آگاهی ناجا با تاکید بر اینکه سرقت به عنوان یک جرم با توجه به ماهیتش طیف وسیعی از انواع جرایم را شامل می شود تصریح کرد : سرقت از  مهمترین جرائم حال حاضر در کشور است  و تجربیات نشان می دهد استفاده از روش های اجتماعی و هوشمندانه در طرح تشدید مبارزه با سرقت بسیار مهم و ضروری است.

ایجاد محیط سرشار از آرامش برای مردم اولویت پلیس است

سردار قنبری مقابله با سرقت را  یک مطالبه عمومی دانست و تاکید کرد: تمام تلاش ما بر این است که خواسته و مطالبات به جا و به حق مرم را برآورده کنیم تا مردم در یک محیط امن و توام با آرامش زندگی کنند.

وی با تاکید بر ارتقاء اشراف اطلاعاتی در رده های انتظامی، نداشتن اشراف اطلاعاتی را موجب عدم توفیق در انجام ماموریت ها دانست و گفت: باید در تمام موضوعات و حوزه های ماموریت اشرافیت اطلاعاتی داشته باشیم.

رئیس پلیس آگاهی ناجا، با بیان اینکه مبارزه با سرقت، نیازمند تدبیر، برنامه ریزی و تجزیه و تحلیل است، افزود: باید فرماندهان و مدیران، این 3 نکته را در حوزه کاری و در راستای مبارزه با جرایم مورد استفاده قرار دهند.

وی پیشگیری از وقوع سرقت را مستلزم اقدامات پیشگیرانه و مشارکت فعال همه نهادها دانست و تصریح کرد: اقدام به موقع پلیس در کشف سرقت و انواع جرایم منجر به افزایش اعتماد عمومی و جلب مشارکت های مردمی می شود.

ارتقاء سلامت اداری زمینه ساز رضایتمندی مردم از پلیس است

قنبری در ادامه ارتقاء سلامت اداری را زمینه ساز مقبولیت و رضایتمندی مردم از پلیس عنوان کرد و افزود: تلاش شبانه روزی همکاران در راستای برقراری نظم و امنیت برکسی پوشیده نیست ولی نظارت بر این امور باید با حساسیت از سوی فرماندهان و مدیران پیگیری شود.

رئیس پلیس آگاهی ناجا در پایان وضعیت جرایم در استان کردستان را بسیار خوب و مطلوب عنوان کرد و گفت: با توجه به شرایط جغرافیایی، استان کردستان همیشه و در همه زمان دشمنان در پی ایجاد اختلاف در بین مردم این استان بودند و ضرورت دارد در مقابل تهدیدات حداقلی ، تمهیدات حداکثری ار در دستور کار قرار دهیم.

وی در پایان بر مقابله جدی با قاچاق اسلحه و قاچاق کالا، بهره گیری از ظرفیت سامانه ها به صورت ویژه، ارتقاء اشراف اطلاعاتی در رده های انتظامی و همچنین حفظ صحنه های جرم تاکید کرد.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: سرقت آگاهی مشارکت ناجا رئیس پلیس آگاهی ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۰۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان خادمیان ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: متهمان در بازجویی‌های اولیه به ۳۸ فقره سرقت احشام در سطح شهرستان اعتراف کردند.

وی بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت و مأموران با هماهنگی مقام قضائی و با تلاش شبانه روزی و تحقیقات و رصد اطلاعاتی، موفق به شناسایی دو سارق حرفه‌ای و سابقه دار شدند.

خادمیان افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۵۲ رأس احشام مسروقه را کشف و ضبط کردند و این سارقان حرفه‌ای در عملیاتی از سوی پلیس آگاهی شهرستان دستگیر و به یگان انتظامی انتقال داده شدند.

وی تصریح کرد: همچنین در این راستا یک دستگاه خودروی پژ و۴۰۵ و یک دستگاه خودروی پژو پارس متعلق به سارقان نیز توقیف و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6097099

دیگر خبرها

  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • سارق گوشواره‌های طلای دختربچه‌های اصفهانی دستگیر شد
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند