Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - قائم مقام کمیته نظارت، تنظیم بازار، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: فعالیت های همه واحدهای صنفی و اماکن اقامتی، تفریحی و گردشگری جزیره قشم توسط شش تیم تخصصی بطور روزانه نظارت و کنترل می شود.
هرمز امیری با تبریک سال نو و بیان این مطلب افزود: برای انجام هرچه بهتر این اقدام، کل جزیره قشم به شش منطقه تقسیم بندی شد تا این نظارت و کنترل بطور دقیق انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم این مناطق را شامل منطقه یک درمحدوده چهارراه پردیس تا مصلی، منطقه دو در محدوده چهارراه پردیس تا کمپ پارک آفتاب و منطقه سه در محدوده هلر تا میدان مرکزی درگهان اعلام کرد و گفت: منطقه چهار نیز شامل محدوده میدان مرکزی درگهان تا اسکله درگهان، منطقه پنج هم شامل محدوده ساحل جنوبی بعد از کمپ پارک آفتاب تا اسکله های لافت و پهل و منطقه شش نیز شامل محدوده رمکان، فرودگاه، جنگل حرا، طبل، چاهکوه و غار نمکدان می شود.
امیری با اشاره به اینکه این تیم ها از 29 اسفند 99 کار بازدید از واحدها را در این مناطق آغاز کرده اند تعداد کل واحدهای بازدید شده شامل اصناف، اماکن اقامتی، هتل ها، سایت ها و اسکله های تفریحی و گردشگری طی دو روز 29 و 30 اسفند 99 را افزون بر 173 واحد اعلام کرد و گفت: در این دو روز 71 مورد تذکر شفاهی به متخلفان داده شد و هفت مورد نیز از متخلفان تعهد کتبی اخذ گردید.
به گفته وی در این دو روز 12 کیلوگرم اقلام فاسد کشف شده شامل کنسروجات، سوسیس، کالباس و تخم مرغ معدوم و 11 کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته نیز طی 11 مورد بازدید کشف شد.
گفتنی است در شش تیم تخصصی نظارت و کنترل که پنج تیم آن بصورت سیار و یک تیم نیز به صورت ثابت است، افزون بر21 نفر کارشناس از شبکه بهداشت و درمان شهرستان و مدیریت های بازرگانی و اصناف، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و بازرسی و نظارت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم حضور دارند وهمچنین در کلیه مجتمع های تجاری قشم و درگهان با هماهنگی مدیران این مجتمع ها یک میز خدمت جهت رسیدگی به شکایات مسافران وگردشگران دایر شده و یک نفر از تیم ثابت نظارت و کنترل در آنها مستقر شده اند.
روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نظارت و کنترل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۰۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد کاظم موحدی آزاد در حاشیه بازدید از نمایشگاه نمونه کشفیات و دستاورد‌های انتظامی، سامانه کنترل و نظارت مرکز فرماندهی هرمزگان افزود: پیشرفت هر چه بیشتر نیروی پلیس در زمینه هوشمند سازی و نصب تجهیزاتِ رصدِ برخط محور‌های مواصلاتی و جایگاه‌های سوخت، برای کنترل و مهار جرایم، موجب کاهش تنش‌های احتمالی می‌شود.

بیشتر بخوانید: نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه در بازدید از بندر شهید رجایی

وی از تلاش همه جانبه نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی قدردانی کرد.
دادستان کل کشور گفت: با توجه به قابلیت مشاهده موقعیت دقیق جغرافیایی محل جرم از طریق سامانه پایش تصویری، راه اندازی این سامانه موجب کاهش جرایم و تصادفات، انجام موفق ماموریت ها، برقراری امنیت مطلوب و کاهش مراجعات مردمی به پلیس می‌شود.

دیگر خبرها

  • دستگیری چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند
  • واحدهای صنفی فاقد شناسه یکتا در دریافت خدمات با مشکل روبرو می‌شوند
  • قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • تعطیلی تمام اماکن تاریخی و فرهنگی فارس در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • گزارش روزانه بورس ۱۲ اردیبهشت/ افت ۴ هزار واحدی شاخص
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • سه رویداد گردشگری قزوین در تقویم ملی به‌ ثبت رسید
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند