Web Analytics Made Easy - Statcounter

در تعطیلات نوروزی قصد داریم به بررسی لژیونرهای ایرانی فوتبال کشورمان بپردازیم و نگاهی بیاندازیم به فوتبالیست هایی که در کشورهای مختلف، با نام ایران به میدان رفتند. در قسمت سوم این سلسله مطالب به بررسی تنها لژیونر ایرانی در فرانسه پرداخته ایم

در سومین قسمت سفرای ایرانی در چهارگوشه جهان، به سراغ بازیکنی رفتیم که تنها نماینده ایران در فرانسه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش طرفداری، یک ورزشکار ایرانی هر زمان که لژیونر می شود، به نوعی سفیر ایران در کشورهای مختلف جهان است. ایتالیا در سال های نه چندان دور میزبان دو بازیکن ایرانی بوده است. خروس ها یکی از کشورهای اروپای غربی است. باشگاه های مهم این کشور نظیر پاری سن ژرمن، لیون، مارسی، موناکو و .. از گذشته تا کنون میزبان ستاره های بزرگ دنیای فوتبال بوده ایند. ستاره هایی نظیر رونالدینیو، دیوید بکام، تیری آنری، نیمار ، زلاتان، ام باپه و ... این لیگ را برای هواداران فوتبال جذاب تر گردند. در این گزارش می خواهیم می خواهیم به حضور تنها نماینده ایران در لیگ فرانسه بپردازیم.

سامان قدوس

سامان قدوس تنها سفیر فوتبال ایران در فرانسه است. سامان قدوس متولد 6 سپتامبر 1993 در مالمو سوئد است. سامان فوتبالش را از شهر زادگاهش آغاز کرد. سامان پس از حضور نسبتا موفق در سه تیم لیگ برتری سوئد، توجه تم اوسترشندوس را ب خود جلب کرد. قدوس در طی دو فصل حضور در این تیم، در 67 بازی 23 گل به ثمر رساند. در سال 2018 با پیشنهاد تیم آمیان فرانسه رو به رو شد. پس از پایان فصل 2017/2018 سامان قدوس مذاکراتی با باشگاه هوئسکا داشت اما در نهایت به آمیان فرانسه پیوست. در فصل اول حضور قدوس در آمیان و با بازی‌ های نسبتاً قابل قبول قدوس، آمیان نتایج نسبتاً ضعیفی گرفت. اما سامان در این تیم توانست گل ماندن در سطح اول لیگ فرانسه را بزند و با توجه به امار چهار گل و چهار پاس گل در هشت گل آمیان تأثیر مستقیم داشته که می ‌توان او را بهترین بازیکن فصل آمیان از لحاظ آمار دانست و همچنین در بازی سرنوشت ساز آخر آمیان توانست بهترین بازیکن میدان برای چندمین بار شود. قدوس با پیوستن به آمیان، اولین لژیونر تاریخ فوتبال ایران در فرانسه نام گرفت.

 

اخبار داغ 

برترین های قرن با شهاب عزیزی خادم: تابع نظر جمع هستم؛ پروژه منتخب قرن سبب توجه به سرمایه های فوتبال می شود دانشگر در ابتدای تمرینات نه، اما بر می گردد! اولین عکس قبل و بعد از کشته شدن دختران بوشهری / تعداد قربانیان به هفت تن رسید ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت الگری: بازگشت به یوونتوس؟ پیرلو خوب کار می کند؛ اینتر می تواند به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد بارسلونا دارای بیشترین تنوع گلزنان در بین 5 لیگ معتبر اروپا در فصل 21-2020 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ایران در فرانسه سامان قدوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۰۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گذر زمان بر پل زمانخان سامان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیماچهارمحال و بختیاری، تخریب‌های ناشی از عوامل طبیعی و غیر طبیعی بر سازه‌ی پل تاریخی زمانخان، موجب نگرانی‌های بسیاری شده است که در گذر زمان کمرنگ می‌شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: در سال ۱۳۹۹ شرکت آب منطقه‌ای به دلایلی اقدام به ساخت و ساز در عرصه پل زمانخان کرد که همین موضوع موجب شکایت ما از این شرکت شد.
جیلان افزود: طبق نظر مشاوران و کارشناسان مرمت پل زمانخان، اقدام شرکت آب منطقه‌ای موجب حذف حوضچه آرامش ضلع غربی سازه شده که به همین دلیل، فشار آب ورودی بر پایه‌ها به ویژه پایه میانی افزایش یافته است.
وی گفت: در دوسال گذشته هم به دلیل عوامل طبیعی برف و سرما، بخشی از نواحی سطحی پایه‌ها آسیب دیده اند.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان افزود: به همین منظور با تشکیل یک گروه از کارشناسان با تجربه از خارج استان و تخصیص ۱۵ میلیارد ریال اعتبار، کار مطالعات مرمت پل زمانخان در دست انجام است.
جیلان گفت: کار مرمت پل در دو بخش اظطراری برای سطوح سنگی و اساسی برای قسمت زیرین پل میانی انجام خواهد شد.
پایه‌های پل تاریخی زمانخان در زمان ساسانیان با تغییر مسیر رودخانه به محل فعلی، بر روی یال سنگی کوه مجاور به تعداد یک دهانه تراشیده شد.
در دوره صفوی با ایجاد دهانه دوم، سازه اصلی فوقانی به دست زمانخان، در دوره قاجار به دست خوانین ایلبگی و در دوره پهلوی دوم به دست عبدالحسین قزوینی حاکم روستای چم عالی مرمت اساسی شد و اکنون آنچه به سرعت بر پل زمانخان می‌گذرد، مساله زمان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • کدام بانک ها بیشترین سود را داشتند
  • گذر زمان بر پل زمانخان سامان
  • پی‌اس‌جی 109 میلیون یورو ضرر کرد!
  • فرانسه از فهرست ۱۰ اقتصاد برتر جهان حذف می‌شود
  • چادرملو؛ اولین نماینده لیگ یک در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • دختران ایران، تاجیکستان را گلباران کردند
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • خیزش دانشجویی در کشورهای مختلف جهان برای حمایت از فلسطین
  • (ویدئو) تجربه فریدون زندی از اقتصاد ایران