Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون اول رئیس جمهور گفت: قریب ۵۰۰۰ واحد مسکونی در سی‌سخت زلزله زده بازسازی و تعمیر می‌شود.

اسحاق جهانگیری روز دوشنبه دوم فروردین ۱۴۰۰ در نشست ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، افزود: ملت ایران سال سختی را پشت سر گذاشت و انتظار همه است که خدمتگزاران مردم تلاش کنند که این دشواری‌ها کاهش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در سال ۹۸ و ۹۹ وقوع سیل و زلزله در کشور را شاهد بودیم، اظهارکرد: تحریم‌ها نیز باعث شد معیشت مردم سخت شود.

جهانگیری با اشاره به زمین لرزه سی سخت، تصریح کرد: بسیار شاکریم که این حادثه تلفات انسانی نداشت.

وی با بیان اینکه در حوادث طبیعی با پای کار بودن و همبستگی و صبوری و نوعدوستی بالای مردم رو به رو بودیم، ادامه داد: در سر پل ذهاب حضور گسترده مردم را شاهد بودیم و در سیل ۹۷ و سیل سراسری سال ۹۸ که چندین استان را در بر گرفت، همبستگی اجتماعی در جریان سیل شکل گرفت.

معاون اول رئیس جمهور عنوان کرد: بحران‌های طبیعی برای مردم ایران به یک واقعیت جدی تبدیل شده و هنر ما به عنوان دولت و ملت مدیریت بوده تا از بحران‌ها با مدیریت مناسب عبور کنیم.

جهانگیری با اشاره به اینکه قریب ۵۰۰۰ واحد تعمیری و احداثی در کهگیلویه و بویراحمد خواهیم داشت، تصریح کرد: در حادثه سی سخت، موفق تر از سایر بحران‌ها عمل کردیم.

وی اظهارکرد: در مرحله اسکان موقت اقدامات انجام و باید سایر هدفگذاری‌ها در قالب یک سیاست هماهنگ برنامه‌ریزی شود.

معاون اول رئیس جمهوری با اشاره به اینکه تاکنون حدود ۵۰۰ میلیارد تومان برای بازسازی شهر سی سخت در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: با پیگیری و توافق بنیاد مسکن و استانداری، با اعلام نیاز، افزایش تسهیلات بازسازی مناطق زلزله زده هدفگذاری خواهد شد.

جهانگیری گفت: توانمندی نیروی مدیریتی ما به این شکل است که پاییز مردم سی‌سخت، سخت نخواهد بود و بازسازی انجام می‌شود.

وی افزود: باید به شکلی اقدام شود که با شروع فصل سرما مشکلاتی در اسکان مردم ایجاد نشود.

معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: دستگاه‌ها نیز باید نسبت به رفع مشکلات زیرساختی و بناهای خود در سی سخت اقدامات لازم را انجام دهند.

جهانگیری افزود: باید شهرداری سی سخت نسبت به فضا سازی و حفظ زیبایی پس از آوار برداری اقدام کند مصمم هستیم که در اسرع وقت خانه‌های سی سخت بازسازی شده و تحویل مردم شود. دغدغه‌های تسهیلاتی نیز پیگیری و رفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه دستگاه‌ها به شکلی عمل کنند که مردم سی سخت روز به روز احساس آرامش بیشتری کنند، بیان کرد: افتخار نیست که بگوییم استان کهگیلویه و بویراحمد محروم است و باید با توجه به ظرفیت‌ها همت کرده و مدیران نیز تلاش کنند تا توسعه و رشد همه جانبه عملیاتی شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی كهگيلويه و بويراحمد اسحاق جهانگیری کهگیلویه و بویراحمد معاون اول رئیس سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۰۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: این شهرک مسکونی در زمینی به مساحت بیش از ۱۸ هکتار در بولوار شهید رجایی بندرعباس ساخته می‌شود.

بیشتر بخوانید؛ واگذاری بیش از هزار واحد مسکونی به مددجویان هرمزگانی
مجتبی قهرمانی افزود: در شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان هزار و سیصد و چهل واحد مسکونی ساخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • خسارت سنگین آتش‌سوزی به ۱۰۰ واحد تجاری و مسکونی در شفت
  • خسارت سنگین آتش‌سوزی به ۱۰۰ واحد تجاری و مسکونی ‌در شفت
  • رفع خطر از منازل مسکونی فرسوده منطقه ۴ یزد
  • بازسازی خانه‌های ویران شده در غزه ممکن است ۸۰ سال طول بکشد
  • وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • آتش سوزی ۱۳۰ واحد مسکونی و تجاری شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • ۴۵ واحد آموزشی در بردسکن بازسازی و احداث شد
  • آغاز ساخت شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • اجرای ۲ میلیون ۵۰۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن