Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@15:16:13 GMT

پیروزی بایک موتور با درخشش سعید معروف

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۰۶۴۰

پیروزی بایک موتور با درخشش سعید معروف

یاران سعید معروف در اولین بازی پلی آف لیگ چین به پیروزی رسیدند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، لیگ والیبال چین مرسوم به CVL پس از مدت‌ها تعطیلی به کار خود به صورت فشرده ادامه داد که در طی آن هشت تیم موفق شدند به مرحله پلی آف صعود کنند.

 

تیم بایک موتور پکن که از حضور سعید معروف، کاپیتان تیم ملی ایران بهره می برد در گروه A این رقابت ها موفق شد به عنوان صدر نشین و بدون شکست به جمع هشت تیم برتر پایانی صعود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

یاران سعید معروف در اولین بازی از پلی آف به مصاف تیانجین رفتند که موفق شدند با نتیجه قاطع ۳ بر صفر به پیروزی برسند. سه ست این دیدار به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۶ به سود یاران معروف به پایان رسید. 

 

کاپیتان تیم ملی ایران در این رقابت عملکرد فوق العاده ای داشت و توانست ۶ امتیاز برای تیمش کسب کند. معروف ۳ امتیاز در حمله و ۳ امتیاز در دفاع برای تیمش کسب کرد.

 

لیگ چین از ۲۵ اسفند به صورت متمرکز در شهر چین‌هوانگ‌دائو (Qinhuangdao) آغاز شد. ۱۳ تیم در این رقابت‌ها حضور داشتند که در مرحله مقدماتی، در دو گروه A (هفت تیم) و B (شش تیم) با هم رقابت کردند. تیم بایک موتور پکن در گروه A این رقابت‌ها قرار داشت.

میرسعید معروف تیم ملی والیبال ایران والیبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران والیبال سعید معروف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۰۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد

حمیدرضا آذرنگ بازیگر سریال نون خ۵، از مصدومیت سعید آقاخانی کارگردان و بازیگر سریال و عدم توقف کار با وجود آسیب‌دیدگی او نوشت.
 
آذرنگ در صفحه شخصی خود نوشت:  قرار نبود از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید.
 
چند روزی تو بیمارستان بستری بود، گفتند باید استراحت مطلق داشته باشه، قبول نکرد…
 
قصه عوض شد تا نورالدین از ارتفاع بیفته و جا بمونه از گروه که کار عقب نیفته، امیرِ وفایی مسیرِ نورالدین رو از گروه جدا نوشت…
 
یه مدت تو یه ماشین کَمپِر درازکِش مونیتور رو می‌دید و پیغام‌هاش رو با صدای دردآلود به گروه می‌رسوند، باز راضی نشد با کمربندِ طبی و عصا تاتی تاتی می‌اومد سر صحنه و لوکیشن و کارش را می‌کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد/ عکس
  • درخشش جوکر در بازی مقابل لیکرز
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف/ پیروزی فیلا با درخشش امبید
  • آسیب دیدن سعید آقاخانی در سریال «نون خ»
  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم
  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت