Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوونتوس و آندره آ پیرلو روزهای خوبی را نمی گذرانند

وضعیت یوونتوس پس از شکست غیرمنتظره و بهت آور مقابل بنونتو متشنج شده است. همه در باشگاه یوونتوس از این مسئله که به از دست رفتن اسکودتو منجر می شود، عصبانی هستند و آندره آ پیرلو، سرمربی یوونتوس در کنفرانس خبری پس از بازی، مثل گذشته روی ماندنش تاکید نکرد و گفت باشگاه در پایان فصل برای ادامه همکاری تصمیم می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش لا استامپا، پس از سوت پایان بازی یوونتوس و بنونتو، در رختکن یوونتوس اوضاع متشنج بوده و صدای توهین و فریاد به گوش می رسیده است. همچنین میان آندره آ پیرلو و آندره آ آنیلی، رییس یوونتوس درگیری لفظی به وجود آمده است. پیرلو با وجود حذف زودهنگام از لیگ قهرمانان اروپا از ادامه کارش در یوونتوس مطمئن بود اما لااستامپا مدعی شده باخت خانگی مقابل بنونتو، وضعیت پیرلو در یوونتوس را متزلزل کرده است و ماندن او ممکن است ضررهای بیشتری نسبت به تغییر پروژه داشته باشد. فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس روز گذشته حاضر نشد در خصوص اخراج پیرلو حرف بزند و گفت پروژه یوونتوس با یک باخت تغییر نمی کند اما آن ها از پیرلو خواهند خواست تا وضعیت یوونتوس برای بازی های بعدی را سر و سامان دهد. 

 

اخبار داغ 

برترین های قرن با شهاب عزیزی خادم: تابع نظر جمع هستم؛ پروژه منتخب قرن سبب توجه به سرمایه های فوتبال می شود دانشگر در ابتدای تمرینات نه، اما بر می گردد! اولین عکس قبل و بعد از کشته شدن دختران بوشهری / تعداد قربانیان به هفت تن رسید ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت الگری: بازگشت به یوونتوس؟ پیرلو خوب کار می کند؛ اینتر می تواند به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد بارسلونا دارای بیشترین تنوع گلزنان در بین 5 لیگ معتبر اروپا در فصل 21-2020 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آندره آ پیرلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۰۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر بد برای تاتنهام: پایان فصل ستاره آلمانی!

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام پنجشنبه شب در دیداری معوقه از رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه استمفوردبریج روبروی چلسی به میدان خواهد رفت و امیدوار است که بتواند به یک پیروزی مهم در این بازی دست پیدا کند.

این تیم در حال حاضر با دو بازی کمتر تنها هفت امتیاز با استون ویلا که در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفته فاصله دارد و در صورتی که بتواند در این دو بازی به پیروزی برسد می‌تواند به کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده امیدوار باشد.

پوستکوگلو دقایقی قبل در نشست خبری پیش از این بازی حساس حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

شرایط تیم: خوب نیست. ما چند مصدوم داشته‌ایم. ورنر از ناحیه همسترینگ احساس درد دارد و با توجه به اینکه تنها دو یا سه هفته از ادامه لیگ مانده، این فصل را از دست داده است. بنویس از ناحیه ماهیچه ران پا دچار مصدومیت شد و تا پایان فصل باید مشغول درمان باشد.

خطا روی ویکاریو: فکر می‌کنم که او متوجه شده است که چالشی در این زمینه وجود دارد. این چیزیست که حتی من هم با آن درگیر هستم چون دیشب دیدار لیگ قهرمانان را دیدم و خطایی روی دروازه‌بان انجام شد که بلافاصله اعلام شد. سعی می‌کنیم این موضوع را روشن کنیم.

نظم رومرو پس از اخراج برابر چلسی: من تا به حال ده‌ها بار صحنه‌ای که او به خاطرش اخراج شد را دیده‌ام، شاید او به خاطر کسی که هست تاوان سنگین پرداخت کرد. من در تمام طول سال هیچ مشکلی با نظم و انضباطش نداشتم. ما در آن بازی شروع خوبی داشتیم و بسیار خوب پیش رفتیم. من مشکلی با این اتفاق نداشته‌ام. اگر این موضوع پیش از این هم رخ داده، تحت هدایت من چنین چیزی نبوده است. او امسال فوق العاده بود.

نشانه‌های پیشرفت: قطعا می‌توان این نشانه‌ها را به وضوح دید. 20 از 20. صددرصد.

دیگر خبرها

  • خبر بد برای تاتنهام: پایان فصل ستاره آلمانی!
  • شکایت کارکنان گوگل از اخراج غیرقانونی به‌دلیل اعتراض به همکاری با رژیم صهیونیستی
  • چالهان اوعلو: از هیچ کس الهام نگرفتم؛ پیرلو مانند من دفاع نمی کرد
  • جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس
  • از ادعای شکنجه تا پیام‌های لحظه آخری نیکا به مادرش
  • آخرین وضعیت خدمه کشتی توقیف شده مرتبط با اسرائیل | تکذیب ادعای رسانه‌های اسرائیلی درباره خدمه
  • وقتی آندره آ پیرلو فوتبال را به هنر تبدیل می‌کند / فیلم
  • انریکه بود که جلوی آشوب امباپه را گرفت
  • مارک آندره تراشتگن در رده دوم بیشترین بازی برای بارسلونا توسط بازیکنان غیر اسپانیایی
  • واکنش یک استاد دانشگاه تهران به ادعای وزیر: اخراجم سیاسی بود