Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@21:23:33 GMT

۶ کشته و مصدوم در سانحه رانندگی در ساوه

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۰۷۳۱

۶ کشته و مصدوم در سانحه رانندگی در ساوه

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه , بهرام صیدی در تشریح جزئیات این خبر گفت: امروز در دومین روز سال جدید در ساعت ۱۲:۳۸ مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس شهرستان ساوه گزارشی از واژگونی یک دستگاه پراید در آزادراه ساوه-همدان نزدیک عوارضی اول دریافت می کند.

وی افزود: کارشناس دیسپچ بلافاصله تیم های عملیاتی اورژانس های جاده ای شهر صنعتی کاوه و سیلجرد و همچنین تیم امدادی هلال احمر را به محل حادثه اعزام می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرام صیدی با اشاره به تریاژ اولیه و اقدامات درمانی پیش بیمارستانی مصدومان اضافه کرد:  متاسفانه یکی از سرنشینان این خودرو به علت شدت جراحات وارده در همان لحظه های اولیه حادثه در دم فوت شده بود و پنج مصدوم دیگر این حادثه تحت مراقبت های لازم توسط تیم های عملیاتی و امدادی به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل می شوند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه و همچنین دبیر ستاد طرح سلامت نوروزی از همشهریان و هموطنان خواست تا با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و بستن کمربند ایمنی و همچنین رعایت سرعت مطمئنه سفر ایمنی را برای خود و خانواده هایشان به ارمغان آورند.

گفتنی است در نخستین روز سال جدید نیز بر اثر برخورد سواری سمند با تراکتور در یکی از جاده های روستایی بخش نوبران یک نفر جان خود را از دست داد و یک نفر نیز مصدوم شده بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سانحه رانندگی ساوه پزشکی ارتباطات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۰۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرنگار پیشکسوت محلات در سانحه رانندگی جان باخت

به گزارش خبرنگار مهر، یک دستگاه سواری سوزوکی ویتارا، ظهر امروز شنبه، در محور نیزار قم به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه در سر پیج در صحنه جان خود را از دست داد و سرنشینان این خودرو توسط تیم امداد و نجات هلال احمر از خودرو خارج شدند و یک نفر مجروح این حادثه با حضور عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

متأسفانه بر اثر این حادثه «حمید نیکویی»، پیشکسوت عرصه اطلاع رسانی و خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در شهرستان محلات، جان خود را از دست داد.

عضویت در هیأت مدیره مؤسسات خیریه؛ حمایت از بیماران ام اس سرطانی مهر سلامت محلات، خیریه علوی، خیریه فاطمیه محلات (دارلایتام)، خیریه سالمندان حضرت رسول اکرم (ص) محلات از فعالیت‌های عام المنفعه مرحوم نیکویی بود.

حسین محمودی فر در پیامی درگذشت حمیدنیکویی خبرنگار پیشکسوت و نماینده روزنامه جمهوری اسلامی در شهرستان محلات را به خانواده ایشان وجامعه فرهنگی و هنری استان مرکزی تسلیت گفت.

کد خبر 6096690

دیگر خبرها

  • خبرنگار پیشکسوت محلات در سانحه رانندگی جان باخت
  • یک کشته و ۱۹ مصدوم در دو حادثه رانندگی
  • یک کشته در سانحه رانندگی طارم سفلی 
  • سانحه رانندگی با هفت کشته و مصدوم در محور صوفیان-شبستر
  • 3 کشته در سانحه رانندگی محور صوفیان شبستر
  • حادثه رانندگی در محور صوفیان _شبستر هفت کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • 3 کشته در سانحه رانندگی آذربایجان شرقی / تصادف دنا با سوزوکی
  • سانحه رانندگی در جاده شبستر - صوفیان سه کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • سانحه رانندگی منجر به فوت/ برخورد رونیز با ۲۰۶