Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز مرادپور روز دوشنبه به رسانه ها اعلام کرد: با تحلیل نقشه ها و برونداد مدل های هواشناسی، امروز جو استان پایدار خواهد بود. از اواخر امشب تا پایان هفته جاری با عبور امواج کم دامنه از روی جو منطقه افزایش پوشش ابر، وزش باد شدید لحظه ای پدیده های غالب آسمان استان است.

وی اظهار داشت: طی این مدت و با توجه به بالا بودن شاخص های ناپایداری علاوه بر ابرناکی در نقاطی از استان و در برخی ساعات رگبارهای پراکنده بهاری گاهی رعد و برق پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادپور ادامه داد:طی روز چهارشنبه با توجه به تشکیل احتمالی چشمه های گردوغبار بروز این پدیده به همراه کاهش دید افقی در برخی مناطق دور از انتظار نیست و از نظر نوسانات دمایی، تا روز پنج شنبه دماهای کمینه روند افزایشی را نشان می دهند.

برچسب‌ها تغییرات آب و هوا وضعيت هوا بارندگی سازمان هواشناسی كشور لرستان سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تغییرات آب و هوا وضعيت هوا بارندگی تغییرات آب و هوا وضعيت هوا بارندگی سازمان هواشناسی كشور لرستان سازمان هواشناسی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۱۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ابر و کاهش نسبی دما از چهارشنبه در گیلان

اداره کل هواشناسی استان گیلان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی غالبا پایدار در منطقه است.

بر این اساس طی ۴۸ ساعت آینده آسمانی صاف تا نیمه ابری طی روز افزایش نسبی دما و در برخی نواحی پدیده مه (طی ساعات شب تا صبح) پیش بینی می‌شود. 

همچنین طی این مدت گاهی به سبب ناپایداری‌های موقتی، افزایش ابر و رگبار و رعد و برق پراکنده دور از انتظار نیست. 

از چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت هم افزایش ابر و کاهش نسبی دما و به تدریج از جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه با گذر جریانات کم و بیش ناپایدار از منطقه در بعضی نقاط رگبار و رعد و برق تا اوایل هفته آینده مورد انتظار است. 

در اطلاعیه اداره کل هواشناسی گیلان همچنین آمده است: تغییرات احتمالی در پیش بینی جوی روز‌های آینده اعلام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان
  • هشدار زرد هواشناسی در لرستان/ رگبار باران در راه است
  • افزایش ابر و کاهش نسبی دما از چهارشنبه در گیلان
  • پیش بینی ورود سامانه بارشی به لرستان
  • هوای ابری و بارانی در لرستان
  • افزایش چند درجه‌ای دمای هوا در اردبیل پیش‌بینی می‌شود
  • سامانه بارشی وارد بوشهر می‌شود/افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از غرب کشور/ افزایش دما در اغلب مناطق کشور
  • پیش بینی وزش شدید باد در زنجان
  • پیش بینی هواشناسی