Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دفتر رییس‌جمهوری در واکنش به برخی شایعات درباره اداره دولت در این سال‌ها و ساعات کاری رییس‌جمهوری گفت: آنچه در این باره شایع شده، کذب محض و ساخته و پرداخته اذهان بیمار است. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور در خصوص ساعات کاری حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور و در پاسخ به این موضوع که بعضا گفته شده است، آقای رئیس‌جمهور دیرتر از عرف معمول در دفتر خود حضور پیدا می‌کنند، گفت:‌  این از آن دروغ‌های شاخداری است که متاسفانه برخی مخالفان در اثر بی‌تقوایی به رییس‌جمهوری نسبت می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پیش از این مراجع مختلفی از دولت در این باره توضیح داده‌اند. آنچه در این باره شایع شده، کذب محض و ساخته و پرداخته اذهان بیمار است.

وی افزود: من به شما می‌گویم که مثلا از آغاز شیوع کرونا، ایشان حتی یک روز تعطیل یا استراحت نداشته‌اند. پیش از آن هم همینطور بوده؛ ایشان از صبح اول وقت در دفتر حاضر می‌شوند و تا دیر وقت کار می‌کنند اما کارهایشان منحصر به ساعات حضور در دفتر نیست. حتی پس از اینکه به منزل می‌روند، تا پاسی از شب کارها و مکاتبات برای‌شان ارسال می‌شود و آنجا مشغول هستند.

وی خاطرنشان کرد: بارها شده که ایشان در ساعات پایانی شب با بنده مکالمه تلفنی داشته و پیگیر امور و مسائل شده‌اند. این اصلا یک مساله مستمر و معمول است. روزهای جمعه را هم ایشان معمولا به تماس‌های تلفنی متعدد با وزرا و اعضای کابینه می‌گذرانند.

رییس دفتر رئیس‌جمهور در گفت‌و‌گو با خبرگزاری دولت، در واکنش به برخی شائبه‌ها درباره دشواری دیدار رییس‌جمهوری با وزرا و اینکه رئیس‌جمهور در دادن وقت ملاقات به وزرا سخت گیر هستند، نیز اظهار داشت:  به عنوان مسوول دفتر ایشان قاعدتا صالح‌ترین فرد به اظهارنظر در این مورد هستم. چون به هر حال مسوولیت تنظیم قرارهای کاری و ملاقات‌ها و جلسات ایشان به عهده اینجانب است.  به ضرس قاطع می‌گویم که این ادعا کذب است. مراودات ایشان با وزرا و اعضای کابینه چه به شکل دیدار یا جلسه یا تماس تلفنی بسیار گسترده است و امکان ندارد که فردی از اعضای دولت بخواهد ایشان را ببیند یا با ایشان صحبت کند و جلوی این کار گرفته شده باشد.

وی تصریح کرد: این ادعا اصلا با عقل هم جور در نمی‌آید. ما در هفته دست‌کم دو جلسه هیات دولت داریم که همه وزرا در آن شرکت می‌کنند. جلسات دیگری مثل ستاد ملی کرونا، جلسه کمیته‌های کرونا و شوراهای عالی هم به طور مرتب برگزار می‌شود که بعضی از وزرا به تناسب در این جلسات نیز شرکت می‌کنند. در اغلب این جلسات، زمان زیادی نیز در حاشیه صرف همین گفت ‌وگوها و مذاکرات دوجانبه با رییس‌جمهوری می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رییس جمهوری رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۱۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده رییس اتحادیه بارفروشان برای قیمت پیاز/یک کیلو پیاز چند؟

اکبر یاوری با بیان اینکه به دلیل بارندگی‌های شدید در مناطق جنوبی کشور از جمله جنوب کرمان اجازه برداشت پیاز چند روزی به کشاورزان داده نشد، اظهار کرد: همین موضوع باعث شد که قیمت پیاز افزایشی شود.

به نقل از ایسنا، وی افزود: اما در حال حاضر قیمت پیاز روند کاهشی به خود گرفته است و با گرم‌تر شدن هوا و به دست آمدن پیازهای شهرستان‌های دیگر قیمت‌ها باز هم کاهشی خواهد شد.

رئیس اتحادیه صنف بارفروشان تهران تصریح کرد: در حال حاضر قیمت عمده فروشی پیاز دزفول در میدان مرکزی میوه و تره بار کیلویی ۱۰ تا ۱۴ هزار تومان و پیاز جیرفت نیز ۱۷ تا ۲۴ هزار تومان است.

وی در پایان گفت: روزانه ۳۵۰ تا ۴۰۰ تن پیاز به تهران وارد می‌شود. مصرف تهران نیز حدود ۲۵۰ تن است. این یعنی روزانه حدود ۱۰۰ تن نیز پیاز مازاد در تهران داریم.

حدود دو هفته‌ای می‌شود که قیمت پیاز در برخی مناطق افزایش یافته و بعضا به کیلویی بیش از ۳۰ هزار تومان و در برخی مناطق تا ۴۰ هزار تومان هم رسیده بود.

۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901372

دیگر خبرها

  • اجرای قانون هوای پاک از توان مسئولین استان تهران خارج است
  • وعده رییس اتحادیه بارفروشان برای قیمت پیاز/یک کیلو پیاز چند؟
  • توسعه تجارت و مراودات مرزی از سیاست‌های دولت سیزدهم است
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • رئیس‌جمهور: سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی رسوایی دیگری برای مدعیان آزادی بیان و تمدن غرب است/ سرکوب حامیان فلسطین چهره بی‌روتوش غرب را نمایان کرد/ گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد