Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-08@23:45:44 GMT

پخش «هم‌بازی» از نوروز تا رمضان ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۱۲۴۹

پخش «هم‌بازی» از نوروز تا رمضان ادامه دارد

«هم‌بازی» محصول گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما است، ملودرامی عاشقانه با اندکی چاشنی طنز.

سروش محمدزاده، کارگردان این سریال نوروزی درباره ویژگی این مجموعه گفت: «از زمانی که برای ساخت این سریال تصمیم گرفته شد، کمدی یا جدی بودن آن مورد بحث بود. در نهایت، با در نظر گرفتن سلیقه بخشی از مخاطبان و ساخت فیلم کمدی در ایام عید، این سریال را کلید زدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

محمدزاده درباره زمان پخش این سریال گفت: «پخش سریال «هم‌بازی» از چند شب قبل از سال نو آغاز شده و تا شب اول ماه مبارک رمضان ادامه پیدا می‌کند و تقریباً با ۲۶ قسمت مهمان خانه مردم هستیم.»

این کارگردان درباره هدف از ساخت این مجموعه گفت: «حرف اصلی سریال، مسئله هویت و بازگشت به اصل است. سعی کردیم لحظات شادی را در این سریال ایجاد کنیم. قسمتی از آن خارج از شهر تهران فیلمبرداری شد تا تنوع لوکیشن هم داشته باشیم. در کل، با وجود زمان کمی که برای ساخت «هم‌بازی» داشتیم، سعی کردیم سریالی استاندارد بسازیم.»

۵۷۲۵۹

کد خبر 1497850

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: نوروز سریال ایرانی شبکه دو سیما سازمان صدا و سیما ماه رمضان هم بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۱۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکانس جنجالی توهین به جایگاه معلم در افعی تهران | ماجرای عکس دو نفره پیمان معادی | واکنش‌ها ادامه دارد | ویدئو

به گزارش همشهری آنلاین، در حالی که سریال افعی تهران با بازی و نویسندگی پیمان معادی در صدر پرمخاطب ترین سریال‌های نمایش خانگی قرار گرفته، سکانسی از قسمت هشتم این سریال و مواجهه پیمان معادی(آرمان بیانی) با معلم دوران کودکی‌اش این مجموعه را گرفتار حواشی فراوانی کرده است. در این سکانس، آرمان بیانی معلم دوران کودکی‌اش را که حالا پیرمردی با موهای سفید است پیدا می‌کند و در نمایی نحقیرآمیز، تنبیه‌های سخت دوران مدرسه را به او یادآوری می‌کند و با رگباری از دیالوگ‌های توهین آمیز و فحاشی به او، معلمش را کنار اتوبان از ماشین پیاده می‌کند...»

به دنبال انتشار این سکانس و واکنش های فراوانی که در میان مخاطبان به ویژه معلمان و جامعه آموزشی ایجاد کرد و به دلیل توهین به جایگاه معلم، پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران تشکیل شد. بر اساس آخرین خبرهای منتشر شده در خبرگزاری‌های رسمی؛ به دلیل توهین به مقام معلم و در راستای صیانت از حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم و به منظور حفظ حقوق معلمان و کارکنان نظام آموزش و پرورش کشور، غلامعباس ترکی معاون حقوق عامه دادستان کل کشور در نامه ای از دادستان عمومی و انقلاب تهران خواست ضمن تشکیل پرونده قضایی جهت رسیدگی به تخلفات سازندگان و عوامل تولید سریال «افعی تهران»، چگونگی صدور مجوز و نحوه نظارت بر تولید و پخش مجموعه مذکور از سوی ساترا به عنوان متولی قانونی موضوع نیز در دستورکار قرار گیرد.

روز گذشته هم در دیدار رئیس قوه قضاییه با جمعی از فرهنگیان و معلمان نمونه سراسر کشور به حواشی این سریال و پرونده قضایی آن اشاره شد. در این نشست، ‌ یکی از نمایندگان تشکل‌های فرهنگیان ضمن انتقاد از اهانت به جایگاه معلمان در یکی از سریال‌های اخیرشبکه نمایش خانگی، خواستار برخورد قاطعانه و بدون اغماض قوه قضاییه با عوامل این گونه اهانت‌ها شد و در ادامه گفت: ورود ضابطین قضایی به مدارس، جو نامناسبی را در مدرسه و میان دانش‌آموزان ایجاد می‌کند و ما از دستگاه قضایی انتظار داریم که با صدور بخشنامه، از این امر جلوگیریکند.

«کربلایی» نماینده دیگری از تشکل‌های فرهنگیان نیز در این نشست گفت: ما باید کاری کنیم که فرزندان‌مان به معلم بودن پدران و مادران خود افتخار کنند و چنانچه این نگاه در جامعه به وجود بیاید دیگر شاهد نخواهیم بود که یک فیلمساز به خودش اجازه دهد علیه معلمان فیلم بسازد.

اگرچه همزمان با شروع حواشی و جنحالی‌های این سکانس، ‌ پیمان معادی عکسی دو نفره و جمله‌ای ستایش‌آمیز در کنار بازیگر نقش معلم این سریال منتشر کرد اما به نظر می‌رسد حاشیه‌های این سکانس همچنان ادامه دارد.

تشکیل پرونده قضایی برای سریال افعی تهران تنبیه بدنی دانش‌آموز در سریال مطرح | حرمت معلم را به چوب حراج نزنید ..

کد خبر 850396 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها خبر مهم فیلم و سریال ایرانی سینمای ایران نمايش خانگي

دیگر خبرها

  • ادامه سریال قدیمی آیینه ساخته می‌شود؟
  • سکانس جنجالی توهین به جایگاه معلم در افعی تهران | ماجرای عکس دو نفره پیمان معادی | واکنش‌ها ادامه دارد | ویدئو
  • کارشناس آمریکایی:‌ غرب باید با روسیه مذاکره کند
  • ثبت حدود۷۰ هزار نفر شب‌اقامت در محل‌های اسکان شهرداری در نوروز ۱۴۰۳
  • حدود۷۰ هزار نفر شب‌اقامت در محل‌های اسکان شهرداری در نوروز ۱۴۰۳
  • مت دیمون و کارگردان «بورن» در یک کمدی دزدی همراه شدند
  • عاشقانه «نیلگون» با مثلث فروتن، حجار و درخشانی می‌آید
  • ادامه «بدقولی کنداکتوری تلویزیون» با رخنه شبکه یک
  • اعلام زمان قطعی پخش فصل سوم «زخم کاری»
  • ساخت ادامه سریال‌های موفق در دستور کار است