Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، محمد عبدالسلام، سخنگوی جنبش انصارالله خواهان پایان بخشیدن به تجاوزات آل سعود و محاصره یمن و رعایت حقوق انسانی ازجمله بازگشایی فرودگاه صنعا و بندر الحدیده یمن شد.

محمد عبدالسلام، سخنگوی رسمی جنبش انصار الله در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: در آستانه سال هفتم تجاوز به یمن به کشور‌های متجاوز یاد آوری می‌کنیم که باید به طور کامل به تجاوزات خود پایان دهند و محاصره را کاملا لغو کنند و حق انسانی مانند بازگشایی فرودگاه صنعا و بندر الحدیده را از باج خواهی سیاسی و نظامی جدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنان محمد عبدالسلام در حالی بیان شده است یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن روز گذشته اعلام کرد در روز‌های اخیر دشمن به هلاکت ۱۸ هزار مزدور و زخمی شدن ۵۰ هزار تن در سال ۲۰۲۰ در جبهه مأرب کشته شدند.

یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در آستانه ششمین سال آغاز تجاوز ائتلاف سعودی به یمن گفت: از زمان آغاز تجاوز به یمن، کشور با بیش از ۲۶۰ هزار حمله هوایی روبرو بوده که هزار عدد آن‌ها از ابتدای سال ۲۰۲۱ صورت پذیرفته است.

او در ادامه کنفرانس مطبوعاتی خود افزود: این حملات به شهادت و زخمی شدن ده‌ها هزار یمنی منجر شده و در بیشتر این حملات، روستاها، خانه ها، شهرها، راه ها، مساجد و تاسیسات عمومی و خصوصی هدف گرفته شده اند. تعداد عملیات‌های نظامی نیرو‌های ما در ۶ سال گذشته، ۱۲ هزار و ۳۶۶ عدد بوده است. بیش از شش هزار و ۱۹۲ عملیات نیرو‌های ما تهاجمی بوده که از جمله آنها، ۱۶۷ عدد در دو ماه گذشته انجام شده است.

او گفت: از مهمترین عملیات‌های نظامی تهاجمی، عملیات نصر من الله، عملیات بنیان مرصوص و عملیات پاکسازی مناطقی در البیضاء از تکفیری‌ها بوده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انصارالله محمد عبدالسلام فرودگاه صنعا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۱۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست شش‌جانبه عربی در ریاض درباره غزه برگزار شد

خبرگزاری رسمی عربستان از برگزاری یک نشست شش جانبه عربی در ریاض درباره جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه خبر داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان (واس)، نشست شش جانبه در ریاض درباره غزه با مشارکت وزرای خارجه عربستان، مصر، اردن، دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف)، مشاور دیپلماتیک نخست‌وزیر امارات و وزیر مشاور در وزارت خارجه قطر برگزار شد.

این رسانه در ادامه خبر داد: آنها در این نشست بر لزوم توقف فوری و کامل درگیری‌ها در غزه، تضمین حمایت از غیرنظامیان بر اساس قوانین بشردوستانه بین‌المللی و لغو تمام محدودیت‌هایی که برای ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه ایجاد شده است، تاکید کردند. حاضران در این نشست بر مخالفت قاطع خود با هرگونه تلاشی برای کوچاندن ملت فلسطین و هرگونه عملیات نظامی در شهر رفح تاکید کردند.

آنها نسبت به ادامه اقدامات غیرقانونی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و قدس شرقی از جمله گسترش شهرک‌سازی، مصادره اراضی، عملیات نظامی علیه فلسطینی‌ها، تجاوزات شهرک‌نشینان و از بین بردن آزادی عبادت برای مسلمانان و مسیحیان در مسجد الاقصی که راه‌حل تشکیل دو دولت را از بین می‌برد، تاکید کردند.

کد خبر 748645

دیگر خبرها

  • دهم اردیبهشت، سالروز آغاز عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس
  • فیلم/آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات وعده صادق
  • سخنگوی سپاه : در عملیات «وعده صادق» ۱۰ کشور به اسرائیل کمک پدافندی کردند / هیچ کشوری نمی‌خواست ما در این اتفاق موفق شویم
  • امتناع افسران و سربازان صهیونیست از دستور آماده شدن برای حمله به رفح
  • عملیات چهار ساعته نجات برای فرد گرفتار در ارتفاعات ریگ
  • نشست شش‌جانبه عربی در ریاض درباره غزه برگزار شد
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • حملات سنگین روسیه به ۴ نیروگاه حرارتی اوکراین
  • مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز
  • جزئیات طرح آمریکایی - اسرائیلی برای مدیریت محاصره نوار غزه