Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیرروز کریمی پیشکسوت طناز فوتبال ایران در مسابقه سیم آخر با اجرای رضا رشید پور حضور یافت و با نقل خاطره ای از سال ها قبل ،‌ کنایه ای به فرم بینی رضا عنایتی مهاجم اسبق باشگاه استقلال زد .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فیروز کریمی پیشکسوت مطرح فوتبال ایران که زمانی سرمربیگری تیم استقلال تهران را بر عهده داشت ،‌ مهمان مسابقه سیم آخر با اجرای رضا رشید پور بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشید پور در بخشی از این برنامه ، یادآور خاطره ای جالب از صحبت های فیروز کریمی درباره رضا عنایتی آقا گل اسبق باشگاه استقلال شد .

ماجرا از این قرار است که سال ها قبل فیروز کریمی ، صحبت های جالبی را درباره رضا عنایتی مطرح می کند .

کریمی در پاسخ به سوال رضا رشید پور درباره عنایتی اینگونه می گوید :

عنایتی بازیکن بسیار خوبی است ولی خیلی وقت ها به اشتباه گل هایش را آفساید اعلام می کردند !

ما بارها نسبت به آفساید های مشکوک اعتراض می کردیم ، یک بار برای اعتراض به فدراسیون رفتیم ،‌ آنجا فیلم یکی از آفسایدها را نشان ما دادند و ما دیدم که دماغ عنایتی در آفساید است !

البته رضا عنایتی الان بینی اش را عمل کرده و خیلی هم بینی زیبایی دارد !

در دیدستان ببیند .

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رضا رشید پور فیروز کریمی رضا عنایتی باشگاه استقلال باشگاه استقلال رضا رشید پور رضا عنایتی فیروز کریمی فیروز کریمی رضا عنایتی رشید پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۱۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش عجیب برای عنایتی قبل از سفر به قزوین

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال پیکان یک بازی مهم را مقابل مس رفسنجان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی پشت سر گذاشت. دیداری که باعث شد بازیکنان جوان این باشگاه دیده شوند و راه خود به سمت آینده را باز کنند.

این تیم برای بازی در جام حذفی مجبور شد به رفسنجان سفر کند و بامداد روز جمعه به تهران برسد. عصر جمعه، ریکاوری خودروسازان انجام شد و از امروز، تمرینات عادی دنبال می‌شود اما رضا عنایتی با یک چالش جدی مواجه شده است.

او باید تیمش را روز دوشنبه به دومین بازی خارج از خانه پیاپی اعزام کند. این بار، شمس آذر حریف پیکان در لیگ برتر است. یک بازی سخت دیگر. نکته مهم ماجرا، زمان برگزاری این بازی است. عنایتی و شاگردانش مجبورند یک روز زودتر از سایر تیم‌ها در قزوین به میدان بروند آن هم در حالی که مقابل مس رفسنجان، بازی به 120 دقیقه و ضربات پنالتی کشیده شد و سپس یک سفر نسبتا طولانی پیش آمد.

این مسائل سبب خستگی بازیکنان و حساسیت در تقسیم انرژی، مدل تمرینات تاکتیکی و سرعت عمل در آنالیز شمس آذر شده و چالش بزرگی برای عنایتی به وجود آورده است.

هفته گذشته از سوی باشگاه پیکان، در خواست تغییر زمان بازی به مدیران سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ارسال شد اما زمان این دیدار ثابت ماند تا مشکل خودروسازان افزایش یابد.

دیگر خبرها

  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • چالش عجیب برای عنایتی قبل از سفر به قزوین
  • ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شدند
  • آماری ویژه برای پیکان؛ جای پیرمردان در فوتبال نیست!
  • پیکان رکورد کاهش سن فوتبال ایران را جابجا کرد!
  • عنایتی با پیکان جوانان مقابل تیم محرم
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • هلندی‌ها به دنبال ملی پوش استقلالی/ مهدی قایدی در مسیر جهانبخش؟