Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوونتوس به طور جدی برای جذب وینگ بک چپ آلمانی آتالانتا وارد عمل می شود 

جذب مدافع چپ اولویت اصلی یوونتوس برای نقل و انتقالات تابستانی است. رابین گوزنس، مدافع و وینگ بک چپ آلمانی آتالانتا توجه یوونتوس را جلب کرده و بیانکونری می خواهد او را جانشین الکس ساندرو کند.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، الکس ساندرو، مدافع چپ برزیلی یوونتوس در فصول اخیر نمایش های خوبی نداشته و به درهای خروجی این باشگاه نزدیک تر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی فدریکو برناردسکی و جانلوکا فرابوتا، گزینه های جانشینی ساندرو نیز عملکرد خوبی نداشته اند. این مسئله باعث شده فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس جذب یک مدافع چپ باکیفیت را در دستور کار قرار دهد. رابین گوزنس، وینگ بک چپ 26 ساله آتالانتا توجه یوونتوس را جلب کرده و پاراتیچی وضعیت او را دنبال می کند. آتالانتا برای فروش گوزنس، حداقل 40 میلیون یورو می خواهد و یوونتوس برای فراهم کردن این رقم ابتدا باید بازیکن بفروشد.

منچسترسیتی رقیب یوونتوس در راه جذب گوزنس؛ امرسون پالمیری گزینه جانشین

الکس ساندرو، گزینه اول خروج از یوونتوس است، افت عملکرد و تعدد مصدومیت ها و دستمزد بالا باعث شده یوونتوس از این مدافع چپ 30 ساله رضایت نداشته باشد. یوونتوس مایل است الکس ساندرو را با رقم 25 میلیون یورو، یعنی همان رقمی که او را سال 2015 از پورتو خریدند، به تیم دیگری واگذار کند. برناردسکی و فرابوتا هم ممکن است قربانی خریدهای جدید شوند. یوونتوس آماده است به زودی برای جذب رابین گوزنس، اقدامی جدی انجام دهد اما در این راه، آن ها منچسترسیتی را هم رقیب خود می بینند. تیم پپ گواردیولا به یک مدافع چپ نیاز دارد و اخیرا اخباری مبنی بر علاقه سیتیزن ها به این مدافع چپ تیم ملی آلمان مطرح شده است. گزینه جانشین یوونتوس برای رابین گوزنس، امرسون پالمیری، مدافع چپ چلسی و تیم ملی ایتالیا است که تا 2022 با چلسی قرارداد دارد و آبی های لندن برای جلوگیری از جدایی رایگان، مایل هستند او را در تابستان بفروشند. علاوه بر یوونتوس، ناپولی و اینتر هم وضعیت امرسون را دنبال می کنند. 

اخبار داغ 

برترین های قرن با شهاب عزیزی خادم: تابع نظر جمع هستم؛ پروژه منتخب قرن سبب توجه به سرمایه های فوتبال می شود دلخوری فغانی از صحبت های فیروز کریمی؛ با نام او یاد قهرمانی پاس در آسیا می افتم! اولین عکس قبل و بعد از کشته شدن دختران بوشهری / تعداد قربانیان به هفت تن رسید ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت تنش در رختکن یوونتوس؛ آندره آ پیرلو خطر اخراج را حس می کند / ادعای لا استامپا غیر رسمی؛ ژابی آلونسو سرمربی جدید مونشن گلادباخ 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: الکس ساندرو رابین گوزنس مدافع چپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۱۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون و رم در خانه مغلوب بایرلورکوزن شدند؛ مارسی و آتالانتا به تساوی رسیدند

 دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا با شکست خانگی سردار آزمون و یارانش برابر قهرمان جدید بوندس‌لیگا و تساوی مارسی در فرانسه برابر آتالانتا به پایان رسید.

به گزارش تسنیم، دیدارهای دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا، شب گذشته (پنجشنبه) به صورت همزمان از ساعت 22:30 به وقت تهران برگزار شد که در پایان آنها رم به بایرلورکوزن باخت و نبرد مارسی و آتالانتا با تساوی همراه بود.

در ورزشگاه المپیکوی شهر رم، تیم فوتبال رم برابر میهمان آلمانی خود بایرلورکوزن با نتیجه 2 بر صفر تن به شکست داد. فلورین ویرتز در دقیقه 28 و رابرت آندریخ در دقیقه 73 گل‌های قهرمان جدید بوندس‌لیگا را به ثمر رساندند تا این تیم گام بلندی به سوی فینال بردارد و شانس خود برای کسب سه‌گانه را افزایش دهد. سردار آزمون مهاجم ایرانی رم در دقیقه 79 این بازی به جای روملو لوکاکو به میدان رفت، اما نتوانست دروازه تیم اصلی خود را باز کند. 

در بازی دیگر که در ورزشگاه ولودروم شهر مارسی برگزار شد تیم فوتبال مارسی برابر آتالانتا به تساوی یک - یک رضایت داد. جانلوکا اسکاماکا در دقیقه 11 گل نخست را برای نماینده ایتالیا به ثمر رساند و شانسل امبما در دقیقه 20 گل تساوی را برای میزبان فرانسوی زد.

دیدارهای دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا پنجشنبه هفته آینده به میزبانی لورکوزن و آتالانتا برگزار خواهند شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مهارت های تدافعی برتر لنی یورو، مدافع فرانسوی مدنظر رئال مادرید / فیلم
  • با تایید خروج ناچو؛ رئال مادرید لنی یورو را همین تابستان می‌خواهد نه در سال 2025
  • احساس گناه ساندرو تونالی؛ کاهش داوطلبانه دستمزد هافبک نیوکاسل
  • قیمت جدید ساندرو کارکرده / با ۸۲۰ میلیون خودرو خارجی بخرید
  • آزمون و رم در خانه مغلوب بایرلورکوزن شدند؛ مارسی و آتالانتا به تساوی رسیدند
  • گل های بازی مارسی 1-1 آتالانتا (لیگ اروپا 2023/24)
  • انتقال به یوونتوس، تنها خواسته ریکاردو کالافیوری
  • قرارداد یکی از بدترین خریدهای تاریخ میلان در انتهای فصل به پایان می‌رسد
  • محرومیت دو ماهه تعلیقی ساندرو تونالی در پی اتهامات جدید شرط بندی
  • یوسوا کیمیش گزینه اصلی بارسلونا برای تقویت پست پیووت در تابستان