Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@14:57:52 GMT

ریشه کنی فقر رویکرد لایحه بودجه ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۱۴۵۰

ریشه کنی فقر رویکرد لایحه بودجه ۱۴۰۰

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  حجت الاسلام سبزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در مراسم رونمایی از ۴۰۰ بسته‌ی کمک‌های مومنانه در امامزاده سید علی اصغر (ع) ساوه گفت: لایحه بودجه   سال جدید با رویکرد ریشه کنی فقر به تصویب نمایندگان رسیده است.

حجت الاسلام سبزی افزود: همدلی و مشارکت آحاد مردم امروز موجب ایجاد صحنه‌های کم نظیری از شور و نشاط مردم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزایی فرماندار ساوه هم در این مراسم گفت: در یکسال گذشته بیش از ۶۰ هزار بسته‌ی معیشتی در ایام مختلف توسط خیرین و نهاد‌ها در بین نیازمندان شناسایی شده توزیع شده است.

میرزایی افزود: همچنین علاوه بر این، کمک‌های فراوانی نیز توسط واحد‌های صنعتی با همکاری نهاد‌های حمایتی تهیه و توزیع شده است

حجت الاسلام عطاالهی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه‌ی شهرستان ساوه هم گفت: از محل نییات خیرین همزمان با ایام سال جدید؛ ۷۰۰ بسته‌ی غذایی هریک به ارزش ۴ میلیون ریال توسط مراکز افق بقاع متبرکه تهیه و توزیع شده است.

در ایام سال جدید، شاهد توزیع بسته‌های معیشتی توسط خیرین و نهاد‌های حمایتی به نیازمندان شناسایی شده در نقاط شهری و روستایی ساوه هستیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بودجه ۱۴۰۰ لایحه بودجه مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۱۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی

اسماعیلی،‌ فرمانده سپاه ناحیه میامی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج سازندگی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ما حز با کار انقلابی و جهادی نمی‌توانیم این کشور را به سرانجام برسانیم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان میامی تصریح کرد: بسیج سازندگی شهرستان میامی در سال گذشته خدماتی از جمله اختصاص قیر رایگان در حدود بیش از یک هزار تن در شهر میامی و ۹ روستای شهرستان، اعطای تسهیلات #اشتغال‌زایی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان، توزیع بیش از چهار هزار بسته #معیشتی، توزیع ۵۳ سری جهیزیه و... نیز ارائه داده است.

 اسماعیلی گفت: از ۱۷ اردیبهشت ماه به مدت یک هفته برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در شهرستان میامی برگزار می‌شود. 

فرمانده سپاه #میامی افزود: امسال به مناسبت هفته بسیج سازندگی با شعار «همه با هم بسیج خدمت رسانی»، ۸۵ گروه جهادی در ۱۳ عرصه؛ ۱۵۲ عنوان برنامه را در شهرستان اجرا خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • خبر خوش شورای نگهبان برای بازنشستگان | افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان از این ماه
  • واریزی مددجویان تحت پوشش در سال جدید چند برابر شد؟
  • رویکرد ایدئولوژیک دولت رییسی، ریشه ادامه چالش‌های اقتصادی
  • اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • آخرین خبر از پاسکاری برنامه هفتم توسعه میان مجلس و شورای نگهبان /تکلیف بودجه ۱۴۰۳ در این مجلس روشن می شود؟
  • ۱۵۰ شرکت دولتی در نیمه اول ۱۴۰۲ زیان‌ده بودند
  • پیشنهاد انتقال اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی به جهاد دانشگاهی
  • ایرادات شورای نگهبان به جداول بودجه چه زمانی بررسی می‌شود؟
  • ۱۵۰۰ بانوی خودسرپرست کردستانی گواهینامه فنی وحرفه‌ای دریافت کردند