Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه سال ۹۹ سال طلایی امنیت در پایتخت بود، گفت: در سال ۹۹ در کشفیات افزایش و در وقوع جرم کاهش داشته ایم.

قدس آنلاین؛ سردار حسین رحیمی با حضور در جمع کارکنان با اشاره به اینکه سالی که با میلاد مسعود منجی عالم بشریت آغاز شود به طور حتم سالی سرشار از موفقیت و بهروزی خواهد بود، بیان داشت: ما امروز سربلندترین نظام و حاکمیتی هستیم که زیر بار ظلم هیچ ظالمی نمی‌رود و خود نیز به کسی ظلم نمی‌کند و در حقیقت نظامی آزاده و سربلند در جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه باید بصیر و دشمن شناس باشیم، عنوان داشت: باید همه ما نسبت مسائل مختلف نگاهی نافذ و بصیر داشته باشم و با دقت و کارشناسی شده مسائل مختلف و تحرکات دشمنان کشور را رصد نمائیم و اجازه ندهیم که دشمنان با توطئه‌های خود به منافع ملت گرانقدرمان آسیب بزنند.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه در سال ۹۹ پلیس پایتخت در کاهش جرایم و افزایش کشفیات و برخورد جدی و قاطع با اراذل و اوباش کارنامه پربار و درخشانی دارد، عنوان داشت: خداوند را سپاسگزاریم که در سالی که گذشت همه توان و امکانات خود را صرف تأمین امنیت و آرامش مردم عزیزمان کردیم و در این مسیر به موفقیت‌های چشمگیری نائل آمدیم.

سردار رحیمی افزود: به برکت مجاهدت‌ها و تلاش‌های صورت گرفته سال ۹۹ یکی از طلایی‌ترین سال‌هایی بود که می‌توان اذعان داشت پلیس در عرصه تأمین نظم و امنیت و آرامش در پایتخت خوش درخشید.

وی با تاکید بر اینکه برای سال جدید و افزایش کمیت و کیفیت خدمت رسانی به مردم باید برنامه محور عمل نمائید و افق مشخص را باید در نظر داشته باشیم، گفت: در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها باید همه تلاش خود را بگذاریم تا تولید داخلی رونق پیدا کند و کسانی را که چوب لای چرخ تولید می‌گذارند را شناسایی و دستگیر و تحویل مرجع قضائی نمائیم.

وی افزود: به طور حتم مهمترین راه مقابله با تحریم دشمنان فعال کردن چرخه تولید داخلی در حوزه‌های مختلف است که باید با تلاش و حمیت به این مهم دست یابیم.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رئیس پلیس پایتخت سردار رحیمی امنیت در پایتخت امنیت پایتخت سال ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۱۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفت برنت به ۸۷ دلار و ۸۶ سنت رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، قیمت نفت در روز چهارشنبه برای سومین روز پیاپی کاهش یافته است. افزایش ذخایر نفت خام و تولید نفت آمریکا به عنوان بزرگترین مصرف کننده نفت دنیا به همراه بالا رفتن امید نسبت به قرارداد آتش بس در خاورمیانه از عوامل افزایش قیمت نفت بوده است.

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با ۵۴ سنت معادل ۰.۶۱ درصد کاهش به ۸۷ دلار و ۸۶ سنت رسید. نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا هم با ۸۰ سنت معادل ۰.۹۸ درصد کاهش ۸۱ دلار و ۱۳ سنت معامله می‌شود.

آمار موسسه نفت آمریکا نشان می‌دهد ذخایر نفت خام این کشور ۴.۹۰۶ میلیون بشکه در هفته گذشته افزایش داشته، در حالی که ذخایر بنزین و میعانات گازی آن کاهش یافته است.

آمار رسمی اداره اطلاعات انرژی آمریکا نشان می‌دهد ذخایر بنزین این کشور ۱.۴۸۳ میلیون بشکه و ذخایر میعانات گازی ۲.۸۷ میلیون بشکه پایین آمده است.
تولید نفت آمریکا هم در ماه فوریه تا ۱۳.۱۵ میلیون بشکه در روز افزایش داشته در حالی که در ژانویه برابر با ۱۲.۵۸ میلیون بشکه در روز بوده است.

انتظار بسته شدن یک قرارداد آتش بس بین رژیم صهیونیستی و حماس به دنبال از سرگیری مذاکرات صلح توسط مصر قیمت نفت را پایین آورده است. پایان این جنگ می‌تواند نگرانی در مورد گسترش درگیری و مختل شدن عرضه نفت خاورمیانه را کاهش دهد.

به نظر می‌رسد تولید اوپک صد هزار بشکه در روز در آوریل کاهش یافته و به ۲۶.۴۹ میلیون بشکه در روز رسیده است که نشان دهنده صادرات کمتر ایران، عراق و نیجریه و تعهد به سایر اعضا به قرارداد تولید اوپک پلاس است.

کد خبر 6093919 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • بازدید دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • کاهش سرقت در کشور/ تاکید بر ارتقاء قدرت کشف جرایم و برخورد قاطع با سرقت
  • کاهش سرقت در کشور/ تاکید بر ارتقاء قدرت کشف جرائم و برخورد قاطع با سرقت
  • لزوم الصاق پیوست‌های فرهنگی و امنیتی در طرح تفصیلی شهری
  • نصب ردیاب خودرو اجباری شد
  • افزایش توجه به امنیت کارگران در فضای مجازی
  • افزایش تولید برق در هند با کاهش قیمت زغال‌سنگ
  • بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی مسدود شد
  • نفت برنت به ۸۷ دلار و ۸۶ سنت رسید
  • چند خبر از کشفیات پلیس