Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@19:13:09 GMT

نجات مرد ۴۵ ساله بجنوردی از خودکشی

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۱۷۸۷

نجات مرد ۴۵ ساله بجنوردی از خودکشی

رییس سازمان آتش نشانی شهرداری بجنورد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت : حوالی ساعت ۱۴ عصر امروز براساس گزارش مردمی به این سازمان، مبنی بر قصد خودکشی یک فرد ۴۵ ساله بجنوردی آن هم از ارتفاع ساختمان نیمه کاره ۶ طبقه ، بلافاصله نیروهای آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
مجید گریوانی افزود : همزمان با حضور نیروهای آتش نشانی، نیروهای اورژانس اجتماعی و نماینده دادستان عمومی و انقلاب و صحبت هایی که با این افراد انجام شد، در پایان  خوشبختانه این فرد از اقدام خود به خودکشی منصرف شد و با هماهنگی نیروهای سازمان اتش نشانی سالم به پایین ساختمان هدایت شد و نجات یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی مشکلات خانوادگی را دلیل اصلی اقدام به خودکشی از سوی  این فرد اعلام کرد و اظهارداشت : بررسی های اورژانس اجتماعی حاکیست که این فرد علاوه بر مشکل روحی و روانی و حتی خانوادگی ، اعتیاد به مواد مخدر نیز داشت .
این دومین خودکشی ناموفق در شهر بجنورد در حدود یک سال اخیر است که با حضور نیروهای اورژانس اجتماعی و سازمان آتش نشانی به نجات فرد می انجامد.
نخستین بار در تیرماه سال جاری یک دختر نوجوان نیز در شهر بجنورد به دلیل آنچه که سخت گیری والدین اعلام شد، قصد داشت خود را از ساختمان ۶ طبقه ای در این شهر به پایین پرت کند که با حضور نیروهای آتش نشانی و اورژانس اجتماعی این دختر نوجوان  نیز از کارش منصرف و  سالم به پایین ساختمان هدایت شد.
شهر بجنورد مرکز خراسان شمالی ۲۱۰ هزار نفر جمعیت دارد و طبق گزارش پزشکی قانونی این استان در آمار خودکشی رتبه ۱۸ کشور را داراست و ظبق این آمار اگرچه  خودکشی زنان در این خطه شمالشرق کشور بیش از مردان گزارش شد، ولی آمار خودکشی موفق در مردان بیش از زنان است.

برچسب‌ها بجنورد آتش نشانی دادستانی کل کشور خراسان شمالی اورژانس اجتماعی شهرداری بجنورد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد آتش نشانی دادستانی کل کشور بجنورد آتش نشانی دادستانی کل کشور خراسان شمالی اورژانس اجتماعی شهرداری بجنورد اخبار کنکور اورژانس اجتماعی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۱۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم ساختمان چهار طبقه به طبقه همکف ساعت ۱۰ و ۱۵ به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه این حادثه در منطقه ملک شهر خیابان مطهری گزارش شده است، افزود: نیروهای امداد و نجات از ایستگاه‌ها ۶ و ۱۸ برای این حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه نیروهای امدادی آتش نشانی با برش درب طبقه اول این جوان را که از ناحیه سر، دست و کمر آسیب دیده بود را از محل حادثه آزاد و تحول اورژانس دادند، گفت: این جوان در طبقه سوم روی نردبان بوده، سُر می‌خورد و از نورگیر به طبقه هم کف سقوط کرده است.

کد خبر 6097002

دیگر خبرها

  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران +تصویر
  • سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان
  • نجات جان ۵ بیمار با اهدای عضو جوان بجنوردی
  • اهدای عضو جوان بجنوردی، ناجی جان ۵ بیمار شد
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی
  • جاری شدن روان‌آب در چند شهر خراسان شمالی
  • نجات دو محبوس حادثه واژگونی پژو ۲۰۶ در مشهد