Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ آمارهای منتشر شده رسمی از استان هرمزگان در همه‌گیری کرونا در هفته گذشته بیانگر این نکته است که در این استان آمار افراد بستری شده مبتلا به کرونای جهش یافته انگلیسی افزایش یافته و انتظار می‌رود این وضعیت در تعطیلات نوروز افزایش یابد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بندرعباس، باوجود گذشتِ بیش از یکسال از ورود ویروس کرونا به کشور، کماکان این ویروس درحال گردش بین مردم بوده و اکنون شمار مبتلاشدگان به نوع جهش‌یافته آن روز به روز در حال افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درحال حاضر در استان هرمزگان، 89 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان‌های استان بستری بوده که 24 نفر از آنان در بخش مراقبت‌های ویژه می‌باشند که کاهش 15 درصدی در یک هفته گذشته داشته است.

مورد قابل توجه نیز افزایش 40 درصدی تعداد بیماران قرنطینه خانگی است که در این یک هفته، از 1242 نفر به1751 نفر رسیده است همچنین تاکنون 1045 بیمار جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

ویروس جهش‌یافته کرونا موسوم به کرونای انگلیسی نیز در هفته گذشته، در استان هرمزگان بیش از سه برابر افزایش یافته و 270 مبتلا تاکنون شناسایی شده‌اند.

اولین مورد شناسایی ابتلا به این ویروس از سوم اسفندماه در غرب استان بوده و تا به امروز گسترش چشمگیری در سرتاسر استان داشته است.

از بین مبتلایان به کرونای انگلیسی، 93نفر در شهرستان بندرعباس، 44نفر بندرلنگه، 32نفر بندرخمیر، 30نفر قشم، 21نفر پارسیان، 16نفر کیش، 12نفر رودان، 11نفر حاجی‌آباد، 9نفر میناب و 2نفر در بستک شناسایی شده‌اند و از این این میان 2 بیمار جان خود را از دست داده‌اند.

گفتنی است تنها در روز گذشته 63 نفر مبتلای جدید به این ویروس تشخیص داده شده که نشان‌دهنده کاهش رعایت اصول بهداشتی توسط مردم می‌باشد.

متاسفانه در این ایام برگزاری مراسمات عروسی و مهمانی و همچنین ورود مسافران به استان باعث گسترش هرچه بیشتر ویروس شده و درصورت عدم کنترل، امکان طغیان این بیماری بعد از دوره تعطیلات نوروزی وجود داشته و لازم است توجه بیشتری از سوی مردم و نظارت موثرتری از سمت مسئولین مربوطه صورت بگیرد‌‌.

بندر 

افزایش وزن و چاقی؛ مهمان ناخوانده نوروز کروناییوضعیت کرونایی قم شکننده است/آمادگی کامل دستگاه‌های خدماتی در ایام نوروزتازه‌ترین وضعیت کرونا در استان بوشهر| زنگ خطرِ خیز چهارم در استان بوشهر به صدا درآمد + جدول

انتهای پیام/868/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۱۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ خونِ شجاعی و الهامی از مورایس و بقیه رنگین‌تر است؟ +فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تا همین یکی دو هفته قبل جواد نکونام اصلا در کنفرانس های خبری شرکت نمی کرد که این موضوع اعتراض نمایندگان رسانه ها را در پی داشت تا جایی که سازمان لیگ ادعا کرد پرونده این مربی را به کمیته انضباطی ارسال کرده است اما در سایه حرکت نکونام چند مربی دیگر هم از فرصت استفاده کرده و به قانونی که سازمان لیگ فوتبال آن را سالها است مصوب کرده بی توجهی کردند.

یکی از این مربیان ساکت الهامی است که از روزی که هدایت نساجی را بر عهده گرفته مصطفی صداقت را به جای خود راهی کنفرانس های خبری می کند. البته الهامی دو سه هفته محروم بود اما وی به جز آن چند هفته در نشست های خبری قبل و بعد از بازی ها اصلا شرکت نکرده است. جالب اینجا است که خبرنگاران استانی هم در این شرایط بیشتر جنبه هوادار پیدا می کنند و اصلا ایرادی به عدم رعایت قانون به سرمربیان نمی گیرند و در مازندران هم دقیقا این اتفاق برای الهامی رخ داده است.

دیگر مربی که در این هفته ها در نشست های خبری شرکت نمی کند مسعود شجاعی است. مربی جوان هوادار هم که ظاهرا از بزرگتر های خود در مربیگری غیبت در کنفرانس خبری را یاد گرفته به جای خود محمود شجاعی برادرش را راهی نشست خبری می کند و جالب اینجا است که مدیران رسانه ای باشگاه ها هم نقشی در اجرای قانون سازمان لیگ برای حضور سرمربیان تیم خود در نشست های خبری ایفا نمی کنند. همین عدم بی توجهی باعث شده مربی مثل عنایتی در کنفرانس خبری با عصبانیت اعلام کند او هم منبعد پزشک تیمش را به نشست های خبری خواهد فرستاد.

اینکه مربیانی چون اوسمار ویرا، ژوزه مورایس،ماریوس اوزونیدیس، سعید دقیقی، محرم نویدکیا، محمد ربیعی، مجتبی حسینی، مهدی تارتار و ... در کنفرانس های خبری در هر شرایطی شرکت می کنند ولی بقیه مربیان خود را ملزم به قوانین سازمان لیگ فوتبال ایران نمی دانند نکته ای است که حتما باید توسط کمیته صیانت فدراسیون فوتبال که برای اجرای دقیق و نظارت در فوتبال تشکیل شده، چه در این هفته های آخر و چه از ابتدای فصل آینده مورد بررسی قرار بگیرد چرا که سازمان لیگ اصلا در این زمینه رفتاری  محکم از خود نشان نداده و به نظر خون یکسری از مربیان از بقیه که اجرای قانون می کنند رنگین تر است!

به صحبت های معسود شجاعی در یکی از معدود نشست های خبری که شرکت کرده دقت کنید: او رسما اعلام می کند نیازی نمی بیند هر هفته حرف های تکراری بزند اما ظاهرا شجاعی که مرتب از حرفه بودن حرف می زند  نمی داند حضور در نشست های خبری یکی از قوانین مسابقات لیگ برتر است.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقش تغییرات آب و هوایی در گسترش ویروس ها
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ خونِ شجاعی و الهامی از مورایس و بقیه رنگین‌تر است؟ +فیلم
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد+فیلم
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ ارديبهشت