Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج،  حسین کلانتری در  نشست ستاد اقتصاد مقاومتی از معرفی کهگیلویه و بویراحمد به عنوان استان سبز کشور خبر داد و گفت: با گازرسانی به همه مناطق استان، به عنوان استان سبز کشور معرفی خواهیم شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نصب ۲۰ ایستگاه برای برخورداری مناطق مختلف استان از اینترنت گفت: با نصب ۲۰ ایستگاه، تا اردیبهشت ۱۴۰۰ تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار تحت پوشش اینترنت قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به موفقیت‌های اخیر دانشگاه یاسوج اشاره  و  در خصوص پروژه مهم پاتاوه_ دهدشت گفت:  پروژه پاتاوه دهدشت خیلی طولانی شده که امیدواریم تا پایان اردیبهشت و اوایل خرداد با جذب اعتبارات به  بهره برداری برسد.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد  با اشاره به تعریض جاده اصفهان گفت: پاتاوه _ دهدشت، بابا میدان به سمیرم و جاده یاسوج به شیراز پروژه‌های مهم جاده‌سازی هستند  که آماده استفاده از ماده ۵۶ است برای این پروژه‌ها هستیم.

کلانتری بیان کرد: سد تنگ سرخ تامین کننده آب شرب دو مرکز استان یاسوج و شیراز است اما پیشرفت سد  کند است بانک‌های عامل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آماده مشارکت در سد از محل ماده ۵۶ هستند.

استاندار  کهگیلویه و بویراحمد با اساره به ضرورت تسریع در سد تنگ سرخ گفت: اگر به خشکسالی برخوردیم باید مرکز استان را با  تانکر آبرسانی کنیم.

وی با اشاره به استفاده از  ماده ۲۳ و ۵۶ برای تامین اعتبارات سدها گفت: اعتبارات سد سقاوه و امامزاده جعفر از طریق این دو ماه تامین می‌شود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد یاسوج شیراز کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۲۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، داوود مخلصی گفت: با توجه به فراخوان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مبنی بر اعزام اکیپ‌های عملیاتی و تجهیزات آبرسانی به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان، شرکت آب و فاضلاب یزد نسبت به اعزام اکیپ آبرسانی سیار به شهرستان کنارک اقدام کرد تا بخشی از مشکلات آبرسانی به روستا‌های این شهرستان مرتفع شود. 
 
او با بیان اینکه این شرکت همواره آماده خدمات رسانی به مردم است، افزود: در سال گذشته نیز اعزام اکیپ آبرسانی سیار به روستا‌های شهرستان زهک در سیستان و بلوچستان به منظور جبران کمبود آب شرب انجام شد.

دیگر خبرها

  • احداث مرکز بستر درمانی شهر مارگون به همت خیر لبنانی
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • تامین آب شرب، صنعت و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/سدها پر شد
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان