Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مسئولان بخش های دولتی و خصوصی جزیره کیش با نظارت گسترده در زمینه رعایت ضوابط بهداشتی برای حفظ ایمنی گردشگران وساکنان تلاش می کنند.
به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مدیریت بحران و رعایت شیوه ‌نامه‌های بهداشتی و پیرو آن جلب اطمینان و رضایت مسافران، در همه‌گیری ویروس کرونا سبب شده است که در روزهای پایانی سال99 هموطنان با اطمینان ازفضای ایمن شهری کیش و البته مشارکت در رعایت ضوابط بهداشتی به کیش سفرکنند اگرچه به دلیل شرایط ناشی ازکرونا این میزان نسبت به سال98 کاهش محسوسی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش به دلیل ممنوعیت ورود خودروهای شخصی به کیش ازمسیر دریایی از 25 اسفند و اعمال محدودیت هایی ازجمله الزام به ارائه برگ رزرو هتل برای ورود مسافران مسیر دریایی و همچنین کاهش ظرفیت پذیرش مسافردر پروازها شاهد کاهش آمارمسافران ورودی کیش درآستانه سال نو بودیم .
بر اساس این گزارش در دو روز پایانی سال99 حدود 800 گردشگر ازمسیر دریایی وارد جزیره کیش شدند که نسبت به نوروز 98 با کاهش چشم‌گیری همراه بوده است.
همچنین تعداد مسافرانی که از طریق خطوط هوایی، در دو روز پایانی سال وارد جزیره شدند، 22 هزارو 315نفر بود که نسبت به سال98 کاهش محسوسی داشته است.
در همین راستا، ضریب اشتغال واحدهای اقامتی نیز در ابتدای سال، 67درصد می‌باشد که نسبت به زمان مشابه در سال 98 با 13درصد کاهش روبه‌روست.
استفاده بهینه از ظرفیت‌های جزیره کیش و مدیریت صحیح بهداشت و سلامت، آنچنان مانع بروز مشکلات در زمان محدودیت‌های کرونایی شده است که آمار مراجعه به مراکز درمانی ازجمله بیمارستان، مرکز توسعه سلامت کیش و هلال‌احمر با درصد قابل‌ملاحظه‌ای کاهش همراه است.
لازم به ذکراست افزایش چشمگیر فعالیت‌های نظارتی و گردشگری از جمله نظارت و کنترل بر عملکرد صنوف، و افزایش بازدیدهای انجام‌شده نقش موثری درحفظ سلامت شهری کیش و ایمنی گردشگران وساکنان داشته است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۲۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله شکری ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: با توجه به اینکه موارد تخلف مشاهده شده در فروشگاه زنجیره‌ای آبادان، مصداق بارز تهدید علیه سلامت عمومی بوده و برخورد با آن با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

سرپرست مرکز بهداشت آبادان گفت: در این بازدید فروشگاه یادشده به علت رعایت نشدن موازین بهداشتی پلمب شد.

وی نسبت به برخورد قانونی و بدون اغماض با افرادی که سلامت مردم را به خطر بیندازند تاکید و بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، به صورت ۲۴ ساعته می‌توانند با سامانه ۱۹۰ تماس گیرند یا اینکه به صورت حضوری به مرکز بهداشت مراجعه کنند.

کد خبر 6089919

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • تفرجگاه "دربند" صحنه از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شد
  • خواب کافی و تاثیر آن بر سلامت جسم و روان
  • ترویج فرهنگ غذای سالم متناسب با آموزه‌های طب ایرانی
  • طغیان ساکنان جزایر قناری/ درخواست محدود شدن تعداد گردشگران
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • معطل‌ماندن مردم خارگ در اسکله‌های دریایی قابل قبول نیست